Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка вчителів іноземної мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-13 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 24.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Майбутні вчителі іноземних мов
Зміст : Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови/ І. Ф. Андрійко. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій/ П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу/ Ю. М. Байда. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі"/ О. Б. Бігич. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи/ Н. В. Богушевич. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів/ В. В. Волик. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов/ Ю. В. Гільчук. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови/ А. Й. Гордєєва. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів/ А. М. Грицай, І. В. Колесник. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США/ Я. Г. Гулецька. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів/ А. О. Гулідова. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови/ О. П. Дацків. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі/ Л. Г. Дауменко. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів/ Д. В. Заіка. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/ В. П. Іванишина, І. М. Білогура. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ С. В. Івашньова. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі/ С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови/ Н. В. Кіш. Using video in foreign language lerning/ І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов/ Н. О. Колесникова. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи/ О. О. Коломінова. Інформаційний стандарт учителя: досвід США/ В. В. Корнієнко. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті/ Т. Д. Кресан. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США/ Т. В. Ларіна. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі"/ Л. М. Малишкевич. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови/ О. А. Мацнєва. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція/ Л. Г. Мовчан. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ/ А. М. Мормуль. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації/ Н. В. Мосьпан. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови/ О. О. Нагорна. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи/ Т. О. Олійник. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні/ Л. К. Орловська. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ О. А. Палій. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку/ М. Б. Петрова. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури/ А. А. Полякова. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл/ А. В. Попсуй. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови/ В. Г. Редько. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови/ Н. М. Рекун. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка/ Н. И. Реутов. Управление классом на уроках английского языка в средней школе/ А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning/ P. Serdyukov, R. A. Hill. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід)/ В. П. Сливка. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США/ В. В. Смелянська. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови/ Н. В. Сопілко. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід/ С. В. Тезікова. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова"/ І. Й. Халимон. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов"/ Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови/ Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови/ В. В. Черниш. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз/ Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И(07)/Х 17
Автор(и) : Халимон, Ірина Йосипівна
Назва : Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" : Монографія
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :199 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
ISBN, Ціна 978-966-7391-96-6: 20.42, 20.42, грн.
ББК : 81.2-9 + 74.584(4УКр)6
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра іноземних мов
Підготовка вчителів іноземної мови
компетентність вчителя іноземної мови
Зміст : Загальна характеристика стану підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" ; Професійна компетентність майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" як наукова проблема ; Критерії і рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" ; Модель як засіб реалізації педагогічної технології ; Педагогічні умови реалізації моделі процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" ; Засоби реалізації моделі в інтегративному курсі "Теоретичний курс англійської мови" ; Зміст і структура курсу "Теоретичний курс англійської мови" ; Форми і методи впровадження курсу"Теоретичний курс англійської мови" ; Хід і аналіз результатів формувального етапу експерименту ; Рекомендації щодо вдосконалення процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова"
Примірники : всього : аб(4), фб(1), Ч.З.№2(2), нмк іноз. мов(3), каф. прикл. лінгв.(1)
Вільні : аб(4), фб(1), Ч.З.№2(2), нмк іноз. мов(3), каф. прикл. лінгв.(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 4И/З-41
Назва : Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2010
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 19.08 грн.
ББК : 81.2я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра іноземних мов
Викладання англійської мови в школі
Підготовка вчителів іноземної мови
викладання іноземної мови в школі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): факультет іноземних мов нду--праці викладачів нду
Зміст : Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах/ С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. Проблеми вступного корективного курсу/ І. Й. Халимон, А. П. Штепура. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення/ А. М. Абрамович, О. М. Таран. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови/ А. М. Грицай, І. І. Колесник. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності/ Г. Д. Заєць. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні/ Л. П. Бойко. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів/ О. В. Давиденко. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів/ Н. І. Іващенко. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов/ Л. Г. Думенко. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови/ Л. П. Євтушик. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання)/ Ю. В. Козієнко. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси/ Л. О. Копенкіна. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання/ О. М. Майстренко. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі/ А. С. Сальніков. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі/ В. Я. Терещенко. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу/ Л. М. Тонкогон. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення/ І. С. Федоренко. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови/ Н. В. Данильченко. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій/ О. І. Черней. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі/ І. І. Богдан. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США/ А. В. Козаченко.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), нмк іноз. мов(5), аб(3)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), нмк іноз. мов(5), аб(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/Т 35
Автор(и) : Терезюк Н.
Назва : Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2010. - N 6. - С. 32-35. (Шифр РШ/2010/6)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 63 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :240 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 17.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра іноземних мов
Кафедра англійської мови та методики викладання
Підготовка вчителів іноземної мови
Підготовка вчителів англійської мови
Англійська мова-- методика викладання
Німецька мова-- методика викладання у школі
Японська мова-- методика викладання у ВНЗ
Викладання південнослов’янських мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): аудіювання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського державного педагогічного університету : збірник. Вип. 62 : Педагогічні науки
Вихідні дані : Чернігів: ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009
Кільк.характеристики :224 с
Колективи : Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка
Ціна : 16.00 грн.
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра англійської мови та методики викладання
Викладання іноземної мови в школі
Початкова школа-- уроки іноземної мови
Викладання іноземної мови у ВНЗ
Підготовка вчителів іноземної мови
Підготовка вчителів англійської мови
Національний характер
Підручники іноземної мови-- оцінювання змісту
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): монологічне мовлення--сугестопедія--читацька діяльність учнів
Зміст : Поняття національного характеру в розумінні П. Куліша/ О. М. Тютюнник. Робота з текстом за спеціальністю при навчанні ионологічного мовлення/ Н. Ю. Шевченко. Дослідження схильності сучасних учнів до читацької діяльності/ Л. К. Светенок.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/Р 33
Автор(и) : Редько, Валерій
Назва : Сучасний підхід до навчання іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 1/2. - С. 54-55. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2011/1/2). - ISSN 0131-6788
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови в школі
Підготовка вчителів іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)/У 45
Назва : Україна і світ : прагнення змін : монографія
Паралельн. назви :Ukraine and the World: Yearning for Changes
Вихідні дані : к.: Дух і літера, 2010
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Центр європейських гуманітарних досліджень
Примітки : на титулі кол. авт. не вказані
ISBN, Ціна 978-966-378-169-3: 38.97 грн.
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціально-економічний розвиток --Україна
Якість освіти
зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування
Вища освіта в Україні
етика наукова
Болонський процес --Україна
мислення продуктивне-- початкова школа
Підготовка вчителів іноземної мови
Викладання англійської мови
Глобальна економіка
Географіч. рубрики: Україна-- Соціально-економічний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування держави--рейтинг університету--болонський процес (відношення студентів)--екологізація економіки
Зміст : Українське Фулбрайтівське товариство в розбудові громадянського суспільства в Україні (до 10-річчя з дня створення)/ М. Антонович. НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ТА МІСЦЕ В НЬОМУ УКРАЇНИ ; УКРАЇНА ТА УКРАЇНСТВО НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ ; Українська культурана спадщина за кордоном: стан і перспективи/ В. Сусак. Українці на перехресті культур/ Т. Введенська. ЮРІЙ ЛУЦЬКИЙ: МІЖ УКРАЇНОЮ І ЗАХОДОМ (ДО 90-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЧЕНОГО) ; Гоголь в інтерпретації Юрія Луцького/ Л. Т. Масенко. УКРАЇНСЬКА ОСВІТА: НЕОБХІДНІСТЬ РЕФОРМ ; Проблеми якості загальної скередньої освіти у дзеркалі зовнішнього незалежного оцінювання/ М. Загірняк, В. Усатюк. Національна система ЗНО і моніторингу якості освіти (НС ЗНОМЯО) як інструмент удосконалення системи освіти при переході до суспільства сталого розвитку/ І. Лікарчук, С. Раков. Університетські рейтинги як інструмент інтерпретації української вищої освіти у світовий контекст/ С. Курбатов. Проблеми узгодження вітчизняних стандартів наукової етики з міжнародними в галузі української транслітерації/ М. Вакуленко. Аналіз ставлення українських студентів та викладачів до Болонського процесу/ Х. Демкович. Курс із розвитку продуктивного мислення для учнів початкової школи/ О. Гісь. КУЛЬТУРА І МОВА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН ; Професійна підготовка вчителів іноземних мов до діяльності в умовах інформаційного суспільства/ І. В. Самойлюкевич. Просторові стосунки в Україні: казки та реальність/ Л. Бордюк. Підстави для включення творів українського письментства у викладання англійської мови в Україні/ Л. Сердюкова. ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.03(4УКР)/М 11
Автор(и) : Місечко, Ольга
Назва : Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень
Місце публікування : Історико-педагогічний альманах: Наукове видання/ Академія педагогічних наук України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Всеукраїнська асоціація істориків педагогіки. - К.: Міленіум, 2011. - N 1. - С. 61-65 (Шифр ІПА-1/2011/1)
ББК : 74.03(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/П 30
Автор(и) : Петров, Олександр
Назва : Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов
Місце публікування : Рідна школа: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2011. - № 7. - С. 48-51. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р906910/2011/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка вчителів іноземної мови
Компетентність педагогів
Анотація: У статті визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, фк інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтеракційної взаємодії студентів.
Знайти схожі

 1-10    11-13 
 
Статистика
за 29.05.2024
Кількість запитів 10471
Кількість відвідувачів 879
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя