Пошуковий запит: <.>S=Уроки музики<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 30
Показані документи с 1 за 30 |
>1.
| Печерська Е. П. Уроки музики в початкових класах/Е. П. Печерська. - 2001
|
>2.
| Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко Ч. 1. - 1999
|
>3.
| Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко Ч. 2. - 1999
|
>4.
| Кушка Я. С. Методика музичного виховання дітей/Я. С. Кушка Ч. 1. - 2007
|
>5.
| Никешин В. И. Три ипостаси единого урока/В. И. Никешин // Искусство и образование. -М., 2007,N N2.-С.119-125
|
>6.
| Печерська Е. Виховання культури спілкування підлітків на уроках музики/Е. Печерська // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N7/8.-С.29-32
|
>7.
| Надолинская Т. В. Интегративный урок музыки/Т. В. Надолинская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2007,N N8.-С.78-82
|
>8.
| Бойко І. Сплав музичної та поетичної мови в музиці народній та композиторській (урок музики в 5-му класі)/І. Бойко // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2008,N N2.-С.23-26
|
>9.
| Сівакова І. В. Пізнавальна діяльність школярів на уроках музики: Методична розробка уроків музики/І. В. Сівакова // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2008,N N3.-С.30-42
|
>10.
| Соломончук В. Уроки музики у програмі загальноосвітньої школи і їх значення для розвитку та виховання учнівської молоді/В. Соломончук // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2009. т.Том12,N N2.-С.92-95
|
>11.
| Батюк Н. О. Формування художньо-образного мислення молодших школярів на уроках музики/Н. О. Батюк. - 2003
|
>12.
| Кібалова Т. Завдання та вправи на уроках музики/Т. Кібалова // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2009,N N 4.-С.23-25
|
>13.
| Куцан О. Соціо-ігрові методи як спосіб проводити уроки музики цікаво/О. Куцан // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2010,N N 1.-С.19-25
|
>14.
| Заровська Г. Уроки музики у світі інформаційних технологій/Г. Заровська // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2010,N N 1.-С.26-36
|
>15.
| Бєлято О. Особливості використання проектної діяльності засобами мистецтва/О. Бєлято // Дефектолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 10(жовтень).-С.12-17
|
>16.
| Новикова Н. Комп’ютерна презентація на уроках музики/Н. Новикова // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2010,N N 3.-С.25-29.
|
>17.
| Музичне мистецтво // Все для вчителя. -К.:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2010,N N 26.-С.5-62
|
>18.
| Турчин Т. Застосування осучаснених форм музичного навчання молодших школярів як передумова їх творчого розвитку/Т. Турчин // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 7.-С.64-68
|
>19.
| Трибуна вчителя музичного мистицтва, етики та художньої культури // Все для вчителя. -К.:ТОВ "Редакція газети "Позакласний час", 2011,N N 22/24.-С.3-68.
|
>20.
| Букреєва Г. Методика роботи з музично-дидактичними іграми/Г. Букреєва // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2011,N N 4.-С.41-46
|
>21.
| Харцева М. Леонтович Микола, співець радощів і смутку/М. Харцева // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2012,N N 1.-С.54-56
|
>22.
| Шкробинець Х. Моя карпатська Україно/Х. Шкробинець // Українська мова і література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2014,N № 7/8.-С.39-42
|
>23.
| Пермяков О. А. Дидактичні ігри на уроках музики/О. А. Пермяков, І. М. Власенко, О. О. Лаврентьєва. - 2014
|
>24.
| Грисюк О. М. Сучасний урок музичного мистецтва: проблеми та перспективи/О. М. Грисюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.26-30
|
>25.
| Рахманова О. К. Художньо-творча синестезійність особистості в контексті інтеграції мистецтв/О. К. Рахманова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.56-59
|
>26.
| Дворник Ю. Ф. Формування творчої активності молодших школярів як психолого-педагогічна проблема/Ю. Ф. Дворник // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 1:ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір".-С.10-17
|
>27.
| Коваль О. В. Педагогічні умови формування інтересу школярів до музичної діяльності/О. В. Коваль // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 1:ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір".-С.61-68
|
>28.
| Чабан-Чайка С. В. Урок музичного мистецтва – основна форма музичної освіти учнів загальноосвітніх шкіл/С. В. Чабан-Чайка // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2020,N № 1:ІV мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Мистецька освіта України: трансформація вітчизняного досвіду в європейський простір".-С.86-91
|
>29.
| Холевінська Я. І. Слухання музики: методичні аспекти роботи викладача музики/Я. І. Холевінська // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2023,N N 3.-С.21-27.
|
>30.
| Гумінська О. О. Теоретико-методичні підходи в організації музичного навчання на уроках мистецтва/О. О. Гумінська // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2024,N N 1.-С.13-17.
|
|