Пошуковий запит: <.>S=Соціальна робота -- робота з дітьми, молоддю<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Юрків Я.І. Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею/Я.І. Юрків // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N4.-С.84-92
|
>2.
| Новик И. П. Арт-терапия в социальной реабилитации несовершеннолетних/И. П. Новик // Социальная работа. -М.:ООО "ССПиР", 2008,N N4.-С.55-56
|
>3.
| Семчук С. Вплив реклами на становлення особистості дитини в дошкільному віці/С. Семчук // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N1.-С.18-22.
|
>4.
| Кубишкіна В. Генезис інституту усиновлення в сімейному праві/В. Кубишкіна // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2010,N N 20.-С.24-26.
|
>5.
| Пахльовська О. Діти немилосердя: італійсько-українська конференція про покинуте дитинство/О. Пахльовська // День, 2010. 2-3 липня (№ 114/115)..-С.10.
|
>6.
| Гончаров В. Думаєте, ви п’єте горілку? Ні, вона п’є вас!/В. Гончаров // Соціальний педагог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 8(серпень).-С.32-42
|
>7.
| Бондаренко З. П. Зміст та технології підготовки студентів до волонтерської роботи/З. П. Бондаренко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2009,N N2.-С.37-50
|
>8.
| Черняев С. Летний отдых детей из замещающих семей/С. Черняев, О. Морева // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N3.-С.249-254
|
>9.
| Філіппов Ю. Молодіжні громадські організації як одні з найважливіших інститутів трудової соціалізації молодої людини/Ю. Філіппов // Соціальна педагогіка: теорія та практика. -Луганськ:Видавництво ЛНПУ імені Тараса Шевченка "Альма-матер", 2008,N N1.-С.23-29.
|
>10.
| Фесун С. Організовані та неформальні групи в соціальній роботі: переваги і недоліки/С. Фесун // Соціальний педагог. -К.:Шкільний світ, 2011,N N 7.-С.56-62.
|
|
|