Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підготовка майбутніх вчителів -- зарубіжний досвід<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Онищенко, Наталія
Назва : Професійна підготовка майбутніх учителів в університетських регіональних комплексах: європейський вимір
Місце публікування : Рідна шк.: щомісяч. наук.-пед. журн. - Київ: Рідна школа, 2013. - № 4/5. - С. 63-67. - ISSN 0131-6788 (Шифр РШ/2013/4/5). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 14 назв.
ББК : 74.58
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Анотація: У статті проаналізовано зарубіжний досвід створення та функціонування університетських регіональних комплексів, висвітлено організаійно-методичні засади здійснення професійної підготовки майбутніх учителів в умовах університетського комплексу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Ф 53
Автор(и) : Филимонова, Ирина Юрьевна
Назва : Метакогнитивный подход к организации самостоятельный учебной работы будущего учителя в высшей школе Франции, Швейцарии и Республики Беларусь : Монография
Вихідні дані : Могилев: МГУ им. А. А. Кулешова, 2009
Кільк.характеристики :180 с
Колективи : Министерство образования Республики Беларусь, Учреждение образования "Могилевский государственный университет им. А. А. Кулешова"
ISBN, Ціна 978-985-480-590-0: 9.00 грн.
ББК : 74.584(4)
Предметні рубрики (Галузі знань): вища освіта в зарубіжних країнах
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Навчання студентів-- самостійна робота
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Географіч. рубрики: Франція-- вища освіта-- підготовка вчителів
Швейцарія-- вища освіта
Білорусь-- освіта-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): метакогніція
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74/К 60
Автор(и) : Колесниченко, Наталія
Назва : Підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі університетської освіти Німеччини
Місце публікування : Вища освіта України: теорет. та наук.-метод. часоп. - Київ: Педагогічна преса, 2014. - № 4. - С. 101-108 (Шифр ВОУ1/2014/4)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бакалаврат--бакалаври романо-германської філології--освітньо-професійна програма--кредитно-модульна технологія
Анотація: Стаття присвячена висвітленню змісту й особливостей організації професійної підготовки бакалаврів романо-германської філології в системі сучасної університетської освіти Німеччини під дією чинників євроінтеграції. Особливу увагу приділено аналізу змісту й способів організації навчально-пізнавальної та самостійно-дослідницької діяльності бакалаврів романо-германської філології в Університеті імені Отто Фрідріха (м. Бамберг) та Берлінському університеті імені Вільгельма Гумбольдта. На конкретних прикладах продемонстровано вимоги освітньо-професійних програм до навчання бакалаврів за спеціальностями "Германістика" та "Німецька мова як іноземна" / "Німецька як друга мова" у контексті впровадження кредитно-модульної освітньої технології.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4/В 53
Автор(и) : Мельничук, Олександр Володимирович
Назва : Вісник студентського наукового товариства . Вип. 5. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :70 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Ціна : 20.00 грн.
ББК : 74.58.268я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя-- наукові праці студентів
Українська мова-- лексика
Українська мова-- мова художніх творів
Українська мова-- діалектологія-- діалекти окремих регіонів
Спілкування
Методика навчання фізики
Викладання іноземної мови
Рольові ігри
Підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Читання-- початкова школа
Мистецтво мовлення
Кафедра педагогіки
Географіч. рубрики: Ніжинщина-- історія-- козацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія жінки--красномовство
Зміст : Використання лексики сільського господарства в українській мові XIX століття/ Л. Приблуда. Засоби експресивного синтаксису в малій прозі Володимира Винниченка/ Н. Федченко. Маніпуляції у спілкуванні та шляхи захисту від маніпулювання/ І. Откидач. Ніжинський козацький полк часів гетьмана Івана Мазепи/ Р. Желєзко. Навчання реплікування під час формування навичок діалогічного мовлення/ О. О. Золотарьова. Індивідуально-авторські використання фразеологічних одиниць у творах Євгена Гуцала/ В. Науменко. Лексика Менсько-Щорського регіону Чернігівщини на тлі суміжних діалектних систем/ О. Холодьон. Дидактичні можливості експериментальних задач на першому ступені навчання фізики/ М. Ковальська. Дидактичні принципи застосування НМК з іноземної мови у навчальному процесі/ М. Шатун. Ефективність упровадження цифрових освітніх ресурсів у навчання іноземних мов/ Н. В. Нещерет. Дидактичні основи навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку/ С. A. Олійник. Особливості формування лексичних навичок читання/ С. Г. Борисенко. Організація дискусії на уроках англійської мови у середній школі/ Н. А. Момот. Методика навчання англійської пунктуації на ІІ курсі факультету іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. В. Тищенко. Використання авторських програм для вдосконалення навичок уживання англійського артикля на факультеті іноземних мов/ Г. С. Чекаль, Л. І. Коваленко. Використання рольових ігор у підручниках Project/ Г. І. Вареник. Писемне мовлення як засіб спілкування іноземною мовою/ Ю. В. Якобсон. Пісні як навчальний матеріал у курсі “Практика усного та писемного мовлення”/ І. В. Селезненко. Підготовка майбутніх учителів в університетах: доcвід Канади/ О. Б. Пулінець. Фізико-хімічні властивості оптично-анізотропних монокристалів ВеО/ М. Губерт. Сонячні елементи та їх використання в альтернативній енергетиці/ С. Чайдак. Навчання техніки читання в початковій школі/ С. В. Вакулко. Особливості дидактичного забезпечення під час вивчення фізики в основній школі/ І. Дудка. Енергозберігаючі технології: тепловий насос/ Є. М. Квач. Філософія жінки/ Ю. Ю. Кандиба. Мистецтво красно говорити/ М. С. Кононенко. Узгодження імпедансів антен короткохвильового діапазону та ліній передач/ Л. В. Трофимчук.
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(2), аб(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Онищенко, Наталія
Назва : Підготовка вчителя в умовах реформування освіти Китайської Народної Республіки
Місце публікування : Рідна школа/ Науково-методичний журнал. - К.: Фенікс, 2020. - N 1. - С. 55-61. (Шифр РШ/2020/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Географіч. рубрики: Китай-- вища освіта-- підготовка вчителя
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна компаративістика--майбутні вчителі--педагогічна освіта
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Розсоха, Антоніна, Бігун, Олександр
Назва : Досвід педагогічної підготовки вчителя у Великій Британії в контексті освітньої реформи України
Місце публікування : Рідна школа/ Науково-методичний журнал. - К.: Фенікс, 2020. - N 1. - С. 70-75. (Шифр РШ/2020/1)
Предметні рубрики (Галузі знань): підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
Географіч. рубрики: Великобританія-- вища освіта-- підготовка вчителів
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічна освіта--педагогічна підготовка--професійна компетентність--тьюторство--освітні програми
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 16550
Кількість відвідувачів 1352
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя