Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Підручники історії<.>
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-18 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/П78
Назва : Проблеми сучасного підручника : Збірник наукових праць. Вип. 8
Вихідні дані : К.: Педагогічна думка, 2008
Кільк.характеристики :544 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
ISBN, Ціна 978-966-644-096-2: 15.50 грн.
ДРНТІ : 14.09
ББК : 74.202.26я43
Предметні рубрики (Галузі знань): Профільне навчання
Електронні підручники
Електронні засоби навчання
Викладання англійської мови
Викладання фізики
Підручники географії
Підручники математики
Підручники астрономії
Підручники фізики
Підручники біології
Підручники інформатики
Підручники іноземної мови
Підручники англійської мови
Підручники історії
Підручники для школи
Буквар
Культура мовлення першокласників
навчання грамоти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронні підручники--індивідуальне навчання
Зміст : Загальні питання теорії сучасного підручникотворення ; Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання/ О. М. Топузов; В. В. Мелешко. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах/ В. В. Мелешко; І. М. Семененко. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи/ І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. Підручник як засіб організації навчальної діяльності/ Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання ; Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання/ Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення/ К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі/ Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови/ В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл/ Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій ; Дидактичні і методичні засади підручника географії/ Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи/ І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії/ Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії/ О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників/ В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії/ П. С. Скавронський; О. І. Глобін. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії/ Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів/ Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи/ О. І. Глобін; Є. П. Соколов. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів/ Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу/ І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики/ Є. П. Соколов; О. В. Іванова. Оцінювання якості шкільного підручника з математики/ П. В. Мороз; В. Собко. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії/ М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики/ О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін ; Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу)/ В. Собко. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів/ Н. Васильківська. Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл ; Буквар - видання приоритетне/ О. Д. Карпюк. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти/ Т. Суржук. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти/ В. Собко. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря/ Н. Васильківська. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників/ О. Григор’єва, С. Олійник. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України/ О. Д. Карпюк.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 30(07)/Т35
Автор(и) : Терно, Сергій Олександрович
Назва : Критичне мислення - сучасний вимір суспільствознавчої освіти
Вихідні дані : Запоріжжя: Просвіта, 2009
Кільк.характеристики :268 с
ISBN, Ціна 978-966-653-208-7: б/кошт.
ДРНТІ : 11.01.45
ББК : 60р10 + 63.3р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Громадянська освіта
Суспільствознавча освіта
Підручники історії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): забобони
Зміст : Як забезпечити мотивацію до вивчення історії? ; Складові ефективного навчання, або що потрібно знати вчителюпро пізнавальні процеси учнів? ; Розвиток мислення учнів у процесі навчання історії ; Полікультурність як умова розвитку критичного мислення ; Оцінювання навчальних досягнень: проблеми та перспективи ; Сучасний підручник з історії: яким він має бути? ; Критичне мислення в громадянській освіті
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63/Р 49
Автор(и) : Рибак І., Ольхіна Н.
Назва : Український підручник : міркування методистів та вчителів
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2009. - N 10. - С. 28 (Шифр ІШУ-1/2009/10)
ББК : 63
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Підручники історії
Кафедра історії України та політології
Кафедра всесвітньої історії
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)/Ф 86
Автор(и) : Фрейман Г.
Назва : Підручник як засіб формування предметних компетентностей у старших класах загальноосвітніх шкіл України ( на прикладі теми : " Розгортання Української революції (1917 р.), 10 кл.
Місце публікування : Історія в школі: Науково-методичний журнал/ Національний педагогічний університет ім.М.П.Драгоманова. - К.: Етносфера, 2010. - N 1. - С. 14-19 (Шифр ІШ-1/2010/1)
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Підручники історії
Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 63.3(4Укр)/У 31
Автор(и) : Удод О.
Назва : Шкільний підручник з української історії як історіографічне явище
Місце публікування : Історія України. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 45(грудень). - С. 3-7 (Шифр І220140/2010/45(грудень))
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): Підручники історії
Викладання історії України
Кафедра історії України та політології
методична допомога вчителям Ніжина
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63/С 82
Назва : Сторінками нових підручників
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2010. - N 9. - С. 2-48 (Шифр ІШУ-1/2010/9)
ББК : 63 + 67
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання історії України в школі
Викладання всесвітньої історії в школі
викладання правознавства
Підручники історії
Кафедра історії України та політології
Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
методична допомога вчителям Ніжина
Зміст : Історія України. 10 клас/ Н. М. Гупан, О. І. Пометун, Г. О. Фрейман. Всесвітня історія. 10 клас/ Т. В. Ладиченко, С. О. Осмоловський. Правознавство. 10 клас/ С. Б. Гавриш, В. Л. Сутковий, Т. М. Філіпенко.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 9(4Укр)(07)/Ш 66
Назва : Шкільна історична освіта України: зміст, проблеми, пошуки : збірник
Вихідні дані : Х.: Гімназія, 2010
Кільк.характеристики :144 с
Колективи : Національна Академія Наук України, Інститут історії України, Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти
ISBN, Ціна 978-966-474-130-6: 11.00, 14.00, грн.
ББК : 63.3(4Укр)р10
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра історії України та політології
Історична освіта України
Підручники історії
Викладання історії в школі
Зміст : ЯКИМ МАЄ БУТИ ЗМІСТ СУЧАСНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ: ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ АКАДЕМІЧНОЇ Й ДИДАКТИЧНОЇ ІСТОРІЇ ; КОНЦЕПТУАЛЬНО-ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ ХХІ ст. ; Феномен історичної пам’яті в сучасному українському контексті: характерні риси та особливості/ О. Бойко. 17 Тез про "Королівство кривих дзеркал", або Чому і як переписується історія?/ О. Бойко. Українська історична освіта на початку ХХІ ст.: від обмежень філософії етноцентризму до концепції засвоєння "чужого" як "свого"/ І. Гирич. Україна: сучасне майбутнього, сучасне минулого/ В. Кремень, В. Ткаченко. Суд на Кліо: "переформатування" історичної пам’яті/ В. Ткаченко. Про актуальні проблеми інтеграції історичної науки і освіти/ О. Удод. ЯКИМ МАЄ БУТИ СУЧАСНИЙ ПІДРУЧНИК З ІСТОРІЇ ; Нові підходи до відбору і структурування змісту підручника з історії України/ Н. Гупан. Нове чи призабуте старе?/ Ю. Мицик. Дидактика історії: яким має бути універсальний підручник з української історії/ О. Удод. Сучасні українські підручники з історії в оцінці польських та німецьких істориків/ О. Удод.
Примірники : всього : фб(2)
Вільні : фб(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63р/П 78
Назва : Про вивчення 2011/2012 навчального року предметів суспільно-гуманітарного спрямування
Місце публікування : Історія та правознавство: Науково-методичний журнал. - Х.: ТОВ "Видавнича група "Основа", 2011. - N 24. - С. 2-7 (Шифр ІПУ/2011/24)
ББК : 63р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання історії в школі
Підручники історії
Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)/К 90
Автор(и) : Кульчицький С., Лебедєва Ю.
Назва : Тема: "Західноукраїнські землі в 1921-1938 рр."
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2011. - N 4. - С. 40-43 (Шифр ІШУ-1/2011/4)
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання історії України в школі
уроки історії України в 10 кл.
Підручники історії
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 63.3(4Укр)/Г 11
Автор(и) : Гісем О., Мартинюк О.
Назва : Тема: "Західноукраїнські землі в 1921-1938 рр."
Місце публікування : Історія в школах України. - К.: "Педагогічна преса", 2011. - N 4. - С. 44-48 (Шифр ІШУ-1/2011/4)
ББК : 63.3(4Укр)
Предметні рубрики (Галузі знань): викладання історії України в школі
уроки історії України в 10 кл.
Підручники історії
Знайти схожі

 1-10    11-18 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 5802
Кількість відвідувачів 754
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя