Пошуковий запит: <.>S=вчитель -- професія<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 29 |
>1.
| Пугач А. Проблема вчителя - важливий аспект науково-педагогічних досліджень/А. Пугач // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.71-73
|
>2.
| Русаков Р. "Учитель-коняга"/Р. Русаков // Відкритий урок : розробки, технології, досвід, 2006.-С.90-95
|
>3.
| Мартишина Н. В. Ценностный компонент творческого потенциала личности педагога/Н. В. Мартишина // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N3.-С.48-57
|
>4.
| Руденський Є. Соціально-психологічні деформації особистості вчителя/Є. Руденський // Директор школи. Україна. -київ:Директор школи.Україна, 2006,N N3.-С.39-44
|
>5.
| Введенский В.Н. Педагогическая профессия как социальный институт/В.Н. Введенский // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.59-65.
|
>6.
| Федорова С.Н. Профессиональная культура педагога/С.Н. Федорова // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.65-70.
|
>7.
| Михайлик Л. В. Учитель-це той,хто думає про зміни й інновації, як про своє життя/Л. В. Михайлик // Світ виховання. -К.:Всеукраїнський благодійний фонд "Освіта України", 2006,N N2.-С.43-48
|
>8.
| Ярмакеев И. Э. Развитие професионально-смыслового потенциала личности будущего учителя/И. Э. Ярмакеев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N2.-С.43-50.
|
>9.
| Клокар Н. Дистанційне навчання вчителів у вимірі сучасних молелей підвищення кваліфікації/Н. Клокар // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N5.-С.14-18.
|
>10.
| Жадько В. Журналістика як активний засіб формування історичної пам’яті й духовності особистості вчителя/В. Жадько // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N2.-С.73-77
|
>11.
| Бондар В. Управління формуванням професійної компетентності вчителя/В. Бондар, І. Шапошнікова // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2006. т.Том9,N Nт 9; № 2.-С.20-27.
|
>12.
| Олексійчук С. Вчительський професіоналізм/С. Олексійчук // Педагогіка толерантності. -К.:Педагогіка толерантності, 2006,N N2/3.-С.103-105
|
>13.
| Калюжный А. А. Использование психотехник в формировании имиджа учителя/А. А. Калюжный // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2005,N N6.-С.45-47
|
>14.
| Коміссарова С. М. Комунікативна компетентність вчителя/С. М. Коміссарова // Психологічна газета. -К.:СПДФО Главник О. П., 2006,N N22 (листопад).-С.8-12
|
>15.
| Сластенин В.А. Психолого-педагогическое образование и становление субъективного потенциала личности учителя/В.А. Сластенин // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2006,N N2.-С.4-9
|
>16.
| Фишман Б.Е. Педагогическая поддержка профессионального развития / саморазвития педагога/Б.Е. Фишман // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2006,N N2.-С.10-16
|
>17.
| Нечитайлова Е.В. Какой он, современный учитель?/Е.В. Нечитайлова // Химия в школе. -М.:Центрхимпресс, 2006,N N5.-С.2-6
|
>18.
| Степаненко І. Вчитель для ХХІ століття: європейська перспектива і цивілаційні виклики/І. Степаненко // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.48-52
|
>19.
| Атаханов Р. Психологическое воздействие и профессиональная установка педагога на эмпатийный способ взаимодействия/Р. Атаханов; Ф. В. Шведовский // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2007,N N1.-С.93-102
|
>20.
| Хлюпин В. Одинокие учительницы/В. Хлюпин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.110-115.
|
>21.
| Семиздралова О. Феномен эмоционального выгорания учителя и его предупреждение/О. Семиздралова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N 7.-С.116-122.
|
>22.
| Захарова С. Л. Что может повысить престижность профессии учителя/С. Л. Захарова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2010,N N 8.-С.38-41
|
>23.
| Вершинин В. Н. Несколько тезисов к размышлению о современном учителе/В. Н. Вершинин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 9.-С.262-264
|
>24.
| Башманова Е. Л. Учитель : трудная судьба великой профессии/Е. Л. Башманова // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 1.-С.3-11
|
>25.
| Забатурина И. Ю. Что мы знаем о российском учителе?/И. Ю. Забатурина, Н. В. Ковалева // Народное образование. -М.:Народное образование, 2010,N N 10.-С.36-42
|
>26.
| Андрущенко В. Першочергове завдання державної освітньої політики - відродження довіри до вчителя/В. Андрущенко // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2010,N N 2.-С.5-6.
|
>27.
| Коваленко О. Не вигорай, учителю!/О. Коваленко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2011,N N 49/50 (4 липня).-С.8-9.
|
>28.
| Котова С. А. Профилактика и коррекция психосоматических реакций на стресс у педагогов/С. А. Котова, В. А. Кулганов // Народное образование. -М.:Народное образование, 2011,N N 1.-С.255-260.
|
>29.
| Калошин В. Створюємо собі настрій/В. Калошин // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2014,N N 5.-С.44-46
|
|