Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Заболотська О. О. Принципи розвитку індивідуальності майбутнього викладача іноземних мов/О. О. Заболотська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2005,N N3.-С.61-70
2.

Колодько Т. Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови/Т. Колодько // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N1.-С.48-50
3.

Петров О. Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття/О. Петров // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N6.-С.52-54
4.

Князян М. Роль самостійно- дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід/М. Князян // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2008,N N12.-С.10-14
5.

Зєня Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи/Л. Я. Зєня // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009,N N2.-С.87-96.
6.

Голотюк О. В. Підготовка вчителів іноземних мов в університетах Франції/О. В. Голотюк. - 2007
7.

Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності/С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
8.

Вінарева Л. Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю/Л. Вінарева, Г. Марченко // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2011,N N 4/5.-С.40-46
9.

Докашенко В. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов/В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 3.-С.15-19
10.

Вісник Чернігівського національного педагогічного університету/Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка Вип. 111. - 2013
11.

Білецька І. О. Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід/І. О. Білецька // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2016,N Кн. 2.-С.96-100
12.

Поліщук Г. Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв’язання проблеми шкільного булінгу/Г. Поліщук // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2020,N N 1.-С.21-25.
13.

Українська О. О. Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов/О. О. Українська // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 3.-С.49-56
14.

Мовчан Л. Г. Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції/Л. Г. Мовчан // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2019,N № 2.-С.146-153
 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 69188
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя