Пошуковий запит: <.>S=Розвиток особистості<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Варій М. Й. Загальна психологія/М. Й. Варій. - 2007
|
>2.
| Завгородня О.В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів/О.В. Завгородня, Л.О. Курганська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.117-125
|
>3.
| Завгородня О.В. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності/О.В. Завгородня // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2002. т.Том5,N N4.-С.87-97
|
>4.
| Іщук І. Центр практичної психології: можливості, взаємодія, перспективи/І. Іщук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N5 (лютий).-С.20-29
|
>5.
| Рибалка В. В.Моргун: моністична концепція багатовимірного розвитку особистості/В. Рибалка // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N20 (травень).-С. 1-31. - Вкладка.
|
>6.
| Павленко Т. Емоції, емоції...Комунікативні аспекти емоційного розвитку дітей/ Т. Павленко // Палітра педагога. -К.:Видавництво "Світич", 2003,N N3.-С.19-20
|
>7.
| Пригоровська Л.В. Соціалізація індивіда - важлива складова розвитку особистості/Л.В. Пригоровська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N2.-С.112-119.
|
>8.
| Селезнева Е.В. Личностно-профессиональный рост и преодоление Персоны/Е.В. Селезнева // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2003,N N4.-С.159-164
|
>9.
| Валюхневич Л. Розвиток особистості школяра на уроках трудового навчання.Психологія і трудове навчання/Л. Валюхневич, А. Стебник // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2004,N N9(березень).-С.7-11
|
>10.
| Кравченко Т.В. Формування соціальної поведінки особистості за Робертом Мертоном/Т.В. Кравченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2003,N N3/4.-С.52-62
|
>11.
| Герхард В. Диагностика развития и личности путем анализа игровой деятельности на основе теорий Д.Б.Эльконина/В. Герхард // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N1.-С.58-60
|
>12.
| Волочков А.А. Ценностная направленость личности как выражение смыслообразующей активности/А.А. Волочков, Е.Г. Ермоленко // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N2.-С.17-26
|
>13.
| Аглямова Г. Проблемы развития личности в условиях молодого города/Г. Аглямова // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N1.-С.224-241
|
>14.
| Слободчиков В. Психологические основы личностно ориентированного образования/В. Слободчиков // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2004,N N21/24.-С.26-30.
|
>15.
| Гонтаровська Н. Б. Розвиток особистості в психолого-педагогічному контексті/Н. Б. Гонтаровська // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2005,N N1.-С.32-41.
|
>16.
| Колесов Д. Стереотипия и категоризация/Д. Колесов // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N4.-С.12-21
|
>17.
| Осухова Н. От зеркала до дневника: психотехники реконструкции образа Я/Н. Осухова // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N4.-С.141-159
|
>18.
| Шлаина В. М. Глубинный потенциал отношений (сокровища и подводные камни)/В. М. Шлаина // Соционика, ментология и психология личности, 2005,N N3.-С.5-21
|
>19.
| Мегедь В. В. Рекомендации для актуализации типа/В. В. Мегедь // Соционика, ментология и психология личности, 2005,N N3.-С.28-39
|
>20.
| Максименко С. Онтогенез особистості : Науковий аналіз "звучання музичного твору"/С. Максименко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N44(листопад).-С.3-8.
|
|
|