Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Розвивальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання : 74.2/Х 98
Автор(и) : Хуторна Л.
Назва : Розвиток усного та писемного мовлення молодших школярів у системі розвивального навчання Д. Б Ельконіна - В. В. Давидова
Місце публікування : Початкова освіта. - К.: Шкільний світ, 2010. - N 19 (травень). - С. 1-12 (Шифр П456775/2010/19 (травень))
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): мовленнєвий розвиток
Розвивальне навчання
Початкова школа
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.2/Ж 90
Автор(и) : Жупан О. Ю.
Назва : Розвивальне навчання у створенні ситуації успіху
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: "Основа", 2012. - N 12. - С. 2-6. (Шифр ВУМЛ-1/2012/12)
ББК : 74.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Розвивальне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ситуація успіху--складність навчання--швидкий темп навчання--самоосвіта учня
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 74.1/Ц 40
Автор(и) : Цепух, Тетяна
Назва : Особливості організації корекційно-розвивального середовища у дошкільному закладі для дітей з вадами зору
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: Щомісячний спеціалізований журнал. - київ: ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2011. - N 7. - С. 39-44 (Шифр ВМДЗ/2011/7)
ББК : 74.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Діти з особливими потребами-- порушення зору
корекційно-розвивальне навчання-- дошкільний вік
Розвивальне навчання
Кафедра дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова діяльність--спортивний осередок
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Е 64
Автор(и) : Наволокова, Надія Петрівна
Назва : Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій . -2-е вид.
Вихідні дані : Х.: Основа, 2014
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Золота педагогічна скарбниця
ISBN, Ціна 978-611-00-0031-4: 25.00 грн.
ББК : 74.202.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Проблемне навчання
Ігрові методи навчання
Інтерактивні методи-- навчання-- інтерактивні технології
Проектні технології-- метод проектів
Модульне навчання
Освіта-- інновації
Уроки-- методика проведення
Методи навчання
Форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийоми навчання
Примірники :Ч.З.№2(1)
Вільні : Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.3)/М 18
Автор(и) : Малафіїк, Іван Васильович
Назва : Дидактика новітьної школи : навчальний посібник
Вихідні дані : К.: СЛОВО, 2015
Кільк.характеристики :632 с
ISBN, Ціна 978-966-194-201-0: 95.00 грн.
ББК : 74.я73 + 74.202я73
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дидактика-- підручники та посібники для ВНЗ
Дидактична система
Зміст освіти
Навчання-- засоби навчання
Засоби навчання
Методи навчання
Форми навчання
Диференційоване навчання
Розвивальне навчання
Технологія навчання
Програмоване навчання
Проблемне навчання
Модульне навчання
Проектне навчання
Продуктивне навчання
Інтерактивне навчання
Примірники : всього : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(8)
Вільні : фб(1), ав(1), Ч.З.№2(8)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.01/Е 64
Автор(и) : Наволокова, Надія Петрівна
Назва : Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій
Вихідні дані : Х.: Основа, 2010
Кільк.характеристики :176 с
Серія: Золота педагогічна скарбниця
ISBN, Ціна 978-611-00-0031-4: 25.00 грн.
ББК : 74.202.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Проблемне навчання
Ігрові методи навчання
Інтерактивні методи-- навчання-- інтерактивні технології
Проектні технології-- метод проектів
Модульне навчання
Освіта-- інновації
Уроки-- методика проведення
Методи навчання
Форми навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийоми навчання
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371(075.35)/П 69
Назва : Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" : Навчально-методичний посібник. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2007
Кільк.характеристики :220 с
Колективи : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Різночитання назви :Загл. обл.: Сучасні педагогічні технології
Ціна : 15.90, 0070214, грн.
ДРНТІ : 14.07.09
ББК : 74я73 + 74.202.4я7
Предметні рубрики (Галузі знань): Дистанційна освіта
Модульно-рейтингові технології навчання
Інтерактивне навчання
Педагогічні технології
Розвивальне навчання
Зміст : ОСНОВНІ НАВЧАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ; Практичні можливості та дидактична доцільність інформаційних технологій ; Проблеми дистанційної освіти ; Адаптивна система навчання ; Інтерактивні технології навчання ; Проблемне навчання - основа розвитку здібностей учнів ; Модульно-розвивальне навчання ; Проектні технології в процесі становлення школи ; Особистісно зорієнтоване виховання: шляхи реалізації/ І. Бех. Гуманізація як системоутворюючий компонент реформування сучасної освіти та виховання/ Л. Хоружа. Педагогічна підтримка в особистісно зорінтованій парадигмі виховання/ О. Столяренко. Реалізуємо метод проектів/ Л. Стеців. Дистанційна освіта: учора, сьогодні, завтра/ С. Дичковський. Програма розвитку системи дистанційного навчання на 2004-2006 роки ; Про переваги модульно-рейтингової технології навчання/ М. П. Власко, О. В. Устименко. Від творчої особистості - до нових технологій навчання/ В. Паламарчук, С. Рудаківська. Модульно-розвивальне навчання як педагогічна технологія формування особистості/ Л. М. Волобуєва. До проблеми модульних технологій навчання/ В. Строганов. Учні з проблемами в навчанні: діагностика і допомога/ І. Бідюк, Г. Лабузна. Інтерактивні техніки навчання як засіб розвитку творчого потенціалу учнів/ С. Г. Крамаренко. Інтерактивність у навчальному процесі/ Л. Ампілогова. Інтерактивне навчання як сукупність технологій/ О. Пометун, Л. Пироженко. Нові педагогічні технології: інтерактивне навчання/ А. М. Мартинець. Використання інтерактивних освітніх технологій у навчально-виховному процесі/ Л. Лівандовська. Проблемне навчання як провідний метод розвивального навчання в умовах особистісно орієнтованої парадигми освіти/ М. А. Волосюк. Комп’ютерні технології навчання: сутність та особливості впровадження/ П. І. Сікорський. Модульно-тьюторська технологія/ Л. Дерев’янко. Індивідуальна освіта: принципи і рішення/ Н. Крилова. Технологія креативного навчання/ А. Сологуб. Адаптивне навчання: можливість чи необхідність?/ Н. Мірошкіна. Організація навчальної діяльності підлітків з низьким рівнем успішності/ М. Гриньова, К. Вовк. ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ ; Общие основы технологий развивающего обучения ; Система развивающего обучения Л. В. Занкова ; Технология развивающего обучения Д. Б. Эльконина - В. В. Давыдова ; Системы разивающего обучения с направленностю на развитие творческих качеств личности ; Личностно ориентированное развивающее обучение ; Технология развивающего обучения (Г. К. Селевко) ; Что такое ровивающее обучение?/ В. Репкин. Сучасна школа в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Система розвивального навчання в дзеркалі шкільної практики/ О. Дусавицький. Психолого-педагогічні передумови основної школи в системі розвивального навчання/ О. Дусавицький. Навчаючи, розвивати й виховувати/ В. Паламарчук, Л. Данилевська. Розвивальне навчання: психологічне дослідження/ Л. Мар’яненко. Диагностика и развивающее обучение/ М. А. Мартинович. Учитель в системе развивающего обучения/ Б. Репкин. Розвивальний підручник: підходи до розуміння і створення/ А. Фурман. Що радує в дітях?/ Н. Мазур. Взаємозв’язок навчання і розвитку/ С. Максименко. Урок в VII классе по системе развивающего обучения/ О. Н. Вележева.
Примірники : всього 92: Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Вільні : Ч.З.№2(15), пед.(25), фб(1), ав(2), аб(54)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал. № 1
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 2004
Кільк.характеристики :126 с
Колективи : Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 10.20 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): науково-дослідна діяльність студентів
Болонський процес
Підготовка майбутніх вчителів-- формування
Вищі навчальні заклади-- комп’ютеризація
Розвивальне навчання
науково-дослідна діяльність студентів
Спілкування-- учні
Гра-- молодші класи
Точні науки-- методика викладання
Народність виховання
Церковний спів-- історія --Чернігівщина
Красномовство-- навчання
Іноземні мови-- вивчення
Вчитель майбутній -- іноземна мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель математики--діти з психічними вадами--діти з фізичними вадами
Зміст : Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу"/ Г. Поберезька. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів/ Є. В. Кулик. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань/ Ю. Й. Поліщук. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога/ Л. В. Манчуленко. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя/ О. А Осаволюк. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів/ К. Корсак, О. Симоненко. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій/ П. В. Кряжев. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів/ Ю. О. Ростовська. Процес формування особистості і кризи розвитку/ О Скалько. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України/ М. М Лисенко. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні/ О. Д Замашкіна. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя/ О. М Кочерга. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності/ Л. В. Гусейнова. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності"/ О. В. Ляшко. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи/ Г. Г. Бондаренко. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці/ Н. В. Білоусова. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства"/ З. Донець. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі/ І. Мищук. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі/ О. Ходаковський. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови/ М. Долматова. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання/ О. А. Палій. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування/ С. П. Литвиненко. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови/ О. О. Москалець. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями/ О. В. Гармаш, А. І. Конончук. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання/ О. Банзерук. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект/ А. В. Лисенко. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи/ Ю. Г. Новгородська. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття/ О. Адаменко. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні/ Н. І. Зайченко. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття/ Н. М. Баленко. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка/ Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині/ О. П. Васюта. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття)/ О. В. Аніщенко. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа)/ Л. С. Деркач. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття/ Л. О. Дубровська. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації/ С. Савіцька-Вільгусяк. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів/ Л. Юрчук. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань/ О. С. Бойчук.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09)(4УКР)/Н 53
Назва : Неперервна професійна освіта: Теорія і практика : зб. наук. праць. Ч. 1
Вихідні дані : К., 2001
Кільк.характеристики :392 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
ISBN, Ціна 966-593-235-7: 28.50 грн.
ДРНТІ : 14.35
ББК : 74.04(4УКР)
Предметні рубрики (Галузі знань): освіта-- неперервна професійна
Особистість-- розвиток особистості-- культура
Освіта в Україні
Синенергетика
Вчитель
Педагогічна майстерність
Навчання
Освіта-- наступність в освіті
Середня школа
Педагог-- статус-- культура
Допрофесійна підготовка
Учитель початкових класів-- підготовка
Самостійна робота
Розвивальне навчання
Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.
Вчителі-- підготовка
Майбутні вчителі
Освіта-- вокальна
Культура-- вплив на освіту
Молодь-- допрофесійна підготовка
Обдарованість
Здібності-- розвиток
Інформаційна культура
Викладачі вищих навчальних закладів-- підвищення кваліфікації
Вчитель-- творчість
Моральне виховання студентів
Викладання зарубіжної літератури
Вчитель музики
Практичні психологи-- взаємодія з вчителем
Технології-- інноваційні
Толерантність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наступність в освіті
Зміст : Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку/ В. Г. Кремень. Неперервна освіта як основа соціального поступу/ І. А. Зязюн. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти/ Ю. Ф. Зіньковський. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти/ Н. Г. Ничкало. КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти/ С. О. Сисоєва. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти/ В. С. Лутай. Неперервна освіта і особистість учителя/ Є. П. Голобородько. Стандарти і освіта ХХІ століття/ К. В. Корсак. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання/ М. П. Лещенко. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя/ О. М. Пєхота. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя/ В. І. Астахова. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти/ М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід/ В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти/ І. М. Предборська. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти/ Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога/ О. А. Дубасенюк. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя/ Н. А. Побірченко. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти/ О. С. Пономарьов. Явище соціально-педагогічної зрілості/ В. В. Радул. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти/ К. В. Астахова. Проблема глобального зла і статус педагога/ В. І. Шевченко. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки/ Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект/ Я. В. Цехмістер. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору/ О. М. Отич. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти/ М. М. Солдатенко. Методологічні особливості побудови розвивального навчання/ Д. Ф. Крюкова. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти/ О. Є. Антонова. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття/ В. М. Довбня. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості/ В. О. Смікал. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття)/ Ю. В. Грищенко. Вплив типу культури на характер освіти/ А. А. Яковлев. До проблеми гуманітаризації освіти/ І. Т. Рабош. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення/ Є. В. Єгорова. РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ ; Проблеми обдарованості в сучасній психології/ О. І. Кульчицька. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти/ Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання/ В. В. Пилипчук. До проблем морального виховання студентської молоді/ М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури/ І. Б. Слоневська. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. Розвиток художньо-творчих здібностей людини/ В. Д. Лихвар. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін/ Т. О. Антрощенко. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти/ М. І. Фалько. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми/ В. М. Онацький. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді/ Т. О. Гончарук. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя/ О. А. Грищенко.
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)р/Д 64
Автор(и) : Долапчі Г. Я.
Назва : Розвивальне навчання на уроках мови та літератури
Місце публікування : Вивчаємо українську мову та літературу: Науково-методичний журнал/ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: "Основа", 2010. - N 8. - С. 2-5 (Шифр ВУМЛ-1/2010/8)
ББК : 83.3(4Укр)р
Предметні рубрики (Галузі знань): Викладання української літератури в школі-- види навчання
викладання української мови в школі
методична допомога вчителям Ніжина
Розвивальне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвивальне навчання
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 17.06.2024
Кількість запитів 58598
Кількість відвідувачів 1175
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя