Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=Якість освіти<.>
Загальна кількість знайдених документів : 97
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   373.5
   Т 33


   
    Теоретико-методичні засади побудови моніторингових систем оцінювання якості загальної середньої освіти [Текст] : монографія / О. І. Ляшенко, Т. О. Лукіна, Ю. О. Жук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 160 с. - Літ. в кінці розділів. - ISBN 978-617-7124-03-01 : 86.00 грн.
УДК
Рубрики: Якість освіти
   Моніторинг в освіті

   Середня освіта в Україні



Дод.точки доступу:
Ляшенко, Олександр Іванович; Лукіна, Тетяна Олександрівна; Жук, Юрій Олексійович; Ващенко, Лідія Семенівна; Гривко, Антоніна Вікторівна; Науменко, Світлана Олександрівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 3
фб (2), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

2.
74
Л 47


    Леонова, С. М.
    Якість освіти в контексті вимог сучасності [Текст] / С. М. Леонова // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 7-10. - Библиогр. в конце ст.
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Якість освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
74.2
С 89


    Сударева, Г. Ф.
    Портфоліо як інструмент забезпечення нової якості освіти [Текст] / Г. Ф. Сударева // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 12-22
ББК 74.2
РУБ 74.2
Рубрики: Якість освіти
Кл.слова (ненормовані):
портфоліо вчителя


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.
37(477.62)
С 60


    Соловйов, Ю.
    Регіональна система освіти: стратегія інноваційного розвитку / Юрій Соловйов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 7. - С. 15-20 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта--інновації
   Якість освіти

   Донецька область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
система освіти -- нові технології навчання -- єдиний освітній простір -- освітні округи
Анотація: У статті розглядається стан освітньої галузі в Донецькій області. Визначено пріоритети і завдання розвитку освіти в регіоні. Аналізуються статистичні дані, що характеризують діяльність освітніх закладів Донеччини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах

Знайти схожі

5.
74
С 87


   
    Структурно-порівняльний аналіз змісту стандартів з управління якістю у сфері освіти в Україні і США [Текст] / Н. Рідей [и др.] // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 2/3. - С. 20-30.
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
   Управління освітою

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
стандарти -- акредитація


Дод.точки доступу:
Рідей, Наталія; Паламарчук, Світлана; Шофолов, Денис; Ільчик, Анастасія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 7 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 258 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 60.08 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Грітчина, Анна Іванівна. Теоретичні аспекти формування готовності юнаків шкіл-інтернатів до виконання ролі сім’янина / А. І. Грітчина. - С .7-10
Дмитренко, Катерина Анатоліївна. Сутність професійної комунікації у педагогічній освіті / К. А. Дмитренко. - С .11-14
Зброєва, Наталія Борисівна. Готовність педагога до інклюзивної освіти : (До постановки питання) / Н. Б. Зброєва. - С .15-18
Коваленко, Євгенія Іванівна. Відповідальне ставлення до здоров’я як педагогічна проблема / Є. І. Коваленко. - С .19-23
Коваль, В. В. Постпенітенціарний соціальний супровід неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .24-28
Мороз, Лілія Миколаївна. Основні підходи до інтерпретації креативності в зарубіжних дослідженнях / Л. М. Мороз. - С .29-35
Петриченко, Лариса Олексіївна. Проблема якості освіти у вищих педагогічних навчальних закладах України / Л. О. Петриченко. - С .36-40
Притуляк, Людмила Миколаївна. Мотивація дошкільного працівника як основа заохочення до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .41-45
Суєтіна, Ольга Євгенівна. Сучасні проблеми у підлітковому середовищі та їх вплив на вживання психоактивних речовин / О. Є. Суєтіна. - С .46-51
Харківська, Алла Анатоліївна. Генезис класичних функцій управління в сучасному педагогічному ВНЗ / А. А. Харківська. - С .52-56
Чаговець, Алла Іванівна. Нормативно-правовий аспект проблеми заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення в Україні / А. І. Чаговець. - С .57-60
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білєр, Оксана Славіківна. Аналіз існуючих методик навчання комп’ютерних технічних засобів навчання студентів педагогічних університетів та визначення проблеми дослідження / О. С. Білєр. - С .61-67
Голуб, Алла Володимирівна. Психологічний підхід дослідження усного мовлення у дітей з дизартріями / А. А. В. Голуб. - С .68-71
Нечерда, Валерія Борисівна. Виховання толерантності у підлітків у контексті формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу / В. Б. Нечерда. - С .72-77
Толкачова, Анжеліка Сергіївна. Особливості формування комунікативної компетентності молодших школярів шкіл-інтернатів / А. С. Толкачова. - С .78-83
БУГАЙКІВСЬКІ ЧИТАННЯ
Бабійчук, Тамара Василівна. Театральні зустрічі як ефективний засіб розвитку ключових компетентностей студентів педагогічних коледжів / Т. В. Бабійчук. - С .84-88
Беценко, Тетяна Петрівна. Філологічний аналіз художнього тексту як необхідний різновид науково-навчальної діяльності у системі шкільної освіти / Т. П. Беценко. - С .89-94
Божко, Олена Петрівна. Реалізація принципу перспективності й наступності у виробленні текстотвірних умінь (говоріння) учнів 5-9 класів на уроках української мови / О. П. Божко. - С .95-102
Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних процесів у лексико-граматичних розрядах прикметників / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .103-107
Бондаренко, Юрій Іванович. Використання біографічної схеми під час вивчення образів-персонажів у школі / Ю. І. Бондаренко. - С .108-113
Братко, Валентина Олександрівна. Культурологічний принцип вивчення української літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .114-117
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Прихований навчальний план програм із української літератури для старших класів загальноосвітньої школи / Т. І. Бутурлим. - С .118-123
Вертій, Олексій Іванович. Джерела та визначальні спрямування у пошуках змісту нових форм і методів роботи вчителя української літератури / О. І. Вертій. - С .124-130
Вітченко, Андрій Олександрович. Теоретичне обгрунтування методики монографічного вивчення літератури в науковій спадщині Т. Ф. і Ф. Ф. Бугайків / А. О. Вітченко, А. Ю. Вітченко. - С .131-135
Голуб, Наталія Миколаївна. Роль методу проектів у фаховій підготовці майбутніх учителів української мови : (до методики викладання у вищій школі) / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .136-139
Дворецька, Лариса Олексіївна. Формування мовленнєвої компетентності майбутніх вихователів у процесі викладання української мови за професійним спрямуванням / Л. О. Дворецька. - С .140-144
Довіна, Марина Сергіївна. Вивчення літератури соцреалізму в старших класах профільної школи / М. С. Довіна. - С .145-148
Жила, Світлана Олексіївна. Консультації як форма вивчення літератури у виші / С. О. Жила. - С .149-155
Левченко, Тетяна Миколаївна. Збагачення мовлення учнів 5-7 класів лексикою з національно-культурним компонентом / Т. М. Левченко. - С .156-160
Лілік, Ольга Олексанрівна. Прес-конференція як організаційна форма вивчення української літератури у ВНЗ / О. О. Лілік. - С .161-163
Марущак, Олександра Миколаївна. Комунікативні завдання з української мови та літературного читання на сторінках періодичних видань для дітей молодшого шкільного віку / О. М. Марущак. - С .164-168
Міщенко, Оксана Вікторівна. Літературознавча проблема вивчення поняття "позасюжетні елементи" на уроках української літератури в старших класах / О. В. Міщенко. - С .169-175
Покатилова, Олена Олександрівна. Особливості вивчення творчості Ф. Стендаля на засадах культурологічного підходу / О. О. Покатилова. - С .176-181
Чубань, Тетяна Василівна. Вивчення дієслів недоконаного виду у вищих навчальних закладах / Т. В. Чубань. - С .182-185
Чупріна, Олена Вадимівна. Система мультимедійних вправ на уроках української мови в 3-4 класах / О. В. Чупріна. - С .186-189
Шевченко, Зоя Олександрівна. Формування загальнокультурної компетентності учнів на факультативних заняттях в основній школі / З. О. Шевченко. - С .190-192
Шуляр, Василь Іванович. Методична спадщина Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків і сучасний урок літератури / В. І. Шуляр. - С .193-197
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бескорса, Вікторія Миколаївна. Актуальні проблеми професійної підготовки студентів творчих спеціальностей педагогічних ВНЗ: принципи удосконалення освітньо-професійної програми / В. М. Бескорса. - С .198-205
Кочерга, Ольга Миколаївна. Педагогічні умови формування соціальної відповідальності майбутнього вчителя / О. М. Кочерга. - С .206-212
Острянко, Тетяна Сергіївна. Модель комунікації в організаційній діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / Т. С. Острянко. - С .213-220
Отрошко, Тамара Вячеславівна. Підготовка компетентних фахівців в області інформаційних технологій - соціальне замовлення, обумовлене інформатизацією сучасного суспільства / Т. В. Отрошко. - С .221-224
Саркісова, Алла Володимирівна. Модель формування спеціаліста технічної галузі / А. В. Саркісова. - С .225-228
Ткаченко, Людмила Іванівна. Теоретичні засади технології формування критичного мислення майбутніх учителів початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .229-235
Фролова, Ірина Всеволодівна. Науково-дослідницька діяльність студентів - передумова випереджувального саморозвитку фахівця / І. В. Фролова. - С .236-239
Швецова, Ганна Андріївна. Вплив навчального процесу на рівень підготовки майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей до застосування комп’ютерної графіки / Г. І. Швецова. - С .240-244
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Лукашова, Ніна Іванівна. Непересічна постать визначного педагога і вченого-хіміка в історії розвитку кафедри хімії Гоголівського вишу : (до 95-ї річниці з дня народження О. М. Барама) / Н. І. Лукашова. - С .245-249
Яценко, Вікторія Володимирівна. Заохочення кадрів дошкільного профілю в історії вітчизняної педагогічної думки (друга половина XIX- початок XX ст.) - ступінь дослідження проблеми / В. В. Яценко. - С .250-255
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Якість освіти

   Підготовка майбутніх вчителів початкової школи

   Підготовка майбутніх вчителів української мови та літератури

   Виховання--школи-інтернати

   Інклюзивна освіта

   Управління ВНЗ

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Науково-дослідна діяльність студентів

   Викладання української літератури в школі

   Урок української літератури

   Викладання української мови в школі

Кл.слова (ненормовані):
українські літературознавці -- вчені-методисти


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович \о нем\; Барам, Оскар Мойсейович (вчений-хімік, педагог НДУ ; 1918-1993) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі

7.
74.04(4Укр)
О-58


    Онищук, Л. А.
    Фундаментальність - категорія якості освіти та освіченості сучасної людини [Текст] / Л. А. Онищук // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 15-19
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Якість освіти
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіченість сучасної людини -- педагогічні категорії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

8.
74
Г 85


    Гриневич, Л. М.
    Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
   моніторинг в освіті

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг якості освіти -- форми моніторингу освіти -- система моніторингу освіти -- система управління освітою -- додана освітня вартість
Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн, а саме: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу; активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

9.
74.2
М 15


    Макаренко, Ірина.
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 28-32. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Якість освіти
   Оцінювання знань

   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг -- процес навчання -- умови моніторингу -- дидактичні умови моніторингу -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: У статті розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

10.
74
Г 19


    Гапонюк, П. Н.
    Формирование человеческого капитала как проблема обеспечения качества образования в условиях модернизации [Текст] / П. Н. Гапонюк // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 5. - С. 22-26. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Якість освіти
   Економіка освіти

Кл.слова (ненормовані):
людський капітал -- економіка знання -- економіка інновацій


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 141808
Кількість відвідувачів 1313
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя