Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Саморозуміння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кайгородов Б.В.
Назва : Структурно-динамические характеристики самопонимания в характеристике и развитии Я-концепции в юношеском возрасте
Місце публікування : Психология обучения: Дайджест российской и зарубежной прессы/ Современный Гуманитарный Университет. - М.: НОУСГИ, 2002. - N12. - С. 18-21. - ISSN 1561-2457 (Шифр ПО1/2002/12). - ISSN 1561-2457
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Саморозуміння
Я-концепція
Юнацький вік
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-концепция--социализация--самопонимание
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Знаков В. В.
Назва : Самопонимание субъекта как когнитивная и экзистенциальная проблема
Місце публікування : Психологический журнал. - М.: Наука, 2005. - Том26, N1. - С. 18-28. - ISSN 0205-9592 (Шифр ПЖ/2005/26/1). - ISSN 0205-9592
ДРНТІ : 15.21.51
ББК : 88.37
Предметні рубрики (Галузі знань): Саморозуміння
самосвідомість
буття особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психология субъекта--рефлексия--черты личности
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37.015.325/П 54
Автор(и) : Полякова О. Б.
Назва : Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2010. - № 4. - С. 112-119. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2010/4). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 12 назв.
УДК : 37.015.325 + 159.98
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагоги
Психологи
Педагогічна психологія
самосвідомість
самовідношення
Саморозуміння
самоприйняття
Самоактуалізація
"Я-концепція"
Анотація: Поглиблено розуміння феномнів "саморозуміння" та "самоприйняття". Виявлено особливості саморозуміння і самоприйняття психологів і педагогів: "за" власне Я, високий рівень орієнтації в часі, цінности, креативність, потяг до творчості, щирий інтерес до себе, лідерство, невтомність в роботі, очікування позитивного ставлення інших, потреба доводити почату справу до кінця, прийняття себе як особистості, здатність до глибокого та швидкого аналізу ситуації та концентруванні на головній меті, потяг бути собою та до самоактуалізації, впевненість в собі, установка на перемогу, успіх, енергійність. Особливо підкреслено необхідність врахування при здійсненні профпросвіти та психопрофілактики наступні результати: недостатню послідовність та ефективність самокерівництва, низький рівень автономності, потреби в пізнанні, саморозумінні, гнучкість у спілкуванні, аутосимпатії, середній рівень факторів оцінки, активності, сили, вміння чути себе, але не прислуховуватися до свого внутрішнього голосу, стійкий, але не визначений особистісний профіль, часте нерозуміння себе та ін.
Знайти схожі

 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 58174
Кількість відвідувачів 1434
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя