Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Заболотська О. О.
Назва : Принципи розвитку індивідуальності майбутнього викладача іноземних мов
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - К.: Педагогічна думка, 2005. - N3. - С. 61-70 (Шифр ПП1/2005/3)
ДРНТІ : 15.81.99
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): педагогічна психологія дорослих
психологія студента
Професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): індивідуальність студента
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Колодько Т.
Назва : Методологічний аспект професійно-педагогічної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал. - київ: Преса України, 2007. - N1. - С. 48-50. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2007/1). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петров О.
Назва : Лінгвосоціокультурна компетентність майбутніх учителів іноземних мов як педагогічне поняття
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N6. - С. 52-54. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/6). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Князян М.
Назва : Роль самостійно- дослідницької діяльності в підготовці вчителя іноземних мов: компетентнісний підхід
Місце публікування : Рідна школа: Науково-педагогічний журнал/ МОН України; Видавниче підприємство "Деміур". - К.: Фенікс, 2008. - N12. - С. 10-14. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2008/12). - ISSN 0131-6788
Предметні рубрики (Галузі знань): дослідницька діяльність вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зєня Л. Я.
Назва : До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ: Державне видавництво " Педагогічна преса", 2009. - N2. - С. 87-96. (Шифр ПП1/2009/2)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.134:81'243(/Г61-207723
Автор(и) : Голотюк, Олена Володимирівна
Назва : Підготовка вчителів іноземних мов в університетах Франції : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Одеса: ПДПУ ім. К. Д. Ушинського, 2007
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Південноукраїнський державний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (Одесса)
ДРНТІ : 14
УДК : 371.134:81'243(44)
ББК : 74.58 + 81.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
автореферати дисертацій-- професійна освіта
Географіч. рубрики: Франція-- Освіта.Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність --університет--професійна освіта
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 81.2/М 29
Автор(и) : Мартиненко С., Чернігівська Н.
Назва : Когнітивний компонент як складова моделі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності
Місце публікування : Вища школа: Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К.: Товариство " Знання" України, КОО, 2010. - N 7/8. - С. 44-50. - ISSN 1682-2366 (Шифр ВШ-3/2010/7/8). - ISSN 1682-2366
ББК : 81.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра англійської мови та методики викладання
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58/В 11
Автор(и) : Вінарева Л., Марченко Г.
Назва : Тенденції розвитку особистості майбутнього вчителя іноземних мов у професійно орієнтованому середовищі ВНЗ лінгвістичного профілю : (На прикладі Горлівського державного педагогічного інституту іноземних мов)
Місце публікування : Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - К.: Фенікс, 2011. - N 4/5. - С. 40-46 (Шифр РШ/2011/4/5)
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Кафедра іноземних мов
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внз лінгвістичного профілю--професійно орієнтоване навчання
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.58.2/Д 63
Автор(и) : Докашенко, Віктор, Зєня, Любов
Назва : Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет")
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2014. - № 3. - С. 15-19: фотогр. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2014/3). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
ББК : 74.58.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Анотація: У статті розглянуто модель ефективного освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано особистість студента крізь призму їхньої педагогічної взаємодії в навчальному процесі. Наголошено на значенні психологічного супроводу навчального процесу для саморозвитку студента, міжнародної діяльності вищого навчального закладу як факторі, що сприяє формуванню міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, наукової діяльності викладачів як основі функціонування освітнього середовища.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 371/В 53
Назва : Вісник Чернігівського національного педагогічного університету : [збірник наукових праць]. Вип. 111
Вихідні дані : Чернігів: ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013
Кільк.характеристики :408 с. ; 29 см
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка
Серія: Педагогічні науки
Примітки : Фахове видання з педагогічних наук
Ціна : 65.00 грн.
ДРНТІ : 14
ББК : 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка-- збірники наукових праць
Підготовка майбутніх вчителів
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Неперервна освіта
Викладання іноземної мови
Кафедра педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-технології
Зміст : Языковая личность, прагматика и межкультурное общение/ С. Д. Алпатова. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів/ Н. П. Андронік. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст./ Г. Д. Антонюк. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа)/ В. Ф. Баньоі. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів/ І. В. Беженар. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника/ О. П. Биконя. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів/ О. А. Бичек. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов/ С. Л. Бобир. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению/ Л. И. Богатикова. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов/ Н. В. Богушевич. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів/ Ю. В. Британ. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу/ О. І. Вовк. Живемо в глобалізованому селищі/ В. Вуд-Гейджер. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі/ І. О. Гаценко. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського/ С. М. Гергуль. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови/ Н. В. Горобченко. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах/ Л. В. Городнича. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття/ Г. В. Гриценко. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття/ С. В. Грищенко. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів/ О. О. Дідух. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми/ І. П. Єдомаха. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку/ М. А. Ерыкина. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ/ А. Р. Жаворонкова. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови/ Т. В. Жукова. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов/ І. Ф. Заваринська. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США/ Н. Г. Зайцева. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе/ Е. Л. Занина. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики/ И. В. Извольская. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов/ В. П. Іванишина. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики/ Л. В. Калініна. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови/ Т. В. Караєва. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов/ Н. М. Карпенко. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи/ О. В. Кміть. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації/ І. Ковалинська. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу/ Т. М. Колодько. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування/ Т. О. Корогод. Розвивальне навчання в молодшій школі/ А. А. Костенко. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза/ А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка/ А. К. Крупченко. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации/ А. Н. Кузнецов. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка/ Е. А. Кузьменкова. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО"/ Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации/ А. Э. Левицкий. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів/ С. В. Литвин. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку/ Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості/ В. В. Марчук. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию/ Ю. В. Маслов. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст/ О. А. Мацнєва. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу/ І. В. Мірошник. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності/ Л. М. Мороз. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения/ А. Л. Назаренко. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові/ Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов)/ А. Е. Павленко. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи/ А. М. Палієнко. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської/ О. М. Панзига. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну/ О. О. Першукова. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности/ Г. А. Петрова. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів/ Ю. А. Петрусевич. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению/ Т. В. Починок. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької)/ М. М. Прокопчук. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ/ О. Є. Ріхтер. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування/ Ю. О. Роскопіна. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана/ Д. Р. Сабирова. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою/ Н. В. Саєнко. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти/ Н. Б. Самойленко. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту/ М. Г. Семенова. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів/ Ю. О. Семенчук. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку/ В. А. Скакунова. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів/ В. В. Смелянська. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности/ С. В. Смолини. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника/ З. К. Соломко. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови/ Т. О. Стеченко. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона)/ Е. Ю. Стрельцова. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи/ С. І. Стрілець. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи/ С. В. Стрілецька. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс/ О. А. Строганова. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов/ О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ О. В. Тітова. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні/ Л. М. Тонконог. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму/ Ю. І. Трикашна. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів/ М. В. Труфкіна. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича/ О. М. Тютюнник. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов/ И. А. Тяллева. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики/ А. П. Умінська. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей/ О. М. Федоренко. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування)/ Н. Ю. Фоміних. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу/ Л. В. Циган. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47/ А. В. Шаронова. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови/ І. В. Шастова. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності/ Т. Д. Шмідт. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу/ О. В. Ярошенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 40/Н 34
Автор(и) : Білецька, Ірина Олександрівна
Назва : Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки: Науковий журнал/ Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 96-100 (Шифр 40/Н 34-571680)
ББК : 81.00я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання іноземної мови у ВНЗ --зарубіжні країни
Викладання іноземної мови у ВНЗ-- контроль знань
Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Географіч. рубрики: США-- вища освіта-- професійна підготовка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--мовне портфоліо--американський університет
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Поліщук, Ганна
Назва : Підготовка майбутніх учителів іноземних мов до розв’язання проблеми шкільного булінгу
Місце публікування : Рідна школа/ Науково-методичний журнал. - К.: Фенікс, 2020. - N 1. - С. 21-25. (Шифр РШ/2020/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Кафедра англійської мови та методики викладання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні вчителі іноземних мов--агресія--жертви--конфлікти--шкільний булінг
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Українська О. О.
Назва : Сутність і зміст методичної інтеракції майбутніх викладачів англійської та французької мов
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 3. - С. 49-56 (Шифр 159.9(06)/Н 34-653458)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична інтеракція
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 159.9(06)/Н 34
Автор(и) : Мовчан, Лариса Григорівна
Назва : Педагогічна підготовка вчителів іноземних мов для шкіл Швеції
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки: науковий журнал/ Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 2. - С. 146-153 (Шифр 159.9(06)/Н 34-094593)
УДК : 159.9(06) + 37(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Знайти схожі

 
Статистика
за 30.08.2024
Кількість запитів 67324
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя