Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=вплив ЗМІ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.


    Мухина, В.
    Реальность социального пространства [Текст] / В. Мухина // Развитие личности : Для профессионалов науки и практики. Для тех,кто готов взять на себя ответственность за воспитание и развитие личности. - 2006. - N3. - С. 16-51
Рубрики: вплив ЗМІ
   Маніпуляція

   психоаналіз

   психологія особистості

Кл.слова (ненормовані):
ФЕНОМЕНОЛОГИЯ -- абсурдизм -- марксизм -- представления о человеке -- ЕКЗИСТЕНЦІАЛІЗМ
Анотація: Часть 3: Манипуляции общественным сознанием. Место идеологий и теорий в реальности социального пространства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.


    Сідак, В. С.
    Міжнародний інформаційний тероризм в контексті загроз національній безпеці України [Текст] / В. С. Сідак // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 12-13
Рубрики: вплив ЗМІ
   тероризм

Кл.слова (ненормовані):
тороризм інформаційний


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

3.


    Кафарський, В.
    Політична реклама: проблеми правового регулювання [Текст] / В. Кафарський // Право України. - 2006. - N10. - С. 64-69 . - ISSN 0132-1331
Рубрики: вплив ЗМІ
   реклама

Кл.слова (ненормовані):
РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Павлова, Е. Д.
    Характер информационного воздействия на сознание и его характеристику (системный подход) [Текст] / Е. Д. Павлова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2006. - N3. - С. 99-108
Рубрики: вплив ЗМІ
   свідомість



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

5.


    Смоляна, Я.
    Просвітницький тренінг як метод формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації [Текст] / Я. Смоляна // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - N2. - С. 12-17.
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: вплив ЗМІ
   Психологія підлітка

   тренінг



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)

Знайти схожі

6.


    Гундарова, И.
    О последствиях воспристия телевизионной информации младшими школьниками [Текст] / И. Гундарова // Воспитание школьников : Теоретический и научно-методический журнал. - 2005. - N9. - С. 49-53 . - ISSN 0130-0776
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологічний вплив
   вплив ЗМІ

   психологія молодшого школяра



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.


    Сандалова, К.
    Воспитание "хулигана" "молотком": Чему учат молодёжные журналы? [Текст] / К. Сандалова // Москва : Журнал русской культуры. - 2006. - N3. - С. 161-168.
Рубрики: Періодичні видання зарубіжних країн
   вплив ЗМІ

   Росія--періодичні видання
Кл.слова (ненормовані):
журнали для молоді


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)

Знайти схожі

8.


    Радина, Н. К.
    О воздействии рекламы на детей дошкольного возраста [Текст] / Н. К. Радина, Е. Ю. Галахова // Психолог в детском саду: Научно-практический журнал. - 2007. - N3. - С. 114-120
Рубрики: реклама
   вплив ЗМІ

   діти дошкільного віку



Дод.точки доступу:
Галахова, Е. Ю.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.


    Максимов, В.
    Кризисные "точки Маугли" [Текст] / В. Максимов // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2007. - N7. - С. 241-244
Рубрики: вплив ЗМІ
   діти з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
дети Маугли -- дети Индиго


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.
76
Ф 19


    Фалагашвілі , М.
    Формула громадянського суспільства [Текст] : українські ЗМІ повинні стати засобами масової інформації і виховання / М. Фалагашвілі // День. - 2010. - 24-25 грудня. - С. 12
ББК 76
Рубрики: ЗМІ
   вплив ЗМІ



Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 34533
Кількість відвідувачів 1251
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя