Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (5)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Соціальні педагоги -- професійна підготовка<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Автор(и) : Яковець, Василь Павлович, Коваленко, Євгенія Іванівна
Назва : Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал
Вихідні дані : Ніжин: НДПУ ім. М. Гоголя, 1998
Кільк.характеристики :182 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примітки : Літ. в кінці статей
Ціна : 6.74 грн.
ДРНТІ : 15.41.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Лідерство-- підлітки
Мовлення-- дошкільнята
Моральне виховання
Адиктивна поведінка-- молодь-- профілактика
Спілкування-- іншомовне-- студенти
Я - теорія
Вчитель майбутній-- формування
Дошкільники-- навчання
Освіта в Україні-- історія, 20 ст. 20-ті рр.
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Підготовка майбутніх вчителів хімії
Освіта в Україні-- історія-- жіноча освіта, 1890 - 1914 рр.
Диференційоване навчання-- біологія
Творчість-- суть
Молодші школярі-- моральне формування
Музичні твори-- інтерпретація
Музична культура-- школярі
Музичні здібності
Футбольна техніка
Старшокласники-- індивідуальність
Вчитель майбутній-- формування
Конфлікт-- психологія
Психолог вузу
Коледж
Студентська група-- адаптація
Адаптація студентів до ВНЗ
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): жіноча сільськогосподарська освіта
Зміст : Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів/ В. М. Крицький. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим"/ С. В. Походенко. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці/ В. С. Савельєва. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова/ Н. Бєлкіна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки/ Н. П. Пихтіна. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів/ Л. П. Дарійчук. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда/ Т. Д. Кричковська. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя/ С. В. Олійник. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації/ В. В. Плохіх. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції/ Казімеж Хиц. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід)/ А. В. Василюк. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму/ О. Кивлюк. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693)/ Т. Гавриленко. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами/ Н. А. Олійник. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості/ Ю. А. Репецький. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах/ Ю. Л. Луценко. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст./ В. О. Коваленко. Практика як основа підготовки соціального педагога/ Н. В. Заверико. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії/ Н. І. Лукашова. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.)/ О. В. Аніщенко. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін/ Н. О. Падун. До питання про сутність творчості/ Є. І. Коваленко. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва/ С. Р. Хлєбік. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу/ З. В. Хоменко. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів/ О. М. Грисюк. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання/ В. В. Мішедченко. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності/ О. В. Коваль. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів/ С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників/ М. В. Папуча. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми/ С. О. Борисюк. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи/ О. М. Таран. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях/ О. М. Гуменюк. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу/ О. П. Щотка. Український коледж - школа самореалізації/ Ю. Г. Новгородська. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем/ О. М. Ковальчук. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу/ Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи/ Л. М. Жалдак.
Примірники : всього : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Вільні : ав(2), Ч.З.№2(7), аб(8), фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 3
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2005
Кільк.характеристики :228 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Ніжинській вищій школі - 200 років
Ціна : 12.00 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Майбутні вчителі музики
Інноваційні технології навчання
Викладання іноземної мови
Викладання біології в школі
Викладання історії
Викладання вищої математики
Викладання російської мови
Майбутні менеджери
Педагогічна творчість
Самостійна робота студентів
Фізкультурна освіта
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Глобальні соціокультурні трансформації та зміст сучасної освітньої парадигми/ Т. В. Кушерець. Наукова раціональність як феномен людської життєдіяльності/ В. Л. Чуйко. Розвиток потреби у творчості як предмет соціально-філософського аналізу/ М. М. Сич. Стан і перпективи розвитку філософських знань у сучасній парадигмі освіти в Україні/ Н. М. Баранова. Культура освітньої політики ЮНЕСКО і Ради Європи та розвиток вищої освіти в Україні/ С. Л. Одерій. Про невідворотність переходу людства від ери егоїзму до періоду альтруїзму та завдання систем освіти у нових умовах/ К. В. Корсак. Нейропсихологічні основи процесу навчання і досягнення точних наук/ З. Є. Тарутіна. Особливості історії як науки і навчальної дисципліни в аспектах можливостей емоційного впливу на молодь/ Г. Ф. Ястребова. Особливості забезпечення якості середньої освіти в Україні в умовах суспільних трансформацій та європейської інтеграції/ О. М. Зубрицька. Сподівання і труднощі створення загальнодоступної вищої освіти: паралелі Росії та України/ А. К. Похресник. Формування у студентів емоційної компетентності - одне з завдань вищої освіти України/ О. В. Поляк, Л. М. Ляшенко. Сучасні тенденції розширення терміна "образотворче мистецтво" у вітчизняному освітньому просторі/ Р. В. Бобренко. Роль професійно-орієнтованих громадських молодіжних організацій у формуванні нової української еліти/ М. Ф. Димитров. Проблеми навчально-методичного комплексу з культурознавства в час переходу до епохи візуалізації/ З. Ф. Донець. Соціально-виховний потенціал студентських об’єднань/ О. Лісовець. Філософські концепції вільного виховання особистості в українській педагогіці/ Т. Калініченко. Інноваційні підходи до вдосконалення навчально-виховного процесу у вузі/ О. П. Грибок. Діалогічна взаємодія як спосіб організації інтерактивної технології навчання у вузі/ О. Копіца. Інноваційні підходи вдосконалення виховного процесу у вищих навчальних закладах/ В. Г. Мартинюк. Розвиток суспільства та зміни в університетах/ А. В. Василюк. Природничо-наукові засади формування у студентів екологічної культури/ О. Плахотник. Застосування інноваційних методів навчання як засобу формування культури міжстатевих стосунків у студентів вищих навчальних закладів/ С. Яшник. Еволюція методичних підходів до обгрунтування методики розв’язування хімічних задач/ Н. І. Лукашова. Развитие ассотиативного мышления при изучении высшей математики в технических высших учебных заведениях/ И. Драчева, Т. Попова. Реалізація творчого підходу вчителя у формуванні поняття "Вегетативне розмноження, його цитологічні і молекулярні основи" (Курс "Загальна біологія")/ Г. Й. Чудовська. Система вправ для навчання читання іншомовних художніх текстів в аспекті формування естетичного досвіду студентів/ М. П. Долматова. До питання про технології формування стимулів до педагогічної творчості у майбутніх учителів/ Т. Андрущенко. До питання про технології творчого розвитку особистості у процесі професійної підготовки/ О. Осаволюк. Використання програми PAINT у навчанні історії/ О. Желіба. Методика складання розкладу занять за допомогою кольорових фішок/ Л. В. Єрмова. Інноваційні методи та прийоми розвитку творчого мислення при навчанні іноземних мов/ І. Гриненко. Використання активних форм навчання студентів під час лекцій/ Н. М. Білоусова. Нові підходи до організації самостійної роботи студентів/ В. П. Антипець. Формування педагогічних переконань майбутніх учителів музики і хореографії у процесі методичної підготовки/ Ю. О. Ростовська. Роль професійного іншомовного спілкування в процесі підгтовки майбутніх менеджерів зовнішньоекономічної діяльності/ Н. В. Логутіна. Подготовка студентов педагогического училища к проведению уроков русского языка по новым учебникам/ Н. Н. Юрченко. Фізкультурна освіта та професійно-педагогічна підготовка майбутніх учителів до оздоровлення дітей і молоді/ І. І. Заплішний. Формування готовності майбутніх учителів музики до інструментально-виконавської діяльності як педагогічна проблема/ Л. В. Гусейнова. Підготовка вчителя початкових класів до інноваційної освітньої діяльності в умовах малокомплектної школи/ Л. Присяжнюк. Теоретичні аспекти підготовки майбутнього вчителя до творчої педагогічної діяльності/ О. Мантуленко. Комунікативний дискурс підготовки вчителя початкових класів/ Л. Мацевко-Бокерська. Стан і особливості організації психолого-педагогічної підготовки викладачів-аграрників/ О. В. Полозенко. Проблеми професійного навчання студентів-юристів в університеті/ Т. Жукова. Використання методів активного навчання на семінарських заняттях з новітньої історії країн Європи та Америки/ Л. Мицик. Деякі аспекти системи вищої освіти Швеції/ Н. Карпенко. Професійно-педагогічна підготовка вчителів Ніжинського історико-філологічного інституту за часів директорства Ф. Ф. Гельбке (1893-1907 рр.)/ І. Киричок. Соціально-економічні основи підготовки професійних консультантів: німецький досвід/ Н. К. Удовиченко. Реалізація навчання мов у вищій школі США (історичний аспект)/ І. Пасинкова. Вітчизняний і зарубіжний досвід планування фізичної підготовки як аспект раціональної побудови навчально-виховного процесу у курсантів вищих військових навчальних закладів/ В. Ф. Панченко. Інноваційні підходи до принципів навчання в педагогічній спадщині С. Русової/ О. М. Таран. До питання становлення національної системи освіти. Історичний аспект О. Ф. Музиченко/ Н. О. Ярмак. Зарубіжний досвід як компонент змісту професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. Суховєєва.
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(3), аб(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/П88
Автор(и) : Пундик, Людмила Євгеніївна
Назва : Підготовка майбутніх соціальних педагогів до виховної діяльності в умовах оздоровчого табору : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.05 - соціальна педагогіка
Вихідні дані : Київ: НПУ ім. М.Драгоманова, 2000
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
УДК : 37.013.42
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): соціальні педагоги-- професійна підготовка
оздоровчі табори-- виховна діяльність
Автореферати дисертацій-- соціальна педагогіка
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 2
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :302 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 59.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Вчителі економіки-- підготовка
літні оздоровчі табори-- підготовка вихователів
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Зміст : Організація та методологія соціологічних досліджень у системі соціального захисту населення/ В. В. Васильєв. Критерії професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до консультаційної діяльності / О. В. Пожидаєва. Логіко-структурний аналіз системи категорій і понять соціальної педагогіки/ С. А. Товщик. Проблема оцінки рівня сформованості правової компетентності майбутнього соціального педагога у вищій школі/ Я. В. Кічук. Сутність і структура готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного новчання/ Т. Г. Гуцан. Конфліктологічна компетентність у структурі професійної діяльності соціального педагога/ І. В. Козик. Проблеми соціалізації особистості студента у діяльності студентської соціальної служби/ Л. М. Завацька. Теоретичне обгрунтування професійного розвитку педагогів України у сучасних умовах/ О. В. Садовець. Культурологічна складова у підготовці педагога-вихователя до роботи в літніх оздоровчих таборах України/ І. В Ткаченко. Проблеми інтернаціоналізації вищої освіти і соціалізації студента/ О. О. Романовська. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Личностно-компетентностный подход анализу личности учителя-лидера/ О. В. Пономаренко. Соціально-педагогічні засади формування готовності членів молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Д. Ю. Малков. Розробка програми "Запобігання жорстокого поводження з дітьми в сім’ї/ С. П. Панченко. Особливості прояву життєвої компетентності у 6-7 річному віці/ О. О. Поперечняк. Соціальне партнерство як складова професійної діяльності соціального педагога/ О. М. Любарська. Тенденції розвитку соціального партнерства у сфері освіти дорослих/ І. В. Фольварочний. Особливості підготовки студентів до соціальних зв’язків в умовах вищих навчальних закладів/ Л. М. Степаненко. Дидактичні особливості соціально-медичної компоненти професійної підготовки фахівців соціальної роботи/ Л. Є. Клос. Роль фольклорного мистецтва у формуванні світогляду соціальних педагогів/ В. М. Кирилюк. Умови ефективності соціалізуючого процесу професійної підготовки обдарованих студентів до соціально-педагогічної діяльності/ С. Б. Фурдуй. Соціальні фактори педагогічної занедбаності/ Д. О. Стадник. Результати впровадження нової системи соціально-педагогічної роботи з сім’єю у центрі соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді України/ І. М. Трубавіна. Психологічні аспекти прояву захисних механізмів студентської молоді/ В. І. Лазаренко. Зміст просвітницької роботи з молодими батьками в загальноосвітній школі/ М. М. Марій. Соціально-психологічні причини виникнення сімейних конфлікиів і шляхи їх подолання/ О. В. Полозенко. Персоналістська концепція любові/ І. І. Киричок. Характеристика чинників процесу самовдосконалення майбутніх соціальних педагогів/ С. В. Грищенко. Особливості формування особистості майбутнього соціального педагога як суб’єкта педагогічної діяльності в системі заочно-дистанційного навчання/ Ю. В. Овод. Метод проектів як інноваційна технологія екологічної підготовки/ Н. А. Демешкант. Емпатія як важлива індивідуально-психологічна характеристика соціального педагога/ І. І. Киричок, М. О. Шевчук. Професійне вигорання соціальних педагогів, що працюють з дітьми вулиці/ Л. В. Рень. Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих здібностей та громадянської компетентності учнів ліцею/ Л. М. Павлюк. Фасилітативна діяльність соціального педагога: теоретико-методологічний аспект/ С. П. Архипова, І. М. Литвин. Деякі аспекти соціально-педагогічної роботи з літніми людьми в умовах геріатричного пансіонату (практичний аспект)/ Т. І. Коленіченко. Феномен вільного часу в системі анімаційного освітньо-виховного поля/ Л. В. Волик. Соціально-педагогічні аспекти управлінської діяльності керівника навчального закладу/ Н. О. Падун. Теоретичні засади підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з неблагополучними сім’ями/ Ю. Г. Новгородська. Особливості організації самостійної роботи студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" з курсу "Вступ до спеціальності"/ О. М. Денисюк. Виховання гендерної культури старшокласників у процесі контент-аналізу телевізійних реклам та художніх фільмів/ Т. І. Бутурлим. Методика формування готовності майбутніх соціальних педагогів до використання методу казкотерапії/ О. В. Філь. Технологія розвивального навчання у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів/ Є. Є. Хилько. Розвиток індивідуальності в процесі навчання ділової англійської мови/ О. О. Русанова. Літературно-мистецька студія як соціально-педагогічне середовище для розвитку творчо обдарованої студентської молоді в умовах позанавчальної діяльності вищого навчального закладу/ І. Г. Карпова. Розвиток творчих здібностей студентів у процесі соціально-педагогічної практики/ Т. А. Равлюк. Використання персонального сайту викладача в підготовці фахівців (на прикладі сайта http: // pedagogika.at.ua/)/ Н. М. Стеценко, В. П. Стеценко. Позааудиторна робота як засіб підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Л. І. Смеречак. Шляхи і засоби стимулювання соціальних педагогів до анімайної діяльності/ Т. М. Лесіна. Методика "лялькотерапії" у роботі соціального педагога з дітьми з метою профілактики насильницької поведінки/ В. О. Тюріна. Методичні процедури формування суб’єктної орієнтованої особистості майбутнього практичного психолога/ О. А. Тимошенко. Способи розв’язання навчальних професійних задач при підготовці спеціалістів соціономічних професій/ Л. В. Буркова. Підготовка майбутніх вихователів до здійснення соціалізації дошкільника/ Л. В. Аніщук. Формування комунікативної компетенції як складова професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ Н. В. Гордієнко, С. Бобела. Професійна підготовка студентів у комунікативному аспекті/ Н. І. Ашиток. Професійна підготовка фахівців соціальної роботи до здійснення профілактичної діяльності щодо протидії торгівлі людьми/ Х. В. Миць. Підготовка фахівців до умов роботи в інклюзивному середовищі/ М. С. Швед, М. Є. Захарчук. Формування комунікативної культури майбутнього соціального педагога/ Т. В. Качалова. Професійна підготовка студентів - майбутніх соціальних педагогів до діяльності у клубах за місцем проживання/ Т. Г. Веретенко. Підготовка фахівців до соціально-педагогічного супроводу дітей із дистантних сімей як соціально-педагогічна проблема/ Л. Я. Шпільчак. Соціально-педагогічні проблеми в науковому доробку Софії Русової/ Є. І. Коваленко, Л. Н. Степченко. Підготовка соціального педагога ВНЗ Білорусі до роботи з молодіжними громадськими організаціями/ А. П. Щербина. Проблемно орієнтоване навчання у Віденському медичному університеті/ Г. І. Кліщ. Академізація професійної підготовки соціальних педагогів у вищих навчальних закладах Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Сучасний стан підготовки соціальних працівників у ВНЗ Польщі/ О. Й. Литвак. Роль педагога у вирішенні деяких проблем суспільства (досвід КНР)/ Л. С. Калашник, Н. М. Джгун. просвітницько-педагогічні ідеї Ніколая Фредеріка Северіна Грундтвіга/ Н. Є. Шугалій. Соціально-педагогічна освіта у сучасній Данії/ Т. О. Логвиненко. Соціальна спрямованість у професійній підготовці державних службовців у КНР/ О. М. Малишева.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6. Ч. 1
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2009
Кільк.характеристики :218 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 53.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
соціальна реклама
Зміст : Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму/ Ю. Й. Поліщук. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця/ О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження/ І. М. Богданова, О. С. Юрчик. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності/ Л. І. Міцик. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді/ В. С. Петрович. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі/ А. Лукасєвич. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми/ Ч. Галек. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами/ І. Шубіна. Музика, математика й арттерапія в педагогіці/ Я. Скварек. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу/ І. І. Доброскок. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів/ В. В. Боксгорн. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді/ А. П. Аніщенко. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності/ С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї/ М. В. Грабовська. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи/ З. П. Бондаренко. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності/ Л. А. Колбіна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність"/ С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності/ К. М. Віцукаєва. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери/ М. М. Марій. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями/ Н. Ю. Кисла. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України/ Н. С. Олексюк. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії/ А. В. Скіць. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент"/ В. А. Кручек. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх/ В. В. Коваль. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів/ В. О. Гуріч. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти/ В. В. Лях. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ/ М. О. Гладиш. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи/ О. Ф. Усик. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності/ Г. М. Тимошко. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності/ Н. В. Білоусова. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності/ Н. І. Корпач. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки/ І. І. Сидорук. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів/ О. В. Лісовець. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації/ Ю. В. Гарасимів. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки/ Л. М. Маценко. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю/ Р. В. Чубук. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт/ Ю. Ю. Бондаренко. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей/ Т. Л. Лях. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті/ Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів/ А. І. Конончук. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань/ Л. І. Романовська. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності/ Н. Є. Троценко. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога/ І. М. Гриник. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності/ Н. В. Заверико. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей/ Ж. В. Петрочко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері/ О. В. Сватенков. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності/ С. В. Виговська. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки/ Н. П. Пихтіна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога/ С. Р. Хлєбік. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками/ М. М. Ярошко. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі/ О. В. Лапа. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці/ Т. М. Тюльпа. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання/ Р. С. Мохнюк.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 4
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :219 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 63.08 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціально-педагогічна робота-- Сім’я
Соціальна робота-- люди похилого віку
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Педагогіка дозвілля
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
Географіч. рубрики: Чернігівщина-- освіта-- історія
Німеччина-- освіта
Зміст : Інклюзивна освіта: до питання визначення поняття та особливостей її запровадження/ В. О. Бойко. Теоретичні основи виховання дітей трудових мігрантів в умовах соціально-освітнього середовища/ Н. С. Гевчук. До проблеми соціально-педагогічної роботи зі збереження освітніх навичок дітей у закладах охорони здоров’я/ В. О. Гуріч. Програма "Вибір" як модель соціально-педагогічної роботи у загальноосвітніх навчальних закладах/ Л. М. Завацька. Організація системи роботи з сім’єю у контексті профілактики соціального сирітства: сімейно-центрований підхід/ Л. В. Кальченко. Методологічна функція історії педагогіки у становленні майбутнього педагога/ Є. І. Коваленко. Активізація людей похилого віку у культурно-дозвіллєвій діяльності проекту "Університет третього віку"/ Н. В. Ліфарєва. Теоретичні аспекти проблеми формування соціальної компетентності старших підлітків/ Л. М. Павлюк. Роль почуттів співпереживання у виховному процесі сучасної школи/ О. В. Плахотнік. Інтеграція як провідна тенденція міжнародного розвитку соціальної роботи і соціальної освіти у XXI ст/ В. А. Поліщук. Теоретичні засади експериментального дослідження формування світоглядних уявлень старших дошкільників/ К. М. Поліщук. Арт-педагогіка як інновація сучасної професійно-педагогічної теорії і практики/ Т. М. Руденька. Модель комплексної організації соціально-педагогічної роботи ЦСССДМ з неблагополучними сім’ями/ І. С. Сьомкіна. Використання інноваційних технологій у формуванні професійних цінностей майбутніх соціальних працівників/ Т. М. Гужва. Методика визначення готовності майбутніх вихователів до створення позитивного професійного іміджу/ Л. П. Загородня, Т. В. Марєєва. Доцільність використання акмеологічного підходу для самореалізації майбутнього фахівця/ С. М. Калаур, Н. С. Олексюк. Декілька порад щодо спілкування з дітьми/ К. Кетеван. Формування культури педагогічної взаємодії на лекційних заняттях/ В. А. Кручек. Роль соціально-педагогічного консультування у роботі з підлітками із сімей трудових мігрантів/ І. Ф. Лизун. Структура і критерії комунікативних умінь та результати визначення рівня їх сформованості у майбутніх соціальних педагогів/ О. О. Пасічник. Модель підготовки майбутніх учителів початкових класів до проектування позаурочної виховної діяльності/ Н. М. Ткаченко. Підготовка майбутніх фахівців до здійснення індивідуального підходу в процесі виховання та навчання дітей дошкільного віку/ А. М. Аніщук. Формування пофесійної компетентності майбутніх вихователів дітей дошкільного віку в умовах університетської освіти/ Г. В. Бєлєнька. Система підготовки майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери до роботи з дітьми, що мають відхилення у розвитку/ З. В. Залібовська-Ільніцька. Формування готовності до професійної діяльності майбутніх соціальних гувернерів у процесі вишівської підготовки/ Л. І. Кобилянська. Передумови удосконалення професійної підготовки фахівців із соціальної роботи/ С. В. Копилова. Соціальна педагогіка та педагогіка дозвілля в підготовці менеджерів соціокультурної діяльності/ І. В. Лисакова. Оптимізація підготовки соціальних педагогів до професійної діяльності/ Л. І. Міщик. Формування креативності майбутніх соціальних педагогів в умовах професійної підготовки/ Л. Й. Петришин. Компетентнісний підхід у підготовці соціальних педагогів і працівників до роботи з дезадаптованими клієнтами/ І. М. Петрюк. Складові професійної підготовки магістрів з економічної кібернетики/ С. Л. Яблочніков. Проблема опрацювання та засвоєння регіонального досвіду полікультурної освіти в Українському Подунав’ї у процесі підготовки соціальних педагогів/ Т. М. Житомирська. Особливості професійної підготовки соціальних педагогів до роботи з сім’єю у різних типах вищих навчальних закладів Німеччини/ М. П. Дужа-Задорожна. Теорія та досвід організації навчально-пізнавальної діяльності студентів із соматичними захворюваннями в Україні та за кордоном/ Н. Ю. Кисла. Ідеї трудового виховання в педагогічній спадщині Дж. Дьюї/ В. О. Коваленко. Фізичне виховання молоді в педагогічній творчій спадщині відомих українських педагогів XX ст./ В. В. Коваль. Формування педагогічної техніки майбутніх учителів у духовних закладах Чернігівщини XVII-XVIII ст./ Я. М. Крапивний. Дослідження проблеми статеворольової соціалізації у вітчизняній та зарубіжній педагогіці/ Т. Д. Лакуста. Сучасний стан системи соціально-педагогічної і соціальної роботи з молоддю в Німеччині/ О. А. Попов. Проблема наукової організації праці майстра виробничого навчання у педагогічній спадщині С. Я. Батишева/ Д. Ш. Поприткіна. Закордонний досвід соціально-педагогічної роботи з сім’єю/ І. М. Трубавіна.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 5
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :229 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 65.17 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
позаурочна діяльність
Екологічне виховання-- дошкільники
Музикотерапія
Військово-патріотичне виховання-- студенти
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
Румунія-- освіта
США-- освіта
Зміст : Концепція соціально-педагогічного патронату сучасної сім’ї (авторська)/ Т. Ф. Алєксєєнко. Професійна освіта фахівців для сфери туризму як наукова проблема/ Л. А. Балахадзе. Сучасна педагогічна діяльність у контексті ідей теорії вільного виховання (на зразках роботи в ДНЗ)/ О. А. Барило. Соціально-економічні передумови створення національної системи кваліфікацій Російської Федерації/ О. І. Беспарточна. Роль і значення методології пізнання у процесі формування системи знань в учнів старшої школи/ Г. О. Васьківська. Сучасні парадигми професійної освіти маргінальних груп населення як складової освіти дорослих/ О. А. Жижко. Теоретико-концептуальні засади соціального партнерства ВНЗ та державних і недержавних організацій/ С. М. Коляденко. Соціально-педагогічна робота з сім’єю з підвищення педагогічної культури батьків/ А. І. Конончук. Психолого-педагогічні аспекти підготовки майбутніх учителів фізико-математичних дисциплін профільної школи/ О. І. Ордановська. Проблема організації соціально-виховного середовища школи/ С. П. Панченко. Сутність і структура діяльності балетмейстера-педагога/ О. М. Пархоменко. Пошук механізмів взаємодії професійно-технічних навчальних закладів та роботодавців в умовах сучасного ринку праці/ О. В. Пащенко. Рефлексивне управління освітніми інноваціями/ О. В. Петрунько. Організаційні форми передшкільної освіти/ К. Є. Суятинова. Концептуальні підходи до визначення фенгменологічного поняття "гуманітарна культура"/ С. В. Федоренко. Елементи культурологічної складової у програмах виховання і навчання дітей дошкільного віку/ С. В. Чередніченко. Виховання обдарованої молоді в навчальному закладі професійної освіти/ І. А. Гриценок. Технологічний аспект діяльності соціального педагога у запровадженні здорового способу життя учнів загальноосвітніх навчальних закладів/ С. В. Грищенко, Т. В. Богатирьова. Соціально-педагогічні засади спільної роботи дитячого садка і сім’ї у вихованні дітей/ Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. Розвиток особистісного потенціалу дітей та молоді у процесі соціально-педагогічної діяльності/ Н. В. Зимівець. Формування гуманних відносин у підлітків у позаурочній діяльності/ Л. В. Канішевська. Використання надбань родинної педагогіки у вихованні дошкільників/ В. В. Ковнер. Психолого-педагогічні механізми сприймання авторських казок природознавчого змісту дітьми старшого дошкільного віку в контексті екологічного виховання/ Т. С. Науменко. Специфіка проектування електронних дидактичних ресурсів для молодших школярів/ Н. В. Олефіренко. Розвиток пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку засобами пошуково-дослідницької діяльності/ Н. Б. Пастушенко, З. О. Суддя. Використання театралізованої діяльності у попередженні негативних проявів у поведінці дітей дошкільного віку/ Н. П. Пихтіна, Л. М. Черевко. Характеристика музикотерапії як допоміжної арт-терапевтичної технології для роботи з молодшими школярами/ О. В. Сорока. До питання підвищення військово-патріотичного виховання студентів у вищих навчальних закладах України на заняттях фізичною культурою та спортом/ А. В. Тарасенко. Використання здоров’язберігаючих програм для покращення здоров’я майбутніх фахівців/ Д. О. Хоменко. Професійна компетентність майбутніх учителів російської мови/ Л. В. Біденко. Нові орієнтири у вихованні студентської молоді як детермінанта їх успішного професійного становлення/ З. П. Бондаренко. Складові готовності майбутніх соціальних працівників до патронажної роботи з людьми похилого віку/ Т. О. Голубенко. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах/ Т. В. Зінченко. Експериментальні дослідження педагогічних умов формування художньо-професійної культури майбутніх архітекторів/ С. М. Карпова. Варіативність змісту та структури практико--зорієнтованої психолого-педагогічної підготовки майбутніх юристів/ О. М. Котикова. Підготовка менеджерів соціокультурної діяльності для роботи з дітьми: постнекласичний контекст/ Н. В. Кочубей. Педагогічні умови підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до формування гендерної культури старшокласників/ Н. В. Маркова. Аналіз сучасного стану використання ігрових технологій у професійній підготовці майбутніх менеджерів туризму/ Н. С. Мартинова. Фахова підготовка соціальних педагогів до здійснення гувернерської діяльності/ С. Р. Хлєбік. Теоретико-методологічні засади професійної підготовки вчительки в педагогічній концепції К. В. Єльницького (1846-1917)/ Н. М. Демченко. Особливості формування англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів у процесі професійно орієнтованого читання/ Т. І. Коваль, Л. С. Бірецька. Актуальні аспекти реформи дошкільної освіти в Румунії (2000-2008 рр.) та її вплив на підготовку вихователів дитячих установ/ М. І. Олійник. Проблеми педагогічного оцінювання з філологічних дисциплін в умовах особистісно орієнтованої моделі навчання (американський досвід)/ В. П. Сливка. Загальноосвітні тенденції у контексті культурно-історичних періодів Сербії/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15/Н 34
Назва : Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал. № 6
Вихідні дані : Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2012
Кільк.характеристики :244 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Серія: Наукові видання Ніжинської вищої школи
Примітки : Літ. в кінці кожної статті
Ціна : 74.33 грн.
ДРНТІ : 15.81.21
ББК : 88я5 + 74я5
Предметні рубрики (Галузі знань): Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Соціально-педагогічна робота
Соціальна робота
робота з сім’ями
професійна підготовка вчителів-- дошкільна освіта
професійна підготовка вчителів-- початкові класи
Діти з особливими потребами
Соціальні працівники-- підготовка-- практика
Соціальна педагогіка
Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Сучасні освітні технології
Здоровий спосіб життя-- підлітки
Тренінг
Профорієнтація
Діти дошкільного віку
Дошкільна освіта-- інноваційна діяльність
підготовка майбутніх вчителів-- зарубіжний досвід
Дошкільне виховання-- історія
дозвіллєва діяльність
Педагогічна майстерність
Географіч. рубрики: Сербія-- освіта
франція-- освіта
США-- освіта
Ніжинщина-- освіта
Україна-- Освіта
Зміст : Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки/ В. Н. Багрій. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення/ Г. З. Бейгер. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування/ О. О. Біла. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів/ Т. В. Гордієнко. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти/ О. А. Заболотна. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ/ В. І. Ковальчук. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей/ І. М. Леонова. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки/ Іванна Іванівна Парфанович І. І. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів/ М. М. Скиба. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження/ О. В. Спіліоті. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї/ Н. М. Стрельнікова. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України/ О. В. Хоменко. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру/ В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів/ А. А. Бобро. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів/ А. Я. Бондарчук. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства"/ Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу/ А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування/ О. О. Москалець. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства/ М. В. Нагач. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості/ Т. А. Новак. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів/ І. В. Онищенко. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля/ Н. С. Останіна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання/ Н. П. Пихтіна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності/ О. В. Пожидаєва. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей/ О. А. Половіна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ Т. А. Равлюк. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища/ Д. О. Стадник. Методи і прийоми управління творчою уявою/ Л. І. Шрагіна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі/ С. О. Борисюк. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів/ Л. С. Василевська. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки/ К. В. Кабриль. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір/ Л. Є. Клос. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах/ О. В. Кобилянський. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування/ Т. В. Ларіна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів/ О. Л. Остапчук. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді/ Н. О. Островська. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ/ С. Д. Підлипська. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками/ І. І. Тукач. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки/ О. М. Чусова. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи/ М. Є. Захарчук. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери/ І. М. Конончук. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст./ М. Є. Лещенко. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні/ Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції/ М. Ю. Трофименко. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.)/ О. А. Устименко-Косоріч.
Примірники : всього : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Вільні : фб(2), ав(1), Ч.З.№2(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/П 19
Автор(и) : Пасічник, Олена Олексіївна
Назва : Формування професійних комунікативних умінь майбутніх соціальних педагогів засобами навчальних тренінгів : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013
Кільк.характеристики :21 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
УДК : 37.013.42:159.962
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг для педагогів--комунікативні уміння
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 74/Х 66
Автор(и) : Хмуринська, Тетяна Олександрівна
Назва : Формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти
Вихідні дані : Тернопіль: ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2014
Кільк.характеристики :22 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
УДК : 378+37.013.42
ББК : 74
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальні педагоги-- професійна підготовка
Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): майбутні соціальні педагоги--професійна зрілість соціальних педагогів--автореферати з педагогіки
Примірники :ІБв(1)
Вільні : ІБв(1)
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
Статистика
за 24.05.2024
Кількість запитів 5012
Кількість відвідувачів 1123
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя