Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=вчитель -- професія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 29
1.

Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/А. Пугач // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.71-73
2.

Русаков Р. "Учитель-коняга"/Р. Русаков // Відкритий урок : розробки, технології, досвід, 2006.-С.90-95
3.

Мартишина Н. В. Ценностный компонент творческого потенциала личности педагога/Н. В. Мартишина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N3.-С.48-57
4.

Руденський Є. Соціально-психологічні деформації особистості вчителя/Є. Руденський // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2006,N N3.-С.39-44
5.

Введенский В.Н. Педагогическая профессия как социальный институт/В.Н. Введенский // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.59-65.
6.

Федорова С.Н. Профессиональная культура педагога/С.Н. Федорова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.65-70.
7.

Михайлик Л. В. Учитель-це той,хто думає про зміни й інновації, як про своє життя/Л. В. Михайлик // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2006,N N2.-С.43-48
8.

Ярмакеев И. Э. Развитие професионально-смыслового потенциала личности будущего учителя/И. Э. Ярмакеев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.43-50.
9.

Клокар Н. Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних молелей підвищення кваліфікації/Н. Клокар // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N5.-С.14-18.
10.

Жадько В. Журналістика як активний засіб формування історичної пам’яті й духовності особистості вчителя/В. Жадько // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.73-77
11.

Бондар В. Управління формуванням професійної компетентності вчителя/В. Бондар, І. Шапошнікова // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2006. т.Том9,N Nт 9; № 2.-С.20-27.
12.

Олексійчук С. Вчительський професіоналізм/С. Олексійчук // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2006,N N2/3.-С.103-105
13.

Калюжный А. А. Использование психотехник в формировании имиджа учителя/А. А. Калюжный // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N6.-С.45-47
14.

Коміссарова С. М. Комунікативна компетентність вчителя/С. М. Коміссарова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N22 (листопад).-С.8-12
15.

Сластенин В.А. Психолого-педагогическое образование и становление субъективного потенциала личности учителя/В.А. Сластенин // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2006,N N2.-С.4-9
16.

Фишман Б.Е. Педагогическая поддержка профессионального развития / саморазвития педагога/Б.Е. Фишман // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2006,N N2.-С.10-16
17.

Нечитайлова Е.В. Какой он, современный учитель?/Е.В. Нечитайлова // Химия в школе. -М.:Центрхимпресс, 2006,N N5.-С.2-6
18.

Степаненко І. Вчитель для ХХІ століття: європейська перспектива і цивілаційні виклики/І. Степаненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.48-52
19.

Атаханов Р. Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия/Р. Атаханов; Ф. В. Шведовский // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N1.-С.93-102
20.

Хлюпин В. Одинокие учительницы/В. Хлюпин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.110-115.
21.

Семиздралова О. Феномен эмоционального выгорания учителя и его предупреждение/О. Семиздралова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.116-122.
22.

Захарова С. Л. Что может повысить престижность профессии учителя/С. Л. Захарова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2010,N N 8.-С.38-41
23.

Вершинин В. Н. Несколько тезисов к размышлению о современном учителе/В. Н. Вершинин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 9.-С.262-264
24.

Башманова Е. Л. Учитель : трудная судьба великой профессии/Е. Л. Башманова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 1.-С.3-11
25.

Забатурина И. Ю. Что мы знаем о российском учителе?/И. Ю. Забатурина, Н. В. Ковалева // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 10.-С.36-42
26.

Андрущенко В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя/В. Андрущенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.5-6.
27.

Коваленко О. Не вигорай, учителю!/О. Коваленко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2011,N N 49/50 (4 липня).-С.8-9.
28.

Котова С. А. Профилактика и коррекция психосоматических реакций на стресс у педагогов/С. А. Котова, В. А. Кулганов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 1.-С.255-260.
29.

Калошин В. Створюємо собі настрій/В. Калошин // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 5.-С.44-46
 
Статистика
за 29.07.2024
Кількість запитів 66729
Кількість відвідувачів 902
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя