Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів музики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 99
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Болодурина Э. А. Теоретико-методологические предпосылки изучения и формирования профессиональной культуры студентов/Э. А. Болодурина // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N2.-С.39-41
|
>2.
| Пономарьов Ю. Деякі питання, пов’язані з розвитком і формуванням музичної пам’яті майбутнього вчителя музики /Ю. Пономарьов // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N7/8.-С.59-61
|
>3.
| Юник Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики/Д. Юник // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N9.-С.54-56
|
>4.
| Довгань О. Художня таїна антиномічності/О. Довгань // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2009,N N3.-С.7-10
|
>5.
| Затравкина И. А. Профессиональная направленность концертмейстерской подготовки музыкального руководителя/И. А. Затравкина // Педагогические науки. -Москва:"Компания Спутник+", 2007,N N4.-С.168-170
|
>6.
| Хмелева А. П. Роль и место диалога в игровом обучении будущих учителей музыки/А. П. Хмелева // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N2.-С.62-64
|
>7.
| Юник Д. Психолого-фізіологічні особливості формування інструментально-виконавської надійності у майбутніх учителів музики/Д. Юник // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N9.-С.50-52
|
>8.
| Олійник С. Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів музики/С. Олійник // Початкова школа. -київ:Преса України, 2006,N N7.-С.52-54
|
>9.
| Савельєва Г. Критерії та рівні сформованості професійної майстерності студентів музичних училищ (клас фортепіано)/Г. Савельєва // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N12.-С.12-15.
|
>10.
| Сивухина Е. А. Взаимосвязь категорий "вкус", "стиль" и "смысл" в музыкальной педагогике/Е. А. Сивухина // Искусство и образование. -М., 2007,N N2.-С.102-104
|
|
|