Пошуковий запит: <.>S=комп’ютерні технології навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 47
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Клокар Н. І. Організаційно-педагогічні засади створення електронних навчально-методичних комплексів для учнів /Н. І. Клокар // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 1.-С.34-37
|
>2.
| Варгас В. М. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі/В. М. Варгас // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 1.-С.38-40
|
>3.
| Кухаренко В. М. Використання вебінару в навчальному процесі /В. М. Кухаренко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.12-16
|
>4.
| Ласкова Н. О. Проблеми створення й функціонування шкільного веб-сайту/Н. О. Ласкова // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.17-19
|
>5.
| Гейко Ю. В. Використання педагогічної платформи DOCEBO в аудиторних, дистанційних і змішаних курсах/Ю. В. Гейко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.20-24
|
>6.
| Рибалко О. О. Створення завдань з використанням текстових полів у програмі Adobe Flash CSЗ Professіonal /О. О. Рибалко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.25-28
|
>7.
| Пасіхов Ю. Я. Ресурс організації дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах/Ю. Я. Пасіхов // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.37-39
|
>8.
| Манжула А. М. Огляд мультимедійних проектів членів МАН/А. М. Манжула, В. Б. Распопов // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 2.-С.50-53
|
>9.
| Голодюк Л. С. Проектування інформаційно-комунікаційного супроводу уроку/Л. С. Голодюк // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 4.-С.18-20
|
>10.
| Саламаха О. М. Комп’ютерні технології на уроках образотворчого мистецтва/О. М. Саламаха // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 4.-С.24-25
|
>11.
| Грамбовська Л. Методика використання комп’ютерного моделювання у процесі розв’язування прикладних стереометричних задач на побудову/Л. Грамбовська // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 5.-С.40-45
|
>12.
| Артемова Л. М. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках хімії з використанням ІКТ/Л. М. Артемова // Хімія. -Харків:Основа, 2010,N N 13/14.-С.5-7.
|
>13.
| Кузьмінська О. Г. Учнівська мережева спільнота як середовище набуття компетентностей/О. Г. Кузьмінська // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 6.-С.12-15
|
>14.
| Реалізація нової моделі освіти, заснованої на використанні ІКТ, висуває нові вимоги до всіх учасників навчального процесу // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.3-5.
|
>15.
| Громко Г. Ю. Імітаційне моделювання в скретчі/Г. Ю. Громко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.22-25.
|
>16.
| Чимшир В. І. Модель функціонування навчальному просторі/В. І. Чимшир // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2011,N N 7.-С.26-27.
|
>17.
| Горобець С.М. Формування професійної компетентності студентів економічних спеціальностей з використанням комп’ютерно орієнтованих технологій навчання/С. М. Горобець. - 2012
|
>18.
| Пліш І. В. Модель інформаційного навчального середовища управління якістю освіти загальноосвітнього навчального закладу/І. В. Пліш // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 4.-С.11-13.
|
>19.
| Висоцька О. Є. Формування єдиного інформаційно-освітнього простору як чинник випереджаючої освіти для сталого розвитку/О. Є. Висоцька, М. Г. Ватковська // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 6.-С.48-50.
|
>20.
| Корнейчук О. Е Методи інтегрального числення і GRAN-застосування для розв’язування задач економічного змісту/О. Е Корнейчук // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 8.-С.12-17.
|
|
|