Пошуковий запит: <.>S=Стосунки дітей і батьків<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Номировська Г. М. Разом з батьками - будь-мо здорові : Тренінгова програма для підлітків віком від 12 до 15 років та їхніх батьків : Психокорекція/Г. М. Номировська, К. Овчаренко // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2004,N N13(липень).-С.12-14.
|
>2.
| Пороцкая Е. Л. Выявление представлений родителей о развитии дошкольника/Е. Л. Пороцкая, В. Ф. Спиридонов // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N4.-С.31-39.
|
>3.
| Елизаров А.Н. Рефлексивно-смысловой подход к проблеме формирования идентичности в семье/А.Н. Елизаров // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2004,N N2.-С.113-119
|
>4.
| Баранова О. Малюнок сім’ї: Діагностика міжособистісних взаємин дітей у сім’ї/О. Баранова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N2 (січень).-С.18-24
|
>5.
| Савина Е. А. Проективный сказочный тест и его возможности в исследовании личности ребенка/Е. А. Савина, К. Колакоглоу // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N6.-С.34-43.
|
>6.
| Ліщук Н. Любов - це шлях до серця дитини/Н. Ліщук // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N8 (лютий).-С.19-24
|
>7.
| Федай А. Поважаючи інших - поважай себе: Що робити, щоб тебе не принижували/А. Федай // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N10(березень).-С.20-23.
|
>8.
| Фрейд А. Война и дети : Личность в экстремальных условиях/А. Фрейд, Д. Берлингем // Развитие личности. -М.:Народное образование, 2004,N N3.-С.184-208.
|
>9.
| Лидерс А. Г. Взаимная валидизация двух методик диагностики детско-родительских отношений : "Анализ семейного воспитания" Эйдемиллера-Юстицкого и "Взаимодействие родитель-ребенок" И. М. Марковской /А. Г. Лидерс, Е. Н. Спирева // Психологическая диагностика. -М.:Психологическая диагностика, 2004,N N3.-С.39-57.
|
>10.
| Гурлєва Т. Агресивність дитини - безпорадність батьків /Т. Гурлєва // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2005,N N14(липень).-С.8-9.
|
|
|