Пошуковий запит: <.>S=вчитель початкових класів<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Мартиненко С. Зміст, форми і методи педагогічної діагностики вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N3.-С.50-53
|
>2.
| Митник О. Інтелектуальна культура вчителя як показник готовності до формування культури молодшого школяра/О. Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N1.-С.46-52
|
>3.
| Осипова О. Формирование ИКТ-компетентности учителя начальной школы/О. Осипова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N1.-С.116-121
|
>4.
| Митник О. Технологія розвитку інтелектуальної культури майбутнього вчителя початкових класыв/О. Митник // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N4.-С.44-49
|
>5.
| Агаркова Е. Тьюторское сопровождение повышения квалификации учителей начальных классов/Е. Агаркова, С. Загребельная // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N6.-С.105-112
|
>6.
| Петренко Ю. Підготовка вчителя до оцінювальної діяльності в система післядипломної освіти/Ю. Петренко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N3.-С.58-60.
|
>7.
| Мартиненко С. Аналіз типових труднощів у діагностичній діяльності вчителя початкових класів/С. Мартиненко // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N6.-С.57-61
|
>8.
| Глузман Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів/Н. Глузман // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N5/6.-С.71-76
|
>9.
| Корсакова Т. В. Профессиональная позиция учителя в условиях реализации Федерального государственного стандарта общего образования второго поколения/Т. В. Корсакова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2009,N N 10.-С.46-50
|
>10.
| Попова О. Психолінгвістичні засади професійного мовлення вчителя початкової школи/О. Попова // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2010,N N 1.-С.29-34.
|
|
|