Пошуковий запит: <.>S=вчитель і учні<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Хазанов П. А. От идей к технологиям взаимоотношений учителя и ученика: история и современность/П. А. Хазанов // Искусство и образование. -М., 2006,N N4.-С.71-79
|
>2.
| Мерзлякова О. Учителі й учні: мистецтво діалогу. Практикум конструктивної педагогічної взаємодії/О. Мерзлякова // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N43 (листопад).-С.10-21
|
>3.
| Медведская Е. И. Отражение отношений учитель-ученик в сознании педагогов/Е. И. Медведская // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2006,N N3.-С.87-100
|
>4.
| Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення /Я. Костін // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2007,N N2.-С.57-60
|
>5.
| Точилина Т. В. Особенности отношений "ученик-учитель" у 10-12 -летних школьников/Т. В. Точилина // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N2.-С.44-55
|
>6.
| Лузина Л. Как помочь школьнику в жизненном самоопределении/Л. Лузина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2003,N N10.-С.24-27.
|
>7.
| Горбунова О. Детдомовские дети и учитель: аспекти взаимоотношений/О. Горбунова // Социальная педагогика. -М.:АНО "Редакция " Народное образование", 2003,N N2.-С.74-76
|
>8.
| Актуальна готовність вчителів до взаємодії з учнями/С.О.Мусатов, В.М.Зливков, Н.Н.Хомутиннікова, Н.В.Кузьменко // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N2.-С.4-17
|
>9.
| Колесник Т. Оздоровлення стосунків педагога з учнями: Уроки психорегуляції/Т. Колесник // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N35 (вересень).-С.10-12
|
>10.
| Семенова Т. С. Распределение внимания учителя начальных классов между учащимися на уроке / Т. С. Семенова // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N2.-С.40-44.
|
|
|