Пошуковий запит: <.>S=Філософія освіти<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 92
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| 378.1 П 16
Панченко, Л. Ціннісний дискурс в освіті та суспільстві [Текст] / Л. Панченко, Д. Свириденко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2018. - N 1. - С. 85
. - ISSN 2078-1016 Рубрики: Вища освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, форуми Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): дискурс -- Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова Анотація: У статті розглянуто Всеукраїнську наукову конференцію, у Національному педагогічному університеті ім. М. П. Драгоманова, в межах якої було презентовано серію робіт колективу українських вчених, які працюють у царині філософії освіти.
Дод.точки доступу: Свириденко, Д. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74 Б 17
Базалук, О. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти [Текст] / О. Базалук> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 2/3. - С. 49-55.
ББК 74 Рубрики: Філософія освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 74.04в2 О-60
Опанасюк, Юлия. Формування інформаційної філософії освіти в умовах глобалізації [Текст] / Ю. Опанасюк> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. 3 назв.
ББК 74.04в2 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- освіта -- Римський клуб Анотація: Нині потрібно вміти швидко орієнтуватися в просторі знань, навчитися без жалю відмовлятися від застарілих стереотипів і форм поведінки та мислення. Сучасний етап розвитку людства характеризується посиленням процесу глобалізації та поглибленням проблем у системі відносин "людина-суспільство".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 87 Г 70
Горшкова, В. В. Философско-теоретические ориентации современного педагога / В. В. Горшкова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 71-79
. - ISSN 0869-561XББК 87 + 74.в55 Рубрики: Філософія освіти Педагогіка--методологія Росія--Освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- філософсько-теоретичні орієнтації педагогів -- творчі інтенції -- онтологічне спілкування -- рефлексна свідомість педагогів -- унікальність педагогів Анотація: В умовах інтенсивно мінливого суспільства пропонується розглянути основні ресурси діяльності сучасного педагога. В условиях интенсивно изменяющегося общества предлагается рассмотреть основные ресурсы деятельности современного педагога.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>5.
| 1М Б 17
Базалук, Олег Александрович. Философия образования в свете новой космологической концепции [Текст] : Учебник / О. А. Базалук. - К. : Кондор, 2010. - 458 с. - ISBN 978-966-351-308-9 : 45.00 грн.ББК 87.667.1я73 + 74в1 РУБ 1М Рубрики: Кафедра філософії та соціології Філософія освіти типи особистості Походження людства--космологічна концепція--нова Онтогенез людини Цінності людини Духовні цінності Космологическая проблема
Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) Знайти схожі
|
>6.
|
Никифоров, А. Л. Философия в системе высшего образования [Текст] / А. Л. Никифоров> // Вопросы философии : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N6. - С. 17-23
. - ISSN 0042-8744 Рубрики: філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74 Н 70
Ничкало, Нелля. Філософсько-педагогічні роздуми великого романтика / Н. Ничкало> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 78-80.
Рец. на Чемберджі М. І. Ранкові роздуми про вічне : монографія / М. І. Чемберджі. - К. : Автограф, 2010. - 160 с.: іл. . - ISSN 0131-6788ББК 74 Рубрики: Зміст освіти Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): проекти -- роздуми -- педагоги-новатори -- педагогіка партнерства -- вчительська професія
Дод.точки доступу: Чембержі, Михайло Іванович (педагог-організатор мистецької освіти, науковець, громадський діяч, композитор, засновник і ректор Київської дитячої Академії мистецтв ; 15. 07. 1944 ) \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.04в2 К 11
Кірик, Т. Філософсько-освітній аналіз первинної еволюції концепту "неогуманізм" [Текст] / Т. Кірик> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2015. - № 2. - С. 30-36. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв.
ББК 74.04в2 Рубрики: Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): криза людства -- філософія освіти -- гуманізм -- неогуманізм Гумбольдта Анотація: Відзначено необхідність пошуків нових шляхів для вирішення кризових проблем людства. Доведено, що у філософії освіти доцільно відновити винахід В. Гумбольдта - концепт "неогуманізм".
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 87 К 61
Колосюк, І. А. Філософсько-освітній аналіз етичних та правових аспектів функціонування вищої школи [Текст] / І. А. Колосюк> // Мультиверсум. Філософський альманах. - 2011. - N 2. - С. 192-202
. - ISSN 2078-8142ББК 87 + 74.58 Рубрики: Філософія освіти Права людини Громадянська освіта Кафедра філософії та соціології Кл.слова (ненормовані): педагогіка свободи -- вища школа
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гнесеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" [Текст] / В. Рябченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 28-38
ББК 74.58 Рубрики: філософія освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|