Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=взаєморозуміння (психол.)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 151(075.2)/Н50
Автор(и) : Немов, Роберт Семенович
Назва : Общая психология : Учебник для студентов образовательных учреждений среднего профессионального образования
Вихідні дані : М.: ВЛАДОС, 2003
Кільк.характеристики :400 с
Серія: Для средних специальных учебных заведений
ISBN, Ціна 5-691-00734-3: 29.00 грн.
ДРНТІ : 15.21
ББК : 88.3я723
Предметні рубрики (Галузі знань): Ощущения
Восприятие
Внимание
Память
Воображение
Мислення
Речь
Сознание
Способности
Темперамент
Воля
Характер
Емоції
Потреби
Мотиви поведінки
Діяльність людини
Людські взаємовідносини
Спілкування людей
взаєморозуміння (психол.)
Примірники :фб(1)
Вільні : фб(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 158.9/Г 63
Автор(и) : Гольдштейн, Арнольд, Хомик, Володимир
Назва : Тренінг умінь спілкування: Як допомогти проблемним підліткам
Вихідні дані : К.: Либідь, 2003
Кільк.характеристики :520 с
Примітки : Бібліогр.: с. 490-519
ISBN, Ціна 966-060272-3: 18.65, 8.20, 22.40, грн.
ДРНТІ : 15.41.39
ББК : 88.834
Предметні рубрики (Галузі знань): Уміння
Агресія
Стрес
Соціальні ситуації
Гнів-- контроль
Моральні міркування
Свідомість-- вимір
Стрес-менеджмент
Проблеми-- розв’язання
Підтримка
Емпатія
Кооперування
взаємодія груп
малі групи
Тренінги
взаєморозуміння (психол.)
Зміст : Зменшення агресії ; Послаблення стресу ; Зведення до мінімуму упереджень
Примірники : всього : фб(1), Ч.З.№2(1), НМК ф-т ПСР(1)
Вільні : фб(1), Ч.З.№2(1), НМК ф-т ПСР(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 88/А 28
Автор(и) : Адамьянц Т. З.
Назва : Понимание и взаимопонимание как определяющий фактор построения конструктивного взаимодействия
Місце публікування : Мир психологии: науч.-метод. журн. - Москва ; Воронеж : Рос. акад. гос. службы при Президенте РФ : Моск. психол.-соц. ин-т: Рос. акад. образования, 2011. - № 2. - С. 214-222. - ISSN 2073-8528 (Шифр МП-1/2011/2). - ISSN 2073-8528
Примітки : Библиогр.: 12 назв.
ББК : 88
Предметні рубрики (Галузі знань): Розуміння
взаєморозуміння (психол.)
Кафедра психології
Анотація: У статті наведено результати комплексного опитування аудиторії, реалізованого в рамках проекту РФФД в 2008-2010 рр. під керівництвом автора статті. Наведено відомості про параметри соціометричних груп (груп за рівнем розвитку комунікативних навичок) серед аудиторії різного віку, рівня освіти і т. д., масового розвитку комунікативних навичок (соціоментальних характеристик) особистості. Наведено також дані експерименту з розвитку у дітей дошкільного віку навичок розуміння інтенціональності, або рівнодіючої авторських мотивів і цілей, під час сприймання творів, відповідних віку дітей, проведеного в 2010 р. за оригінальної методикою, розробленою автором.
Знайти схожі

 
Статистика
за 03.06.2024
Кількість запитів 15186
Кількість відвідувачів 1256
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя