Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=креативність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 37
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-37 
1.

Маркова Н.Г. Соотношение интеллектуального и творческого компонентов одаренности /Н.Г. Маркова, Н.Н. Бац // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N12.-С.23-27
2.

Хромова Т. Одаренный ребенок нуждается в...дискомфорте/Т. Хромова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2003,N N1.-С.14-18
3.

Психологічна підтримка творчості учня/упоряд. О.Главник, В.Зоц.. - 2003
4.

Писаренко О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників/О. Писаренко // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.51-59.
5.

Сологуб А. Креативне навчання: талант і здоров’я/А. Сологуб // Бібліотека "Шкільного світу". -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2003,N N1(Психологічна підтримка творчості учня).-С.60-65.
6.

Лопухина Е. Воспитание творческой личности/Е. Лопухина, Д. Меренков // Наука и жизнь. -М.:Наука и жизнь, 2003,N N1.-С.13-17
7.

Коротаева Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога/Е. Коротаева // Директор школы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2003,N N2.-С.92-98
8.

Рензулли Д.С. Модель обогащения школьного обучения/Д.С. Рензулли, С.М. Райс // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N2.-С.6-33
9.

Юркевич В.С. Развитие креативности у одаренных детей/В.С. Юркевич // Одаренный ребенок. -М.:ООО "Связь-Принт", 2003,N N2.-С.56-58
10.

Завершнева Е.Ю. Методика исследования креативности (МИК): моделирование творческого процесса в игре/Е.Ю. Завершнева, Е.С. Шильштейн // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N2.-С.3-19
11.

Фрицюк В. До питання про дефініції креативності/В. Фрицюк // Шлях освіти. -К.:Педагогічна преса, 2003,N N4.-С.12-14.
12.

Єрмолова А.М. Креативність в освітньому моніторингу/А.М. Єрмолова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N8.-С.71-74
13.

Смирнов С.Д. Секреты хорошей и плохой учебы студентов/С.Д. Смирнов // Психология в вузе. -М.:ООО "НПЦ Технограф", 2003,N N4.-С.3-22
14.

Бадалова М.В. Тренинг интеллектуальных навыков консультирования/М.В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2004,N N4.-С.3-26
15.

Гордеева О. В. Измененные состояния сознания при сенсорной депривации (сообщение 2)/О. В. Гордеева // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология.. -М.:Издательство МГУ, 2004,N N2.-С.66-83.
16.

Барко В. Діагностика творчого потенціалу особистості учня/В. Барко, В. Панок, С. Лазаревський // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N5 (лютий).-С.7-18
17.

Барко В. І. Розвиток здібностей і творчого потенціалу/В. І. Барко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N1.-С.27-31
18.

Гончаров С. З. Креативность субъектности: категориальный анализ/С. З. Гончаров // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2005,N N1.-С.76-84
19.

Богоявленская Д. Б. Проблемы диагностики креативности/Д. Б. Богоявленская // Психологическая диагностика. -М.:Психологическая диагностика, 2004,N N3.-С.3-18.
20.

Татенко В. Психологічні ознаки професіоналізму/В. Татенко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N36(вересень).-С.3-6.
21.

Череповська Н. Розвиток креативності людини: Науковий огляд на матеріалі художньо-графічної діяльності/Н. Череповська // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2006,N N4 (січень).-С.8-13.
22.

Федотова Т. В. Основні підходи до проблеми розвитку креативності особистості/Т. В. Федотова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2007,N N9.-С.60-64
23.

Гончаренко С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг/С. Гончаренко // Рідна школа. -київ:Преса України, 2007,N N9.-С.3-4
24.

Пов’якель Н. І. Саморегуляція професійного мислення в системі фахової підготовки практичних психологів/Н. І. Пов’якель. - 2004
25.

Розова Т. М. Креативність як чинник розвитку професійно-комунікативних здібностей майбутніх психологів/Т. М. Розова. - 2007
26.

Кащенко І.В. Розвиток креативності учнів на уроках української мови та літератури/І. В. Кащенко // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 3.-С.9-13
27.

Нечай С. Музичні фантазери/С. Нечай // Дошкільне виховання. -К.:Світич, 2010,N N 11.-С.10-12
28.

Любарт Т. Эмоции и креативность/Т. Любарт // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 9.-С.2-6 (Далі буде)
29.

Кашапов М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперимента/М. М. Кашапов // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2010,N N 9.-С.28-32
30.

Поддьяков А. Н. Развитие интеллекта и креативности детей/А. Н. Поддьяков // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.158-160
 1-30    31-37 
 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 65832
Кількість відвідувачів 1196
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя