Пошуковий запит: <.>S=дидактика навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Арбузова Е. Н. Вузовская технология обучения: семинарские занятия/Е. Н. Арбузова // Биология в школе. -М.:Издательский дом "Школа-Пресс 1", 2006,N N3.-С.15-20.
|
>2.
| Бараник Е. В. Формирование основ профессиональной компетентности как одна из основных задач языковой подготовки в вузе/Е. В. Бараник // Высшее образование сегодня. -М.:"Роспечать", 2007,N N3.-С.45-47.
|
>3.
| Борисенко Н. Моделі як засіб формування уявлень про явища природи/Н. Борисенко // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N3.-С.32-33.
|
>4.
| Вербицкий А. А. Тестирование в образовании: проблемы и перспективы/А. А. Вербицкий, Е. Е. Креславская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2012,N № 8.-С.3-13
|
>5.
| Воронова Н. Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів/Н. Воронова // Початкова школа. -київ:Преса України, 2007,N N3.-С.5-6.
|
>6.
| Гриценко А. П. До питання взаємозв’язку типу і структури уроку в сучасній дидактиці/А. П. Гриценко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2012,N N 32.-С.2-4.
|
>7.
| Гусак Т. Роль і мета іспитів у процесі навчання/Т. Гусак // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N5.-С.58-60.
|
>8.
| Ибрагимов Г. И. Методологические основы и факторы развития дидактических понятий/Г. И. Ибрагимов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 10.-С.12-19
|
>9.
| Карпов А. О. Три модели обучения/А. О. Карпов // Педагогика. -М.:Педагогика, 2009,N N 8.-С.14-26.
|
>10.
| Кон И. С. Плюсы и минусы раздельного и совместного обучения/И. С. Кон // Педагогика. -М.:Педагогика, 2006,N N9.-С.16-22.
|
|
|