Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
1.

Кафарський В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарський // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2006,N N10.-С.64-69
2.

Борнякова И. В. Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы/И. В. Борнякова // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N5.-С.128-134
3.

Толмачева С. В. Реклама глазами молодежи/С. В. Толмачева, Л. В. Генин // Социологические исследования. -М.:Академиздатцентр "Наука", 2007,N N4.-С.56-60
4.

Литневская Е. И. К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи/Е. И. Литневская // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N3.-С.62-70
5.

Райский С. И. Мусорный язык рекламы/С. И. Райский // Русский язык в школе и дома. -М.:ООО "Наш язык", 2006,N N5.-С.14-16
6.

Кальченко Л. Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі/Л. Кальченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N4.-С.16-20
7.

Тесленко О.В. Воздействие рекламы на современную российскую молодежь/О.В. Тесленко // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N1.-С.40-42
8.

Іванова І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу/І. Іванова // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N4.-С.184-192
9.

Чудовська-Кандиба І. Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз/І. Чудовська-Кандиба // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2008,N N4.-С.30-32
10.

Акуличева В. В. Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике/В. В. Акуличева // Филологические науки. -М.:"Филологические науки", 2008,N N3.-С.100-108
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-53 
 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 28349
Кількість відвідувачів 1395
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя