Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=зв’язки з громад.(PR-технології)<.>
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Володенков С.В.
Назва : Информационно-психологические войны и массовое сознание
Місце публікування : Вестник Московского университета. Серия 12: Политические науки. - М.: Издательство МГУ, 2003. - N3. - С. 130-136. - ISSN 0201-73850868-4871 (Шифр ВМУ-ПН/2003/3). - ISSN 0201-73850868-4871
ДРНТІ : 15.21.31
ББК : 88.32
Предметні рубрики (Галузі знань): психологічний вплив
вплив ЗМІ
зв’язки з громад.(PR-технології)
масова свідомість
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гаєвська Н. В.
Назва : Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота: Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - К.: Компанія "СОЦИС", 2006. - N3. - С. 15-19 (Шифр ПП/2006/3)
ДРНТІ : 15.41
ББК : 88.4
Предметні рубрики (Галузі знань): політична психологія
стереотип
архетип
зв’язки з громад.(PR-технології)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): лідерство політичне--реклама політична--колективне несвідоме--проекція--політичні технології
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Королько В., Некрасова О.
Назва : Соцієтальна культура і паблик рілейшнз
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К.: Інститут соціології НАН України, 2006. - N4. - С. 161-173. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2006/4). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики (Галузі знань): зв’язки з громад.(PR-технології)
культура організаційна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): показники культури
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Королько В., Некрасова О.
Назва : Корпоративна культура і зв’язків з громадкістю
Місце публікування : Соціологія: теорія, методи, маркетинг: Науково-теоретичний часопис/ НАН України; Інститут соціології. - К.: Інститут соціології НАН України, 2007. - N1. - С. 115-129. - ISSN 1563-3713 (Шифр С-3/2007/1). - ISSN 1563-3713
Предметні рубрики (Галузі знань): зв’язки з громад.(PR-технології)
культура
культура організаційна
культура корпоративна
управління культурою
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Іванов В.
Назва : Реклама та зв’язки з громадськістю - поле діяльності сучасних мас-медіа
Місце публікування : Пам’ять століть. - київ, 2007. - N3. - С. 41-50. - ISSN 0131-2685 (Шифр ПУ-2/2007/3). - ISSN 0131-2685
Предметні рубрики (Галузі знань): реклама
зв’язки з громад.(PR-технології)
ЗМІ
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.06.2024
Кількість запитів 1834
Кількість відвідувачів 637
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя