Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Сенс життя<.>
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-31   31-31 
1.
1МИ.72(075.3)
Х 18


    Хамитов, Назип.
    Этика: путь к красоте отношений : (метаантропологический анализ) [Текст] : курс лекций / Н. Хамитов, С. Крылова. - 2-е изд., испр. и доп. - К. : КНТ, 2014. - 257, [3] с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 978-966-373-739-3 : 95.00 грн
ББК 87.7я73
РУБ 1МИ.72(075.3)
Рубрики: Етика--підручники та посібники для ВНЗ
   Добро

   Зло

   Сенс життя

   Смерть

   Самотність

   Спілкування

   Справедливість

   Етика статі

   Кафедра філософії та соціально-економічних наук

Кл.слова (ненормовані):
этика -- мораль -- моральные оценки -- моральні оцінки -- аморальное поведение -- аморальна поведінка -- внеморальное поведение -- внеморальна поведінка -- красота поступка -- красота вчинка -- людяність -- красивый поступок -- гарний вчинок -- некрасивый поступок -- негарний вчинок -- маска красоты -- маска краси -- справедливость -- справедливість -- дружба -- любовь -- любов -- влюбленность -- закоханість -- страсть -- пристрасть -- толерантность -- толерантність
Анотація: Об основных моральных проблемах современного человека.


Дод.точки доступу:
Крылова, Светлана
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
1(075.3)
Ф 56


   
    Філософія [Текст] : [Базовий підручник для студ. вищ. навч. закладів] / Кол. авт.: Л. В. Губерський(голова), Є. М. Суліма, В. Г. Кремень [та ін.]. - Х. : Фоліо, 2013. - 510 с. ; 20 см. - ISBN 978-966-03-6100-3 (в тв. опр.) : 105.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87я73
РУБ 1(075.3)
Рубрики: Філософія--підручники та посібники для ВНЗ
   Історія філософії--Україна

   Буття--філософське вчення

   Людина--особистість--індивідуальність

   Сенс життя

   Свідомість (філос.)

   філософія пізнання

   філософія суспільства

   Філософія культури

   Кафедра філософії та соціології

Кл.слова (ненормовані):
етос науки


Дод.точки доступу:
Губерський, Леонід Васильович; Кремень, Василь Григорович; Андрущенко, Віктор Петрович; Михальченко, Микола Іванович; Суліма, Євген Миколайович
Примірників всього: 2
ав (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

3.
159.923.2
К 26


    Карпинский, К. В.
    Взаимосвязь самоотношения и смысложизненного кризиса в развитии личности / К. В. Карпинский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 152-167. - Библиогр.: 20 назв. . - ISSN 2073-8528
УДК
ББК 88
Рубрики: Розвиток особистості
   Психологія особистості

   Сенс життя

   самовідношення

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- сенс життя -- смисложиттєва криза -- бессмысленность -- безглуздість -- самоставлення


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

4.
88
П 99


    Пятаков, Е.
    Подросток и смысл жизни. Еще одна попытка ответа [Текст] / Е. Пятаков // Школьный психолог. - 2010. - N 4. - С. 17-32.
ББК 88
Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології
   Сенс життя

   Психологія підлітка

   методична допомога вчителям Ніжина



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
156(075.33)
О-73


   
    Особистість у психологічних дослідженнях [Текст] : хрестоматія / упоряд.: О. Д. Кресан, О. І. Михайлова [та ін.]; за заг. ред. С. Д. Максименко , М. В. Папучі ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., доп. і переробл. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 472 с. - 30.00 грн., 36.00 грн.
    Зміст:
ЗАХІДНА ПСИХОЛОГІЯ
Адлер, А. Комплекс неповноценности и комплекс превосходства / А. Адлер. - С .4
Левин, К. Психологическое поле / К. Левин. - С .10
Лерш, Ф. Розуміння особи у психології / Ф. Лерш. - С .12
Маслоу, А. Самоактуализация / А. Маслоу. - С .25
Маслоу, А. Г. Пиковые переживания / А. Г. Маслоу. - С .33
Мей, Р. Становлення екзистенційної психології / Р. Мей. - С .43
Мейли, Р. Черты личности. Важность понятия "черта" / Р. Мейли. - С .49
Олпорт, Г. Личность: Проблема науки или искусства? / Г. Олпорт. - С .56
Олпорт, Г. У. Функциональная автономия мотивов / Г. У. Олпорт. - С .64
Роджерс, К. Р. Личностный рост / К. Р. Роджерс. - С .76
Франкл, В. Поиск смысла жизни и логотерапия / В. Франкл. - С .81
Фрейд, А. Психология "Я" и защитные механизмы / А. Фрейд. - С .89
Фрейд, З. Разделение психической личности / З. Фрейд. - С .94
Хекхаузен, Х. Мотивация достижения / Х. Хекхаузен. - С .95
Хорни, К. Тревожность / К. Хорни. - С .98
Эриксон, Э. Детство и общество / Э. Эриксон. - С .102
Эриксон, Э. Идентичность: юность и кризис / Э. Эриксон. - С .104
Юнг, К. Г. Становление личности / К. Г. Юнг. - С .109
Бьюженталь, Джеймс. Элементы жизнеизменяющей психотерапии. Что такое "существенные жизненные изменения?" / Д. Бьюженталь. - С .120
Фромм, Эрих. Человек для себя / Э. Фромм. - С .130
Бубер, Мартин. Я и Ты / М. Бубер. - С .138
РОСІЙСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Ананьев, Б. Г. Структура и становление личности / Б. Г. Ананьев. - С .148
Анцыферова, Л. И. Психология формирования и развития личности / Л. И. Анцыферова. - С .150
Анцыферова, Л. И. Совладание / Л. И. Анцыферова. - С .154
Бахтин, М. М. Герой и позиция автора по отношению к герою в творчестве Достоевского / М. М. Бахтин. - С .168
Бехтерев, В. М. Психологическое определение личности / В. М. Бехтерев. - С .176
Божович, Л. И. Социальная ситуация и движущие силы развития ребенка / Л. И. Божович. - С .179
Божович, Л. И. Потребность в новых впечатлениях / Л. И. Божович. - С .184
Василюк, Ф. Е. Переживание / Ф. Е. Василюк. - С .188
Выготский, Л. С. Социальная ситуация развития / Л. С. Выготский. - С .197
Зейгарник, Б. В. О патологическом развитии личности / Б. В. Зейгарник. - С .210
Лазурский, А. Ф. О составе личности / А. Ф. Лазурский. - С .217
Леонтьев, А. Н. Деятельность, сознание, личность / А. Н. Леонтьев. - С .220
Леонтьев, Д. А. Я - последняя инстанция в личности / Д. А. Леонтьев. - С .226
Мясищев, В. Н. Отношения личности / В. Н. Мясищев. - С .228
Рубинштейн, С. Л. Самосознание личности и ее жизненный путь / С. Л. Рубинштейн. - С .231
Рубинштейн, С. Л. Теоретические вопросы психологии и проблема личности / С. Л. Рубинштейн. - С .235
Слободчиков, В. И. Реальность субъективного духа / В. И. Слободчиков. - С .240
Франк, С. Л. Смысл жизни / С. Л. Франк. - С .244
Асмолов, А. Г. Перспективы исследования смысловых образований личности / А. Г. Асмолов. - С .245
Непомнящая, Нинель Ионтельевна. Целостный подход к личности и его теоретическая разработка / Н. И. Непомнящая. - С .258
Богоявленская, Диана Борисовна. Духовность личности как фактор творчества / Д. Б. Богоявленская. - С .265
Грот, Николай Яковлевич. Устои нравственной жизни и деятельности / Н. Я. Грот. - С .270
Платонов, Константин Константинович. Концепция динамической функциональной структуры личности / К. К. Платонов. - С .278-282
Кудрявцев, В. Т. Субъект деятельности в онтогенезе / В. Т. Кудрявцев, Г. К. Уразалиева. - С .283
Нартова-Бочавер, Софья Климовна. Понятие "психологическое пространство личности": обоснование и прикладное значение / С. К. Нартова-Бочавер. - С .304
Абульханова, Ксения Александровна. Сознание как жизненная способность личности / К. А. Абульханова. - С .319
СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ПСИХОЛОГІЯ
Костюк, Г. С. Навчання і розвиток особистості / Г. С. Костюк. - С .338
Максименко, С. Д. Загальне поняття про особистість та її структуру / С. Д. Максименко. - С .348
Балл, Г. О. Значення і смисл як психологічні поняття / Г. О. Балл. - С .370
Бондаренко, А. Ф. Социальная психотерапия личности / А. Ф. Бондаренко. - С .378
Бурлачук, Л. Ф. До створення теорії "вимірюваної індивідуальності" у психодіагностиці / Л. Ф. Бурлачук. - С .383
Куценко, Г. В. Психологічна оцінка когнітивного стилю особистості / Г. В. Куценко. - С .388
Максименко, С. Д. Особистість починається з любові / С. Д. Максименко, М. В. Папуча. - С .394
Роменець, В. А. Загальна природа вчинку / В. А. Роменець. - С .412
Титаренко, Т. М. Життєвий шлях особистості / Т. М. Титаренко. - С .418
Чепелева, Н. В. Теоретические основы психологической герменевтики / Н. В. Чепелева. - С .427
Швалб, Ю. М. Личность: самосознание, самоопределение / Ю. М. Швалб. - С .437
Балл, Г. О. Засади інтегративно-особистісного підходу у психології / Г. О. Балл. - С .450
Папуча, Микола Васильович. Пошук сенсу як переживання: Повертаючись до В. Франкла / М. В. Папуча. - С .455
Моделі структури особистості . - С .465
ДРНТІ
ББК 88.37я73-3
РУБ 156(075.33)
Рубрики: Особистість--розвиток особистості
   Неповноцінність (психол.)

   Зверхність (психол.)

   Самоактуалізація

   Екзистенційна психологія

   Переживання (психол.)

   Риси особистості (психол.)

   Мотиви (психол.)

   Сенс життя

   Я - теорія

   Мотивація досягнення

   Тривожність (психол.)

   Юність--психологія

   Володіння собою (психол.)

   Дитина--розвиток

   Враження--психологія

   Самосвідомість особистості

   Когнітивний стиль

   Вчинки--психологія

   Герменевтика--психологія



Дод.точки доступу:
Кресан, Ольга Дмитрівна; Михайлова, Оксана Іванівна; Медвідь, Євген Сергійович; Папуча, Микола Васильович; Тимошенко, Олексій Анатолійович; Максименко, Сергій Дмитрович \ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 59
фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Свободны: фб (1), ав (1), НМК ф-т ПСР (3), аб (44), Ч.З.№2 (10)
Знайти схожі

6.
74.1
С 56


   
    Современный дошкольник как феномен развития [Текст] : подборка статей // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2010. - N 1. - С. 3-156. - Зміст: Современные проблемы образования детей младшего возраста / В. В. Рубцов, Е. Г. Юдина. Ребенок дошкольного возраста в пространственно-временном режиме детского сада / И. Ю. Запорожец. Специфика гендерных структур интегральной индивидуальности дошкольников / Л. В. Мищенко. Исследование взаимосвязей между структурными компонентами социализации и индивидуализации личности детей-сирот дошкольного возраста / А. Н. Пронина. Мультфильмы-дети: от контента к пониманию / Е. В. Ермизина. Между детством и школой, игрой и познанием, "прамы" и личностью (заметки философа и культуролога) / В. М. Розин. Методология и педагогические технологии воспитания дошкольников ; Влияние воспитателя на психологическую безопасность дошкольника в образовательной среде / М. Б. Калашникова. Внедрение и апробация методики формирования готовности студентов педагогического колледжа к гражданскому воспитанию дошкольников / Е. В. Ворожищева. Дети и пожилые люди: диалог через поколение / М. В. Ермолева. здоровье детей : подборка статей
ББК 74.1 + 88.8
Рубрики: Дошкільна освіта
   Дошкільне виховання

   здоров’я дітей--дошкільний вік

   Заклади дошкільної освіти--вихователі

   Ігрова діяльність дошкільників

   Соціалізація дошкільнят

   Дитинство

   Педагогічні технології--дошкільна освіта--методичні матеріали

   психологічна безпека

   Підготовка майбутніх педагогів дошкільної освіти

   освіта педагогічна

   Сенс життя

   Нейропсихологія

   Сім’я--діти з вадами розвитку

   психологія дошкільника

Кл.слова (ненормовані):
гендерна структура -- гендерні схеми -- половая идентичность -- інтегральна індивідуальність -- дивергентное мышление -- ЖИТТЄВИЙ ДОСВІД -- навчання літніх людей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

7.
293
С 76


    Станєк, Едвард (отець).
    Справа твоєї совісті [Текст] : книга про Десять Заповідей і моральне здоров’я / Е. Станєк ; пер. з пол. і упоряд. Є. І. Голибард. - К. : Фенікс, 2008. - 192 c. - ISBN 978-966-651-564-6 : 19.00 р., 25.00 р.
ББК 86.37
РУБ 293
Рубрики: Сенс життя
Кл.слова (ненормовані):
совість людини -- егоїзм людини -- моральне здоров’я -- нещастя людини -- щастя людини
Анотація: Автор розмірковує разом з читачем про причини багатьох наших невдач, негараздів, невдоволення собою та іншими. Чому панує безправ'я, існує тероризм, збройні конфлікти й приниження людської гідності? Чому не зменшується чисельність нещасть і нещасних людей на землі? Відповідь проста: Основною, кардинальною причиною всіх нещасть в Україні є брехня! Тому що люди - а особливо ті особи, які керують організацією життя співгромадян - не виконують десяти умов щасливого життя - Десяти Заповідей Божих. А як не дотримуються, то й не мають морального фондументу, на якому будується все необхідне для щастя. Це книга не про релігію і не конфесії, а про здатність людини бути собою.


Дод.точки доступу:
Голибард, Євген Іванович \пер.\
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

8.
158.9(075.3)
Б 55


    Бех, Іван Дмитрович.
    Виховання особистості [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / І. Д. Бех. - К. : Либідь, 2008. - 848 с. : іл. - ISBN 978-966-06-0490-2 : 79.50 грн.
    Зміст:
Особистісні цінності як духовні надбання людини . - С .9-33
Виховання в особистісному вимірі . - С .33-63
Кл.слова: дитина, виховна позиція
Наукове розуміння становлення особистості - основа ефективного виховання . - С .63-120
Психологічні закономірності особистості в ранній юності . - С .109-120
Психологічні закономірності особистості в підлітковому віці . - С .96-108
Психологічні закономірності особистості в молодшому шкільному віці . - С .88-95
Психологічні закономірності особистості в дошкільному віці . - С .80-87
Особистісно орієнтовані технології у виховному процесі . - С .121-154
Кл.слова: принципи функціонування, вихователь, дитина
Психолого-педагогічні засади розв’язання соціально-моральних задач . - С .155-203
Кл.слова: спілкування, емоції, Я - теорія
ОСВІТНЬО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЯК СОЦІОКУЛЬТУРНЕ ЯВИЩЕ . - С .212-249
Виховний процес у вимірі філософії освіти . - С .212
Виховання в сучасній соціально-освітній ситуації . - С .221-230
Два етапи розвитку педагогічної культури - дві експериментально-виховні стратегії . - С .231-241
Гуманістична педагогіка в контексті виховання особистості . - С .242-249
КОМУНІКАТИВНА ПРИРОДА ОСОБИСТОСТІ - СТРАТЕГІЧНИЙ ОРІЄНТИР У ЇЇ ВИХОВАННІ . - С .250-268
Спілкування як загальнопсихологічна основа виховання особистості . - С .250-254
Дискурсивна технологія інтимно-особистісного спілкування . - С .255-268
ПЕДАГОГ У ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОМУ ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ . - С .269-297
Педагогічна позиція та ефективність виховного процесу . - С .269
Готовність педагога до інноваційної виховної діяльності . - С .276-287
Комунікативна компетентність педагога в оптимізаації виховног процесу . - С .288-297
ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС У траєкторії СТАНОВЛЕННЯ І РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .298-389
Сутність особистості у виховній перспективі . - С .298
Виховні інваріанти у розвитку особистості . - С .298-305
Домінанти психологічного супроводу особистісно орієнтованого виховного процесу . - С .356-366
Духовні цінності особистості у виховному діапазоні . - С .367-372
Виховання миролюбності у дітей . - С .373-380
Фізичне виховання у ціннісному сприйнятті . - С .381-389
МІЖОСОБИСТІСНА ВЗАЄМОДІЯ У ПРОЦЕСІ ВИХОВАННЯ . - С .390-404
Вихованець у дитячій соціальній ситуації . - С .390-397
Дитина у виховному просторі міжособистісних взаємин . - С .398-404
ВИХОВНІ АКЦЕНТИ ВИЩОЇ ШКОЛИ . - С .405-425
Реалії виховання студентської молоді . - С .405-409
Індивідуальний досвід діяння та особистісний потенціал студентської молоді . - С .410-417
Становлення професіонала в сучасних соціальних умовах . - С .418-425
МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ВИХОВАННЯ . - С .426-488
Наукові засади проведення експерименту у сфері виховання . - С .426-440
Методи дослідження особистісно орієнтованого освітнього процесу . - С .463-482
ВОЛЯ ЯК ОСОБИСТІСНА ОНТОЛОГІЯ . - С .489-518
Вікові особливості вольового розвитку особистості . - С .499-503
Характеристика особистісної рефлексії . - С .504-509
ПСИХОЛОГІЧНА РЕФЛЕКСІЯ ВОЛЬОВОЇ СПОНУКИ . - С .519-557
Формування мотиву до рефлексії . - С .519-528
Модель рефлексії як складника вольового процесу . - С .529-531
Психологічні умови довільного прийняття рішення . - С .532-544
Особливості поведінки особистості . - С .545-557
МОВЛЕННЯ І ВОЛЬОВИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ . - С .558-582
Генетичні перетворення мовлення . - С .558-560
Внутрішнє мовлення як механізм довільної регуляції поведінки . - С .561-575
ВИХОВАННЯ НА ЗАСАДАХ ДОВІЛЬНОСТІ . - С .583-604
Відповідальність як виховна мета . - С .583-590
Відчуття провини в розвитку особистості . - С .591-604
МЕТОДОЛОГІЧНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОГО ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ . - С .605-656
Моральний розвиток особистості в історико-педагогічному осмисленні . - С .605-613
Законосфера інноваційного виховання . - С .614-621
Психологічні резерви виховання особистості . - С .622-628
Духовно-розвивальний потенціал розумового розвитку особистості . - С .622-628
Сенс життя в духовно-розвивальній траєкторії особистості . - С .636-639
Почуття успіху у вихованні особистості . - С .640-649
Справедливість - несправедливість у міжособистісних стосунках . - С .650-656
СПАДКОВІ ЧИННИКИ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ . - С .657-670
Спадкове й набуте як наукова проблема . - С .657-659
Природна емоційна основа виховання особистості . - С .660-666
Темперамент в особистісному розвитку людини . - С .667-670
ОСОБИСТІСТЬ У МЕЖАХ ШКІЛЬНОГО ВІКУ . - С .671-689
Молодший школяр . - С .671-679
Підліток . - С .680-684
Старшокласник . - С .685-689
КОНТУРИ ПРАВИЛОВІДПОВІДНОГО ВИХОВАННЯ . - С .690-721
Вихованець у контексті моральної культури людства . - С .691-695
Педагогічне регулювання виховної ситуації . - С .696-700
Оптимізація особистісно-розвитвального відношення "дорослий-дитина" . - С .701-706
Майстерність педагога у виховній взаємодії . - С .707-713
Таємниці виховання поступливої особистості . - С .714-721
ВЧИНОК ЯК ДУХОВНА КОНСТАНТА ОСОБИСТОСТІ . - С .722-793
ПСИХОЛОГІЯ ДУХОВНОСТІ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО: СПРОБА МЕТОДОЛОГІЧНОЇ РЕФЛЕКСІЇ . - С .794-811
Моральна самосвідомість особистості як предмет докладання педагогічних зусиль В. Сухомлинського . - С .794-798
Почуття сердечності у виховній спадщині В. Сухомлинського . - С .799-803
Екзистенційна теорія виховання В. Сухомлинського . - С .804-806
Життя як цінність у культурно-виховній інтерпретації В. Сухомлинського . - С .807-811
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО ВИХОВАННЯ: АВТОРСЬКІ ІНТЕРВ’Ю . - С .821-834
ББК 88.5я73 + 74.200я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Виховання особистості
   Дошкільний вік--психологія

   Молодші школярі--психологія

   Підлітки--психологія

   Старшокласники--виховання

   Рання юність--психологія

   Я - теорія (психол.)

   Особистісно-орієнтоване виховання

   Фізичне виховання дітей

   Виховання миролюбності

   Виховання студентів

   Воля (психологія)

   Відповідальність

   Сенс життя

   Майстерність вчителя

   Вчинок (псих.)



Дод.точки доступу:
Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\
Примірників всього: 29
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (16), НМК ф-т ПСР (1), аб (10)
Знайти схожі

9.
1МИ72(075.3)
Е 88


   
    Етика. Естетика [Текст] : навчальний посібник / І. Є. Волошко, Р. М. Вечірко, Т. С. Пітякова та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - 3-е вид., без змін. - К. : КНЕУ, 2007. - 152 с. - ISBN 966-574-829-7 : 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 87.7я73 + 87.8я73
РУБ 1МИ72(075.3)
Рубрики: Етика--підручники та посібники для ВНЗ
   Естетика--підручники та посібники для ВНЗ

   Добро

   Зло

   Свобода

   Відповідальність

   Честь

   Гідність

   Сенс життя

   Любов

   Екологічна поведінка

   екологічна культура

   життя (етика)

   Естетична думка--історія

Кл.слова (ненормовані):
Золоте правило моралі -- Турбота про здоров’я


Дод.точки доступу:
Волошко, Ірина Євгенівна; Вечірко, Роман Михайлович; Пітякова, Тетяна Степанівна; Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

10.
1(075.3)
К 79


    Кремень, Василь Григорович.
    Філософія: Логос, Софія, Розум [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. Г. Кремень, В. В. Ільїн. - К. : Книга, 2007. - 432 с. - Бібліогр. в кінці глав. - ISBN 978-966-8314-30-8 : 31.95 грн.
ББК 87я73
РУБ 1(075.3)
Рубрики: Кафедра філософії та соціології
   Філософія--підручники та посібники для ВНЗ

   Історія філософської думки

   Джайнізм

   Буддизм

   Конфуціанство

   Даосизм

   Міфологія давньогрецька

   філософія антична

   Плюралізм

   софізм

   Еллінізм

   Епікуреїм

   стоїцизм

   Скептицизм

   еклектицизм

   неоплатонізм

   Теологія християнська

   схоластика

   антропологія філософська

   Антропоцентризм

   гуманізм (філос.)

   Натурфілософія

   Пантеїзм

   Гносеологія

   неомарксизм

   емпіріокритицизм

   Інтуїтивізм

   психоаналіз (філос.)

   прагматизм

   екзистенціалізм

   Персоналізм (філос.)

   Герменевтика

   філософія аналітична

   неопозитивізм

   Постпозитивізм

   Структуралізм

   Постмодернізм

   Історія філософії--Україна

   філософія українська--історія

   романтизм український (філос.)

   Сенс життя

   Індія--філософія
    Китай--філософія

    Греція--філософія

    Рим--філософія, етика

Кл.слова (ненормовані):
локаята -- філософія файшешики -- філософія ньяя -- філософія санкх'я -- філософія йоги -- філософія міманси -- філософія веданти -- субстанціалізм анатомістів -- сутність людини творча -- філософія Макіавеллі -- етика Монтеня -- скептицизм Монтеня -- філософія волі -- філософія науки -- індуктивізм -- життя людини (філос.) -- патрістика


Дод.точки доступу:
Ільїн, Володимир Васильович; Піфагор, Самоський \о нем\; Емпедокл \о нем\; Анаксагор (древнегреческий философ) \о нем\; Сократ (470-399 до Р.Х.) \о нем\; Платон (філософ) \о нем\; Арістотель (давньогрецький філософ ; 384-322 рр. до н.е.) \о нем\; Плотин \о нем\; Макіавеллі, Нікколо ді Бернардо \о нем\; Монтень, Мішель де \о нем\; Бекон, Френсіс \о нем\; Декарт, Рене (1596-1650) \о нем\; Спіноза, Бенедикт (1632-1677) \о нем\; Гоббс, Томас \о нем\; Локк, Джон (1632 - 1704) \о нем\; Берклі, Джордж \о нем\; Юм, Давид \о нем\; Лейбніц, Готфрід Вільгельм \о нем\; Кант, Іммануїл (1724-1804) \о нем\; Фіхте, Йоган-Готліб \о нем\; Шеллінг, Фрідріх Вільгельм Йозеф (1775-1854) \о нем\; Гегель, Георг Вільгельм Фрідріх \о нем\; Фейєрбах, Людвиг \о нем\; Маркс, Карл \о нем\; Енгельс, Фрідріх \о нем\; ШОПЕНГАУЭР, АРТУР (1788-1860) \о нем\; Ніцше, Фрідріх \о нем\; КОНТ, ОГЮСТ \о нем\; МИЛЛЬ, ДЖОН СТЮАРТ \о нем\; БЕРГСОН, АНРИ \о нем\; Дильтей, Вильгельм \о нем\; К'єркегор, Серен (данський філософ) \о нем\; Гайдеггер, Мартін \о нем\; ЯСПЕРС, КАРЛ \о нем\; Сартр, Жан Поль \о нем\; Камю, Альбер (1913-1960) \о нем\; Марсель, Габріель \о нем\; ВИТГЕНШТЕЙН, ЛЮДВИГ ИОСИФ ИОГАНН \о нем\; Сковорода, Григорій Савич (1722-1794) \о нем\
Примірників всього: 23
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (21)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (21)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-31   31-31 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 28905
Кількість відвідувачів 1212
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя