Пошуковий запит: <.>S=Розвиток особистості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Борисенко Ю. В. Этапы развития личности/Ю. В. Борисенко // Психология зрелости и старения. -М.:"Центр Геронтолог", 2010,N N 3.-С.98-117
|
>2.
| Іщук І. Центр практичної психології: можливості, взаємодія, перспективи/І. Іщук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N5 (лютий).-С.20-29
|
>3.
| Волочков А.А. Ценностная направленость личности как выражение смыслообразующей активности/А.А. Волочков, Е.Г. Ермоленко // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N2.-С.17-26
|
>4.
| Кравченко Т.В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном/Т.В. Кравченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.52-62
|
>5.
| Сіверс З. Феномен творчості як базова складова акмеологічного розвитку особистості/З. Сіверс // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2008. т.Том11,N N1.-С.47-55
|
>6.
| Сисоєва С. Суспільство і особистість: гармонізація розвитку/Світлана Сисоєва // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 12.-С.8-12
|
>7.
| Колесов Д. Стереотипия и категоризация/Д. Колесов // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N4.-С.12-21
|
>8.
| Радул В. Соціалізація й розвиток особистості/В. Радул // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.7-13
|
>9.
| Пригоровська Л.В. Соціалізація індивіда - важлива складова розвитку особистості/Л.В. Пригоровська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N2.-С.112-119.
|
>10.
| Ситнікова Н. Система соціально-психологічного моніторингу розвитку особливості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження") /Н. Ситнікова // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N2.-С.45-56
|
|
|