Пошуковий запит: <.>S=аналіз художнього твору<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 121
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Красухин, Г. Будет ли когда-нибудь прочитан Пушкин? [Текст] / Г. Красухин> // Вопросы литературы : Журнал критики и литературоведения. - 2008. - N1. - С. 171-195
. - ISSN 0042-8795 Рубрики: Російська література--історія, 19 ст. Аналіз художнього твору Анотація: Споры о текстологии "Евгения Онегина"
Дод.точки доступу: Пушкин, Александр Сергеевич \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Скворцов, А. "Полицейские" и "воры" [Текст] / А. Скворцов> // Вопросы литературы : Журнал критики и литературоведения. - 2008. - N1. - С. 100-114
. - ISSN 0042-8795 Рубрики: Аналіз художнього твору мова поезії (рос.)
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Гац, И. Ю. Обучение студентов-филологов лингвометодическому анализу текста [Текст] / И. Ю. Гац> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2008. - N5. - С. 86-89
. - ISSN 0131-6141 Рубрики: Аналіз художнього твору Підготовка майбутніх вчителів-філологів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Гребенюк, Т. Категорія події в рецептивно-комунікативній парадигмі аналізу літературного твору [Текст] / Т. Гребенюк> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N4. - С. 50-56
. - ISSN 0236-1477 Рубрики: Аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Хализев, А. Е. О стратегиях анализа литературного произведения [Текст] / А. Е. Хализев> // Известия Российской академии наук. Серия литературы и языка. - 2007. - Том66, N6. - С. 16-22
Рубрики: аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): аналіз літературного твору -- літературознавчи редукції
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бронзенко, Т. Як навчити свідомо сприймати літературу?: Проблемно-пошукові та дослідницькі завдання в системі ідейно-художнього аналізу твору [Текст] / Т. Бронзенко> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N7. - С. 47-56
Рубрики: аналіз художнього твору Викладання української літератури в школі
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Розвозчик, П. Система завдань з розвитку творчих здібностей старшокласників у процесі аналізу художнього твору [Текст] / П. Розвозчик> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 27-30
Рубрики: Викладання української літератури в школі аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Заславский, О. Б. О спорном месте в тексте "Скупого рыцаря" [Текст] / О. Б. Заславский> // Филологические науки : Научные доклады высшей школы. - 2007. - N5. - С. 86-90
. - ISSN 0130-9730 Рубрики: Аналіз художнього твору Російська література--історія, 19 ст. 1 пол.
Дод.точки доступу: Пушкин, Александр Сергеевич \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Мельник, Т. Художня література в контексті ноосферної освіти [Текст] / Т. Мельник> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 30-33
Рубрики: освіта ноосферна Аналіз художнього твору
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Автор как персонаж, или Опыт сочинения себя: круглый стол [Текст]> // Иностранная литература : Литературно-художественный журнал. - 2009. - N7. - С. 251-271
. - ISSN 0130-6545ББК 83 Рубрики: аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): автор как персонаж
Дод.точки доступу: Гете, Иоганн Вольфганг фон (1749-1832) \о нем\; Байрон, Джорж Ноел Гордон (1788-1824) \о нем\; По, Эдгар Алан (1809-1849) \о нем\; Уитмен, Уолт (1819-1892) \о нем\; Рембо, Артюр \о нем\; Пессоа, Фернандо (португал.писатель) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
|
|