Пошуковий запит: <.>S=здоров’я педагога -- вчителя -- вихователя -- викладача<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Степанова, М. Не надо кричать на учеников - излишние децибелы вредны и для них, и для самого учителя [Текст] / М. Степанова> // Директор школи. Україна : Науково-методичний журнал. - 2004. - N8/10. - С. 64-67
ББК 88.8 Рубрики: психологічне здоров’я школяра здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача Дидактогенія невроз дитячий, шкільний Кл.слова (ненормовані): психологічний дискомфорт
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Дерябина, Е. А. Как избежать стресса?: Влияние функциональных состояний и их саморегуляции на эффективность профессиональной деятельности педагога [Текст] / Е. А. Дерябина> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2004. - N2. - С. 163-166
ББК 88.4 Рубрики: стрес професійний здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача саморегуляція Емоційно-стресові ситуації
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Ямпільська, Г. Порушення голосового апарату : Професійні захворювання осіб голосо-мовних професій [Текст] / Г. Ямпільська, О. Карабанова> // Психолог. - 2005. - N11(березень). - С. 15-18.
ББК 88.840 + 74 + 5 Рубрики: здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача мовлення Кл.слова (ненормовані): здоров’я вчителя -- мовлення -- хвороби горла і голосового апарату
Дод.точки доступу: Карабанова, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Нахаба, О. Профілактика професійного згорання педагогічних працівників : Семінар-практикум для психологів [Текст] / О. Нахаба> // Психолог. - 2005. - N41(листопад). - С. 12-14.
ББК 88.840 Рубрики: професійні якості здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача Шкільний психолог практикум
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Осадько, О. Діагностичні та корекційні методики в роботі з учителями [Текст] / О. Осадько> // Психолог. - 2005. - N40(жовтень). - С. 6-12
ББК 88.4 Рубрики: здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Туріщева, Л. В. Психологія управління [Текст] / Л. В. Туріщева> // Бібліотека журналу "Управління школою" : Книжковий додаток до журналу "Управління школою". - 2005. - N9(Туріщева Л. В. Психологія управління. Мушинський В. П. Психологічний портрет вчителя). - С. 5-68.
. - ISSN 966-333-2ББК 88.4 Рубрики: психологія управління Керівник і колектив керівництво навчальним процесом здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача Кл.слова (ненормовані): здоров’я сучасного керівника -- керівник педагогічного колективу -- керівництво навчальним процесом
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Чвякина, С. Интолерантная установочная активность личности как источник психосоматических расстройств преподавателей [Текст] / С. Чвякина, Т. Гудова, Ю. Чиканцев> // Прикладная психология и психоанализ. - 2006. - №2. - С. 31-36
Рубрики: Психосоматика здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача
Дод.точки доступу: Гудова, Т.; Чиканцев, Ю. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Владимирцев, В. Клиническая психология психосоматических нарушений здоровья учителя [Текст] / В. Владимирцев, А. Иконникова> // Прикладная психология и психоанализ. - 2006. - №2. - С. 37-43
Рубрики: Психосоматика здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача
Дод.точки доступу: Иконникова, А. Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Степанова, М. Несколько советов о том, как сберечь голос [Текст] / М. Степанова> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2006. - N7. - С. 225-230
Рубрики: Ораторське мистецтво здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача Анотація: Одна из профессиональных проблем учителя - большая голосовая нагрузка. Как справиться с этим? Что необходимо иметь в виду, чтобы не сорвать голос, и что делать, если это все-таки произошло?
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Башмакова, Е. А. Опыт изучения мотивации к здоровьесбережению у педагогов [Текст] / Е.А. Башмакова> // Педагогические науки. - 2007. - N1. - С. 8-10
. - ISSN 1728-8894 Рубрики: здоров’я педагога--вчителя--вихователя--викладача
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|