Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціальна педагогіка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 151
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
37.013.42-057.874
А23


    Агаркова, Наталя Іванівна.
    Педагогічні умови забезпечення соціально-правового захисту старшокласників [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка / Н. І. Агаркова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003. - 21 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.6
Рубрики: соціальна педагогіка
   автореферати дисертацій--педагогіка

   правова культура

   соціально-правова освіта

   права дитини

   правове виховання

   соціальне виховання



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

2.
74.6
А 44


    Акулина, Ю. Н.
    Социально-педагогическая деятельность по формированию у девиантных подростков "мотива достижения" [Текст] / Ю. Н. Акулина // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2011. - N 1. - С. 81-85
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   педагогіка соціальна

   Девіантна поведінка дітей

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.


    Алєксєєнко, Т.
    Соціальна педагогіка як наукова дисципліна: досвід і перспективи розвитку [Текст] / Т. Алєксєєнко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N3. - С. 4-8
Рубрики: соціальна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

4.
74
А 48


    Аленсеєва, В.
    Про фемінізацію виховання [Текст] / В. Аленсеєва, М. Гарагуля // Соціальний педагог. - 2010. - N 4 (квітень). - С. 40-42.
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Виховання--проблеми

Кл.слова (ненормовані):
фемінізація виховання


Дод.точки доступу:
Гарагуля, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.
74.6
А 72


    Антонова, Л. Н.
    Дети группы риска как социально-педагогический феномен [Текст] / Л. Н. Антонова // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 9. - С. 28-33 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   групи ризику

Кл.слова (ненормовані):
ДІТИ ГРУПИ РИЗИКУ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
74.6
А 94


    Афанасьєва, В. В.
    Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків на основі гуманізму [Текст] / В. В. Афанасьєва // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 4. - С. 40-46.
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Девіантна поведінка дітей

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
378.013.42:364.642
Б 11


    Бєлоліпцева, Олена Василівна.
    Підготовка соціальних педагогів до роботи з сім’ями, які опинилися в складних життєвих обставинах [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. пед.наук. Спец.13.00.05 - соціальна педагогіка / О. В. Бєлоліпцева ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - Киев : КУ імені Б.Грінченка, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 74
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Робота з сім’єю--соціально-психологічна

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
складні життєві обставини


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

8.


    Біленька, Н.
    Проблема розвитку соціальної активності та рання соціалізація учнів [Текст] / Н. Біленька, Н. Щур // Світ виховання : Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України". - 2007. - N4. - С. 21-24
Рубрики: Соціалізація школярів
   соціальна педагогіка



Дод.точки доступу:
Щур, Н.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
15(075.3)
Б 26


    Бандурка, Олександр Маркович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : підручник / О. М. Бандурка, В. О. Тюріна, О. І. Федоренко ; МВС України, Національний університет внутрішніх справ. - Х. : Національний університет внутрішніх справ, 2003. - 336 с. - Бібліогр.: с. 329-331. - ISBN 966-610-053-3 : 24.00 грн.
    Зміст:
Психологія пізнавальної діяльності . - С .43-65
Цілісність психічних процесів . - С .66-75
Особистість: шляхи формування й розвитку . - С .75-111
Соціальна психологія груп. Керівництво і лідерство. . - С .112-156
Спілкування у системі взаємовідносин людини . - С .131-157
Теоретичні основи виховання . - С .182-200
Загальні основи соціальної педагогіки
Особливості розвитку соціальної педагогіки в Україні . - С .205-208
Соціальна педагогіка і соціальна робота
Девіації як соціально-педагогічна проблема
Девіантна поведінка молоді та алкоголізм
Наркоманія як форма прояву протиправної поведінки молоді
Проституція як форма прояву відхилень від норм поведінки
Злочинність як форма прояву делінквентної поведінки дітей та молоді
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3)
Рубрики: Соціальна педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
увага -- уява -- темперамент -- характер -- мотивація -- здібності -- воля


Дод.точки доступу:
Тюріна, Валентина Олександрівна; Федоренко, Олена Іванівна; МВС України; Національний університет внутрішніх справ
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

10.
371(075.3)
Б 27


    Басов, Николай Федорович.
    Социальный педагог: Введение в профессию [Текст] : учеб. пособие для студ. вузов обучающихся по спец. "Социальная педагогика" / Н. Ф. Басов, В. М. Басова, А. Н. Кравченко. - М. : Академия, 2006. - 256 с. - (Высшее профессиональное образование). - ISBN 5-7695-2313-1 : 40.30 грн.
ДРНТІ
ББК 74.6я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Социальні педагоги--професійний портрет
   Соціальна педагогіка

   Соціальні інститути

   Соціальна допомога



Дод.точки доступу:
Басова, Валентина Марковна; Кравченко, Анастасия Николаевна
Примірників всього: 15
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (6), НМК ф-т ПСР (2), аб (5)
Знайти схожі

11.


    Бауэр, Е. А.
    Социальная работа и социальная педагогика в эпоху глобализации [Текст] / Е. А. Бауэр, В. П. Борисенков // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N1. - С. 103-108 . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: соціальна педагогіка
   Соціальна робота



Дод.точки доступу:
Борисенков, В. П.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), Каф. пед. (1)

Знайти схожі

12.
74.6
Б 40


    Безпалько, О. В.
    Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні [Текст] / О. В. Безпалько // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 14-22.
ББК 74.6
Рубрики: Соціальна педагогіка
   виховання соціальне

Кл.слова (ненормовані):
соціальність -- соціальне середовище -- дисертація -- навчальна дисципліна -- соціальна робота -- соціум -- соціальна мобільність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

13.
74.66
Б 44


    Беляев, В. И.
    Социальная педагогика: перспективы развития / В. И. Беляев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 31-38. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.66 + 65.24
Рубрики: Соціальна педагогіка
   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
соціальна педагогіка -- соціальне виховання -- соціальна робота
Анотація: У статті обгрунтовується місце соціальної педагогіки в системі сучасного людинознавства.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

14.
74.03(4Укр)-8
Б 44


    Беляев, В. И.
    Социально-педагогическая система А. С. Макаренко / В. И. Беляев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 2. - С. 103-111. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Укр)-8 + 60.5 + 74.66
Рубрики: історія педагогіки України(1917-
   Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
педагогізація -- соціальна педагогіка -- соціально-педагогічні системи -- виховання особистості -- перевиховання -- виховний колектив -- виховно-освітньо-виробничі комплекси
Анотація: У статті обгрунтовано соціально-педагогічну концепцію видатного педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренка з перевиховання молоді.
В статье обоснована социально-педагогическая концепция выдающегося педагога-новатора ХХ ст. А. С. Макаренко по перевоспитанию молодёжи.


Дод.точки доступу:
Макаренко, Антон Семенович (педагог-новатор, письменник, творець нової методики виховної роботи з дитячим колективом ; 1888–1939) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

15.


    Беляев, В.
    Педагогика и социальная педагогика: общее и различное [Текст] / В. Беляев // Социальная педагогика : Деловой журнал для социальных работников и педагогов. - 2007. - N3. - С. 103-108.
Рубрики: соціальна педагогіка


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), аб (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), аб (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

16.
371
Б 82


    Бордюк, Володимир Миколайович.
    Технологія формування життєвих цінностей учнів педагогічного ліцею [Текст] : монографія / В. М. Бордюк ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Рівненський державний гуманітарний університет. - Рівне : Видавець О. М. Зень, 2012. - 200 с. : іл. - ISBN 978-617-601-036-4 : 24.00 грн.
ББК 74.62
РУБ 371
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Соціальна педагогіка

   Психологія старшокласника

   життєтворчість особистості

   життєві компетентності учнів



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Рівненський державний гуманітарний університет
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

17.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 6. Ч. 2 / Відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 264 с. - 35.00 грн.
    Зміст:
Присівок, В. Корпоративна культура університету / В. Присівок. - С .3-6
Пучка, Н. Інтерактивні технології навчання як засіб підвищення ефективності сучасного уроку (на матеріалах вивчення історії) / Н. Пучка. - С .6-8
П’ятецька, М. Значення фосфору для живих організмів і довкілля / М. П’ятецька. - С .8-10
Рижа, С. До питання використання дидактичного тесту як способу диференціації процесу навчання / С. Рижа. - С .10-13
Рой, С. Проблема створення навчально методичного комплексу з історії України для 8 класу / С. Рой. - С .13-16
Рой, О. До питання воєнно-політичної стратифікації давньоруської дружини (X-поч. XIII ст.) / О. Рой. - С .16-19
Росохач, Ю. Формування громадянської компетентності старшокласників на уроках історії та правознавства / Ю. Росохач. - С .19-21
Рубаха, О. Концепція "ревізіонізму" в історіографії Великої французької революції / О. Рубаха. - С .21-25
Русалим, О. Поняття успішної кар’єри в системі мережевого маркетингу / О. Русалим. - С .25-28
Рябоконь, О. Топоніміка Сумської області / О. Рябоконь. - С .28-29
Савченко, І. Явище насильства в сім’ї та діяльність соціального педагога щодо попередження насильства в сім’ї / І. Савченко. - С .29-31
Салівон, Ю. Психопрофілактика синдрому “професійного вигорання” у системі освіти / Ю. Салівон. - С .31-35
Самойленко, Т. Типи та форми тестових завдань під час тестового контролю з історії / Т. Самойленко. - С .35-37
Скоромець, А. Соціально-педагогічна робота з дітьми жертвами насильства в умовах ЗОШ / А. Скоромець. - С .37-39
Соболь, А. Використання дидактичних ігор на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Єгипет” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Соболь. - С .39-40
Стешиц, О. Антирадянський селянський повстанський рух на Чернігівщині в 1919–1921 рр. / О. Стешиц. - С .40-43
Стрілець, Ю. Словотворчі засоби в соціолекті молоді / Ю. Стрілець. - С .43-46
Сукач, Т. Форми і методи розвитку дослідницьких навичок у старшокласників під час опанування текстових історичних джерел / Т. Сукач. - С .46-48
Терещенко, Т. Студентська сім’я як об’єкт соціально-педагогічної діяльності / Т. Терещенко. - С .48-52
Тищенко, Л. Комп’ютерна презентація навчального матеріалу з теми "Пунктуація в англійській мові" / Л. Тищенко. - С .52-55
Трашкова, В. Психологічні особливості переживання образи у підлітків / В. Трашкова. - С .55-57
Тукач, А. Консультування як вид професійної діяльності соціального педагога / А. Тукач. - С .57-59
Унтілова, Т. Фонетичні та лексичні особливості австрійського варіанту німецької мови (на основі аналізу матеріалів засобів масової інформації Австрії) / Т. Унтілова. - С .59-62
Фазан, Н. Конфлікти в молодих сім’ях / Н. Фазан. - С .62-64
Федорченко, Н. Роль сім’ї у виникненні дитячих страхів / Н. Федорченко. - С .64-67
Феофанова, Н. Психологічна характеристика інтернет-залежного / Н. Феофанова. - С .67-71
Фурс, О. О хозяйственном значении бабочек-хохлаток (coleoptera: notodontidae) на Черниговщине / О. Фурс. - С .71-72
Філь, В. Відносини між Китайською Народною Республікою та Радянським Союзом у 1949–1959 рр.: нова історіографічна оцінка / В. Філь. - С .72-77
Харламова, І. Формування логіко-математичної компетентності старших дошкільників / І. Харламова. - С .77-80
Харченко, С. Трансформація “я” користувачів мережі Інтернет підліткового та юнацького віку в аспекті віртуальної взаємодії / С. Харченко. - С .80-83
Хижняк, Т. Робота соціального педагога школи із профілактики торгівлі дітьми / Т. Хижняк. - С .83-85
Храменко, Ю. Вплив молодіжних неформальних об’єднань різної спрямованості на соціалізацію особистості / Ю. Храменко. - С .85-87
Цигура, В. Функціонально-галузева (компонентна) структура продовольчого ринку Поліського регіону / В. Цигура. - С .87-90
Чемерис, С. Негативні прояви у поведінці дошкільників як психолого-педагогічна проблема / С. Чемерис. - С .90-93
Чиж, О. Власне монетне карбування Київської Русі у Х–ХІ століттях / О. Чиж. - С .93-96
Чонка, Т. Навчальні програми в дореволюційній школі та місце історії в них / Т. Чонка. - С .96-100
Чорна, І. Нормативне забезпечення соціально-правового захисту ВІЛ-інфікованих і хворих на СНІД дітей і молоді в Україні / І. Чорна. - С .100-102
Чорнодід, О. Мультимедійне забезпечення шкільного курсу хімії / О. Чорнодід. - С .102-103
Шафранова, А. Соціально-психологічний тренінг як засіб подолання дезадаптації обдарованих підлітків / А. Шафранова. - С .103-104
Шафранова, А. Особливості переживання страху смерті у хворих на СНІД та рак / А. Шафранова. - С .104-106
Шевченко, В. Художньо-творчий розвиток дитини в сучасній системі музичної підготовки учнів шкіл мистецтв / В. Шевченко. - С .106-108
Шкарупіна, К. Фактори детермінації морального розвитку особистості / К. Шкарупіна. - С .108-111
Щербак, А. Особливості використання копінг-стратегій у осіб, які палять / А. Щербак. - С .111-113
Щербина, М. До сутності поняття "художньо-педагогічне спілкування" / М. Щербина. - С .113-116
Якименко, С. Психологічний зміст нестатутних взаємовідносин військовослужбовців / С. Якименко. - С .116-118
Якимовська, Я. Мотивація професійної діяльності вчителя / Я. Якимовська. - С .118-121
Ярмоленко, А. До питання функцій контролю навчальних досягнень школярів / А. Ярмоленко. - С .121-123
Гринь, Г. Особливості страхів учнів молодшого шкільного віку, позбавлених батьківського спілкування / Г. Гринь. - С .123-125
Кавунник, В. Міжнародна правосуб’єктність урядів у війні за державу 1919–1920 років у кордонах сучасної України / В. Кавунник. - С .125-127
Павлов, Ю. Система оцінювання якості знань в історії педагогіки / Ю. Павлов. - С .127-131
Богдан, Я. Формування соціокультурної компетенції учнів старшого шкільного віку у вивченні іноземної мови / Я. Богдан. - С .131-133
Колесник, Н. Вітчизняний та зарубіжний підручник з англійської мови. Концептуальна основа створення та відповідність вимогам програми України з іноземної мови / Н. Колесник. - С .133-136
Завальнюк, К. Про ефективність використання методу проектів у навчанні іноземної мови / К. Завальнюк. - С .136-139
Тимченко, О. Комп’ютерні вправи для подолання труднощів засвоєння складних для вживання лексичних одиниць / О. Тимченко. - С .139-141
Веремецька, Т. Формування соціолінгвістичної та соціокультурної компетенції учнів на уроках іноземної мови / Т. Веремецька. - С .141-142
Сотник, О. Передумови оволодіння комунікативною компетенцією / О. Сотник. - С .142-144
Якуба, С. Зміст навчання діалогічного мовлення у 9-му класі / С. Якуба. - С .144-147
Куранда, І. Вправи на навчання орфографії в середній загальноосвітній школі / І. Куранда. - С .147-149
Бреус, Н. Особливості використання мовного портфоліо в середній загальноосвітній школі / Н. Бреус. - С .149-152
Лобур, Н. Зміст навчання англомовного діалогічного мовлення у 8 класі загальноосвітньої школи / Н. Лобур. - С .152-154
Вдовенко, Т. Зміст навчання англомовного аудіювання у 9 класі загальноосвітньої школи / Т. Вдовенко. - С .154-157
Сероус, А. Жанровое своеобразие рассказа Галины Николаевой "Гибель командарма" / А. Сероус. - С .157-160
Дудіна, О. Досвід виховання громадянина на уроці іноземної мови / О. Дудіна. - С .160-163
Нестеренко, К. Розкриття принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику ”Англійська мова” О. Карп’юк для 6 класу / К. Нестеренко. - С .163-165
Суховерська, С. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання читання у підручнику О.Д.Карп’юк для учнів 11 класу з поглибленим вивченням англійської мови / С. Суховерська. - С .165-167
Борщ, О. Використання рольових ігор для удосконалення іншомовних лексичних навичок учнів 6 класу загальноосвітньої школи / О. Борщ. - С .167-170
Сергієнко, О. Особливості навчання англійської мови дітей дошкільного віку / О. Сергієнко. - С .170-172
Ковнер, О. Інтерактивне навчання у контексті сучасних підходів до навчання іноземної мови / О. Ковнер. - С .172-175
Ровна, Н. Кооперативне навчання = 2д+2в (добровільність, демократизм, взаємовигідна співпраця та взаємодопомога) / Н. Ровна. - С .175-177
Тарасенко, О. Зміст навчання англомовного аудіювання у восьмому класі загальноосвітньої школи / О. Тарасенко. - С .177-178
Русманенко, Л. Зміст навчання лінгвістичної компетенції у 7-му класі загальноосвітньої школи / Л. Русманенко. - С .178-180
Фішелєва, А. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику HEADWAY / А. Фішелєва. - С .180-182
Гринь, В. Іоганн Генріх Ламберт: до 250-річчя фотометрії / В. Гринь. - С .182-187
Момот, Н. Functions of qualitative units in Еnglish magazine discourse / Н. Момот. - С .187-189
Артемов, А. Використання наочності на уроці історії під час вивчення теми: “Давній Рим у VIII–I століттях до нашої ери” історії Стародавнього світу в 6 класі / А. Артемов. - С .189-191
Демченко, А. Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки підлітків у дозвіллєвій діяльності / А. Демченко. - С .191-194
Дяченко, І. Зміст навчання лінгвістичних компетенцій у 11 класі загальноосвітньої школи / І. Дяченко. - С .194-196
Воронцова, А. Інтерактивні технології в навчанні іноземних мов / А. Воронцова. - С .196-199
Герус, І. Синтез 6-трифлуорометил-3,4-дигідро-2-н-піранів та їх використання в синтезі нітрогеновмісних гетероциклів / І. Герус, Ю. Жук. - С .199-201
Марушко, О. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти / О. Марушко. - С .201-203
Попильницька, Ю. Фрустрація є однією із ознак суїцидальної поведінки в підлітковому віці / Ю. Попильницька. - С .203-205
Откидач, І. Роль української партії соціалістів-революціонерів у процесі автономізації України (квітень-жовтень 1917 р.) / І. Откидач. - С .205-209
Максименко, С. Антиалкогольна кампанія на Чернігівщині як складова економічного реформування Радянського Союзу другої половини 80-х рр. XX ст. / С. Максименко. - С .209-211
Мохір, В. Зміст навчання англомовного письма в 7 класі ЗОШ / В. Мохір. - С .211-213
Приходченко, Є. Зміст навчання англомовного аудіювання у 6 класі загальноосвітньої школи / Є. Приходченко. - С .213-215
Костенко, М. Різноманітність завдань і форм роботи з контурною картою / М. Костенко. - С .215-217
Остапець, Т. Особливості педагогічної та акторської дії / Т. Остапець. - С .217-221
Нестеренко, О. Критерії педагогічної майстерності сучасного вчителя / О. Нестеренко. - С .221-223
Кудін, М. Використання педагогічного малюнку у 6-му класі при вивченні теми «Передня Азія» / М. Кудін. - С .223-225
Федорець, А. Інтенсивність зв’язків між формально-динамічними властивостями й показниками мислення та пам’яті у студентів з різним рівнем розвитку совісності / А. Федорець. - С .225-228
Кудашова, В. Вплив темпераменту на формування лідерських якостей / В. Кудашова. - С .228-230
Тончило, І. С. Формування відповідального ставлення молоді до сімейного життя як соціально-педагогічна проблема / І. С. Тончило. - С .230-232
Андрусенко, Н. Історіографічні оцінки еволюції англійського абсолютизму XVI–XVII ст. / Н. Андрусенко. - С .232-235
Костюк, Н. Природа аболіціонізму Республіканської партії (1854-1860 рр.) / Н. Костюк. - С .235-240
Харченко, О. Сучасний дитячий рух в Україні: особливості та різновиди / О. Харченко. - С .240-242
Дудка, Н. Роль сім’ї у виникненні страхів у дітей молодшого шкільного віку / Н. Дудка. - С .242-244
Лаврінова, А. Посушливі явища на Ніжинщині та їх сучасні особливості / А. Лаврінова. - С .244-248
Бойко, І. Особливості сучасних кліматичних умов м. Чернігова / І. Бойко. - С .248-251
Євтушенко, Н. Особливості сучасного режиму зволоження Чернігівщини / Н. Євтушенко. - С .251-254
Ігнатенко, О. Особливості сучасного термічного режиму Чернігівщини / О. Ігнатенко. - С .254-257
Савела, Ю. Фольклорно-міфологічна основа сюжету «Лісової пісні» Лесі Українки / Ю. Савела. - С .257-260
Резвін, К. Особливості становлення особистості під час навчання у ВНЗ / К. Резвін. - С .260-261
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів
   Інтерактивні технології навчання

   Викладання історії України в школі

   Викладання історії в школі--дидактичні матеріали--ігри

   Викладання іноземної мови

   Викладання української мови--орфографія

   Викладання англійської мови--аудіювання

   Соціальна педагогіка

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Насильство в сім’ї--соціальна робота

   Конфлікти--сімейні

   Девіантна поведінка дітей

   студентська молодь

   молодіжні організації і рухи України

   Обдаровані діти

   Тренінг соціально-психологічний

   моральний розвиток--особистість

   професійна діяльність вчителя

   Кафедра педагогіки

   Сумщина--топоніміка
    Чернігівщина--географія

Кл.слова (ненормовані):
неформальні об’єднання -- страх смерті


Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

18.
378.4
В 53


   
    Вісник студентського наукового товариства [Текст]. Вип. 7 / відп. ред. О. В. Мельничук ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 294 с. - 22.00 грн., 40.00 грн.
    Зміст:
Авраменко, Л. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / Л. Авраменко. - С .3-5
Албул, О. Операції над многочленами з допомогою комп’ютера / О. Албул. - С .5-8
Армашевська, Т. Географічне дослідження ойконімів Чернігівського Полісся та Північно-Дніпровської терасової низовинної фізико-географічної області / Т. Армашевська. - С .8-10
Артеменко, І. Функціональна транспозиція у системі повнозначних частин мови (на матеріалі творів Олеся Гончара) / І. Артеменко. - С .10-13
Астраханський, В. Організація музично-естетичної освіти у дитячій хоровій школі / В. Астраханський. - С .13-15
Бахшиєва, Т. Конотативна лексика в ідіолекті І. П. Котляревського (на матеріалі поеми “Енеїда”) / Т. Бахшиєва. - С .15-17
Білан, Ю. Екстремальність режиму опадів у Ніжині в світлі змін глобального і регіонального клімату / Ю. Білан. - С .17-19
Бовсуновська, І. Сутність та напрямки емоційного розвитку дітей дошкільного віку у психолого-педагогічній науці / І. Бовсуновська. - С .19-21
Бойко, І. Нестандартний урок – один із шляхів підвищення ефективності сучасного уроку / І. Бойко. - С .22-24
Бойко, Н. Опередження конфліктності у дитячому колективі / Н. Бойко. - С .24-26
Савченко, І. Семантика та функціонування експресивів-іменників в ідіолекті І.Драча / І. Савченко. - С .26-28
Бреус, В. Принцип урахування рідної мови у вправах для навчання лексичного матеріалу у підручнику Л. Биркун “Our English” для 5 класу / В. Бреус. - С .28-31
Броварець, М. Cамотність як передумова суїцидального ризику осіб з емоційним вигоранням / М. Броварець. - С .31-33
Бурда, Л. Тест як один із засобів контролю навченості учнів іноземної мови / Л. Бурда. - С .33-35
Бур’ян, Н. Функціонування спортивної термінології в сучасній українській мові / Н. Бур’ян. - С .36-38
Василевський, Є. Особливості уявлень про добро і зло в різних соціальних групах / Є. Василевський. - С .38-40
Васильченко, Л. Реалізація принципу комунікативності у вправах для навчання говоріння у підручнику О.Карп’юк English для 6 класу / Л. Васильченко. - С .41-42
Ващенко, Ю. Організаційно-педагогічні умови формування комунікативної культури дошкільників засобами гри / Ю. Ващенко. - С .42-44
Вершок, Т. Образ самотності: до постановки проблеми / Т. Вершок. - С .44-47
Виницька, Т. Педагогічні умови формування у старших дошкільників узагальнених уявлень про соціально схвалювальні та неприйнятні форми і засоби самовираження / Т. Виницька. - С .47-50
Гамза, О. Джигсо, як ефективний метод підвищення якості навчального процесу / О. Гамза. - С .51-52
Гамрецька, О. Шляхи оптимізації навчання аудіювання в загальноосвітніх навчальних закладах / О. Гамрецька. - С .52-54
Гаценко, Т. Особливості профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені кризами психовікового розвитку / Т. Гаценко. - С .54-56
Горбань, В. Зміст педагогічної роботи по формуванню у дітей старшого дошкільного віку відповідального ставлення до природного довкілля / В. Горбань. - С .56-58
Гринь, С. Організаційно-педагогічні умови розвитку інтересу старших дошкільників до художньо-перетворювальної (дизайнерської) діяльності / С. Гринь. - С .58-60
Грисюк, О. Лексико-семантична група “дендролексема” у творах Євгена Гуцала / О. Грисюк. - С .60-62
Гриценко, Ю. Сніговий покрив як одна з умов перезимівлі сільськогосподарських культур за сучасних особливостей зміни клімату / Ю. Гриценко. - С .62-64
Довгаль, І. Соціальна компетентність дошкільників як умова попередження відхилень у їх поведінці / І. Довгаль. - С .64-66
Довгаль, О. Рок-музика як явище культури другої половини хх століття / О. Довгаль. - С .66-68
Довгополий, О. Початковий етап в археографічній спадщині О. М. Лазаревського / О. Довгополий. - С .68-70
Довматенко, Ю. Запам’ятовування лексичних одиниць / Ю. Довматенко. - С .70-73
Дубинська, Л. Дослідження творчості Володимира Винниченка в дорадянську й радянську добу / Л. Дубинська. - С .73-75
Дудка, О. Збагачення словника дітей старшого дошкільного віку в театрально-ігровій діяльності / О. Дудка. - С .75-78
Єщенко, М. До проблеми профілактики негативних проявів у поведінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / М. Єщенко. - С .78-80
Жажковська, В. Гендерні відмінності формування першого враження у соціальній взаємодії / В. Жажковська. - С .80-82
Журавська, Л. Український анекдот: етнолінгвістичний аспект / Л. Журавська. - С .83-85
Зайцева, Я. Предметно-розвивальне середовище як засіб формування соціальної компетентності старших дошкільників / Я. Зайцева. - С .86-87
Замана, М. Україна в умовах глобалізації / М. Замана. - С .87-91
Іваниченко, Ю. Характеристика моделі організації валеологічного виховання у ДНЗ / Ю. Іваниченко. - С .91-94
Івашко, А. Форми і методи забезпечення рухової активності дошкільників в умовах ДНЗ / А. Івашко. - С .94-96
Іващенко, А. Лексичні запозичення в сучасних ЗМІ / А. Іващенко. - С .96-98
Іващенко, Ю. Лексико-семантичне поле “добро” в творчості Т. Г. Шевченка / Ю. Іващенко. - С .98-100
Іллющенко, Т. Банківська система України: проблеми та перспективи її розвитку / Т. Іллющенко. - С .100-103
Кавун, О. До сутністі поняття “музично-виконавська діяльність” / О. Кавун. - С .103-106
Казаков, М. Відсутній дискурс / М. Казаков. - С .106-108
Кандиба, Ю. Оказіональні номінації жінки в ідіолекті Миколи Вінграновського / Ю. Кандиба. - С .108-111
Кармазін, Т. Формування у школярів потреби у здоровому способі життя в практиці роботи класного керівника сучасної школи (за результатами педагогічної практики) / Т. Кармазін. - С .111-113
Карпенко, А. Організація дослідницької діяльності дошкільників в екологічному вихованні / А. Карпенко. - С .113-115
Кательницька, Л. Мовленнєві особливості дітей різної статі / Л. Кательницька. - С .115-117
Кисла, А. Фразеологічні одиниці у синтаксичній функції підмета / А. Кисла. - С .117-119
Кізенко, Д. Формування культури поведінки дошкільників як превентивної основи попередження негативних проявів у їх поведінці / Д. Кізенко. - С .119-121
Клунок, Ю. Неповні речення як засіб стилізації розмовності в ідіолекті Григора Тютюнника / Ю. Клунок. - С .121-124
Козачок, М. Засоби, форми та методи забезпечення у дітей старшого дошкільного віку уявлень про здоровий спосіб життя / М. Козачок. - С .124-126
Колесник, А. Особливості використання гри як основної форми роботи у навчанні та вихованні дітей дошкільного віку / А. Колесник. - С .126-129
Кононенко, М. Лексична виразність сучасної дитячої поезії / М. Кононенко. - С .129-131
Конончук, Д. Імпреза як інноваційна форма особистісного і професійного зростання майбутніх соціальних педагогів / Д. Конончук. - С .131-134
Кравченко, І. Особливості формування мовленнєвої компетентності у старших дошкільників / І. Кравченко. - С .134-137
Кріль, І. Морально-етичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами українського фольклору / І. Кріль. - С .137-139
Кузьменко, О. Лексичні особливості пирятинських говірок / О. Кузьменко. - С .139-141
Кузьмич, К. Народні назви рослин як вияв української ментальності: лексико-семантичний аспект / К. Кузьмич. - С .142-144
Кулибка, Н. Герой-експериментатор у романістиці Володимира Винниченка: між розумом та інстинктом / Н. Кулибка. - С .144-147
Кульбака, А. Вплив серцево-судинних захворювань на психіку людини / А. Кульбака. - С .147-149
Куриленко, Т. Структурні компоненти та рівні сформованості взаємодії старших дошкільників з культурою рідного краю / Т. Куриленко. - С .149-152
Ландар, И. Роль темпорального компонента в формировании образов персонажей в повести А.С. Пушкина “Капитанская дочка” / И. Ландар. - С .152-154
Лисенко, І. Концепція часу в Біблії / І. Лисенко. - С .154-159
Лисенко, Т. Функціонування синонімів-прикметників у художньому мовленні П.Куліша / Т. Лисенко. - С .159-161
Максименко, С. Особливості особистісних переживань підлітків із дистантних сімей / С. Максименко. - С .161-164
Мішенко, Г. Педагогічні умови розвитку словесної творчості дітей дошкільного віку / Г. Мішенко. - С .164-167
Міщенко, Л. Психологічний вплив сім’ї на спілкування старшокласників / Л. Міщенко. - С .167-169
Нагорна, А. Етапи створення тестових завдань з німецької мови / А. Нагорна. - С .169-172
Наливайко, Я. Естетична природа Новозавітних апостольських послань / Я. Наливайко. - С .172-174
Наріжна, Я. Темпоральні прислівники в художньому мовленні Євгена Гуцала / Я. Наріжна. - С .174-177
Недоля, Н. Використання особистісно-зорієнтованих технологій виховання у попередженні негативних проявів у поведінці дошкільників / Н. Недоля. - С .177-180
Нестеренко, К. Прийоми для організації навчання письма / К. Нестеренко. - С .180-181
Нестеренко, О. “Художній мотив” та “образ” : процес становлення понять / О. Нестеренко. - С .181-185
Ніжинець, Ю. Спаський собор - невід’ємна частина національного архітектурно-історичного заповідника “Чернігів стародавній” / Ю. Ніжинець. - С .185-186
Огій, Н. Сучасний стан освітнього комплексу Івано-Франківської області / Н. Огій. - С .186-189
Ожема, В. Вплив музичного мистецтва на чуттєво-емоційну сферу людини / В. Ожема. - С .189-192
Онищенко, О. Особливості діалектної лексики Борзнянщини / О. Онищенко. - С .192-194
Онікієнко, Т. Сутність гуманістичного виховання у період дошкільного дитинства / Т. Онікієнко. - С .194-196
Остапенко, О. Лексико-фразеологічні особливості роману Валерія Шевчука “Дім на горі” / О. Остапенко. - С .196-199
Остапець, Т. Локативний компонент при префіксальних дієсловах переміщення у художньому мовленні М.Стельмаха / Т. Остапець. - С .199-202
Откидач, І. Профілактика девіантної поведінки у підлітків / І. Откидач. - С .202-205
Павлюк, А. Застосування вибіркового методу для прогнозування у навчальному закладі / А. Павлюк. - С .205-206
Пархоменко, О. Євроклуб як форма організації позакласної роботи учнів з іноземної мови / О. Пархоменко. - С .206-208
Педора, І. Неблагополучна сім’я як фактор несприятливої соціалізації дітей дошкільного віку / І. Педора. - С .208-210
Перевера, А. Використання дидактичних ігор на заняттях в дошкільних навчальних закладах / А. Перевера. - С .210-212
Петренко, К. Драматизація на уроках англійської мови / К. Петренко. - С .212-214
Плінь, Є. Особливості організації навчання інтенсивного читання в середній загальноосвітній школі / Є. Плінь. - С .214-215
Попильницька, Ю. Проблема соціально-правового захисту “дітей вулиці” в Україні / Ю. Попильницька. - С .215-219
Ребенок, О. Педагогічні умови організації спілкування старших дошкільників в умовах ДНЗ та сім’ї / О. Ребенок. - С .219-221
Резниченко, Р. Функціональний стиль преси та публіцистики / Р. Резниченко. - С .221-222
Рогальчук, В. Парцеляція членів речення в художньому мовленні Марії Матіос / В. Рогальчук. - С .222-225
Розенко, О. Інтерактивні технології як засіб оптимізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи / О. Розенко. - С .225-228
Рой, С. Викладачі Ніжинської вищої школи (1933–1941рр.) / С. Рой. - С .228-232
Романенко, Л. Сутність організаційної культури та її структура / Л. Романенко. - С .232-235
Савенко, О. Лікарські рослини болотного копмлексу “лінічеве болото” (Чернігівська область) / О. Савенко. - С .235-237
Салівон, Н. Теоретичне обґрунтування проблеми комунікативної культури вихователя у спілкуванні з обдарованими дітьми / Н. Салівон. - С .237-238
Сероус, А. Особенности изучения произведений малых эпических жанров на уроках литературы в 5-9 классах / А. Сероус. - С .238-241
Симоненко, І. Різновиди неусвідомленої внутрішньої каузації у причинових конструкціях простого речення (на матеріалі художнього мовлення письменників літературної організації “Плуг”) / І. Симоненко. - С .241-244
Скрильнікова, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників у театралізованій діяльності / Н. Скрильнікова. - С .244-246
Следь, К. Навчання англомовної лексики дітей дошкільного віку / К. Следь. - С .246-248
Соболь, А. Формування стоку Остра в районі Ніжина під впливом сучасних кліматичних умов / А. Соболь. - С .248-251
Співак, А. “Чарівна квітка України” / А. Співак. - С .251-153
Стрілко, Н. Деякі аспекти біології горобця хатнього (passer domesticus) в Ніжині / Н. Стрілко. - С .253-260
Трясухо, З. Гендерно-марковані фемнінні та маскулінні особливості німецької мови у функціональному стилі публіцистики / З. Трясухо. - С .260-262
Устенко, Н. Формування творчих здібностей старших дошкільників в театралізованій діяльності / Н. Устенко. - С .262-264
Францух, Я. Організаційно-педагогічні умови сюжетно-рольової гри при вихованні мовленнєвої особистості / Я. Францух. - С .264-267
Хніпель, В. Використання конструктивних стилів педагогічного спілкування вихователем ДНЗ у роботі з дітьми дошкільного віку з неповних сімей / В. Хніпель. - С .267-269
Храменко, Ю. Особливості соціально-педагогічного потенціалу позитивно спрямованих неформальних молодіжних об’єднань / Ю. Храменко. - С .269-272
Чеверда, А. Трансформаційні процеси у розвитку аграрного сектора Чернігівської області / А. Чеверда. - С .272-274
Черевко, Л. Адміністративно-територіальна реформа на Полтавщині: створення округів у 1925-1930 рр. / Л. Черевко. - С .275-278
Чешко, Г. Семантичне розмежування предикативних прислівників (на матеріалі творів Михайла Стельмаха) / Г. Чешко. - С .278-280
Шафранова, А. Переживання щастя як екзистенційної цінності / А. Шафранова. - С .279-280
Шепель, Л. Давальний об’єкта у структурі речення (на матеріалі художніх творів О.П.Довженка) / Л. Шепель. - С .280-284
Шимко, Н. Емпіричне вивчення організаційно-педагогічних умов використання досвіду педагогів ХХ століття щодо попередження негативних проявів у поведінці дошкільників у сучасному ДНЗ / Н. Шимко. - С .284-287
Шусть, Т. Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку в педагогіці М.Монтессорі та їх розвиток у сучасних умовах / Т. Шусть. - С .287-289
Юхименко, Т. Вплив культурно-освітнього рівня сім’ї на підготовку дитини в ДНЗ / Т. Юхименко. - С .289-291
ББК 74.58.268я43
РУБ 378.4
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці студентів

   Нестандартні уроки

   Соціальна педагогіка

   молодіжні організації і рухи України

   Дошкільники--поведінка--корекція

   Дошкільники--виховання

   Школа Монтессорі

   Кафедра української літератури

   Уроки літератури

   Біблія і література

   Кафедра української мови

   діалектологія українська

   мова художніх творів

   Мова ЗМІ--Україна

   Викладання англійської мови в школі

   Кафедра географії

   кліматологія

   Чернігівщина--географія
    Ніжинщина--клімат



Дод.точки доступу:
Мельничук, Олександр Володимирович; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Драч, Іван Федорович (укр. поет, перекладач, держ. та громад. діяч ; 1936) \о нем\; Гуцало, Євген Пилипович (український письменник, журналіст ; 1937-1995) \о нем\; Лазаревський, Олександр Матвійович (укр. історик, археограф ; 1834-1902) \о нем\; Винниченко, Володимир Кирилович (укр. політик, держ. діяч і письменник ; 1880-1951) \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович (укр. поет, письменник, художник ; 1814-1861) \о нем\; Вінграновський, Микола Степанович (укр. поет, прозаїк, кінорежисер ; 1936-2004) \о нем\; Тютюнник, Григір Михайлович (укр. письменник-прозаїк ; 1931-1980) \о нем\; Пушкин, Александр Сергеевич (рус. поэт ; 1799-1837) \о нем\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (укр. письменник ; 1819-1897) \о нем\; Шевчук, Валерій Олександрович (укр. письменник ; 1939) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Матіос, Марія Василівна (укр. поет, прозаїк, публіцист ; 1959) \о ней\; Довженко, Олександр Петрович (укр. письменник, кінорежисер ; 1894-1956) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 7
фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), аб (3)
Знайти схожі

19.
   159.9(06)
   Н 34


    Володченко, Жанна Михайлівна.
    Профілактика соціальної ізоляції старших підлітків у середовищі однолітків [Текст] / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв, Г. В. Кондратьєва // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 3. - С. 7-16
УДК
Рубрики: Психологія підлітка--поведінка
   Соціальна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
соціальна ізоляція


Дод.точки доступу:
Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Кондратьєв, Ігор Михайлович; Кондратьєва, Г. В.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

20.


    Ворона, М.
    Розвиток соціальних умінь у дітей [Текст] / М. Ворона, Ю. Найда // Підручник для Директора : Журнал управлінської компетентності. - 2007. - N4. - С. 68-71
Рубрики: соціальна педагогіка
   діти з особливими потребами

   молодші школярі

Кл.слова (ненормовані):
спілкування з ровесниками -- взаємовідносини з однолітками
Анотація: встановлення дружніх відносин


Дод.точки доступу:
Найда, Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 11.08.2024
Кількість запитів 74341
Кількість відвідувачів 1429
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя