Пошуковий запит: <.>S=Реклама<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Кафарський В. Політична реклама: проблеми правового регулювання/В. Кафарський // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2006,N N10.-С.64-69
|
>2.
| Борнякова И. В. Межкультурный аспект рекламы как один из факторов, определяющих проблематику перевода рекламы/И. В. Борнякова // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N5.-С.128-134
|
>3.
| Толмачева С. В. Реклама глазами молодежи/С. В. Толмачева, Л. В. Генин // Социологические исследования. -М.:Академиздатцентр "Наука", 2007,N N4.-С.56-60
|
>4.
| Литневская Е. И. К вопросу о гендерной маркированности рекламы: отражение в рекламных текстах особенностей мужской и женской речи/Е. И. Литневская // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология, 2006,N N3.-С.62-70
|
>5.
| Райский С. И. Мусорный язык рекламы/С. И. Райский // Русский язык в школе и дома. -М.:ООО "Наш язык", 2006,N N5.-С.14-16
|
>6.
| Кальченко Л. Тема профілактики дитячої бездоглядності та безпритульності в соціальній рекламі/Л. Кальченко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2006,N N4.-С.16-20
|
>7.
| Тесленко О.В. Воздействие рекламы на современную российскую молодежь/О.В. Тесленко // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N1.-С.40-42
|
>8.
| Іванова І. Сутність, роль і місце реклами у процесі розвитку міжнародного бізнесу/І. Іванова // Сіверянський літопис. -Чернігів:Чернігівський державний педагогічний університет імені Т.Г.Шевченка, Чернігівський інститут інформації, бізнесу і права МНТУ, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, 2007,N N4.-С.184-192
|
>9.
| Чудовська-Кандиба І. Соціальні дискурси реклами : теоретичний аналіз/І. Чудовська-Кандиба // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2008,N N4.-С.30-32
|
>10.
| Акуличева В. В. Рекламный текст как предмет исследования в гендерной лингвистике/В. В. Акуличева // Филологические науки. -М.:"Филологические науки", 2008,N N3.-С.100-108
|
|
|