Пошуковий запит: <.>S=лінгводидактика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Бородіна Н. Становлення й розвиток лінгводидактичної термінології в українській мові/Н. Бородіна // Українська література в загальноосвітній школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N3.-С.51-54
|
>2.
| Єрмоленко С. Формування комунікативної компетенції у лінгводидактиці/С. Єрмоленко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2007,N N3.-С.42-47
|
>3.
| Гнаткович Т. Синтаксичні вправи в системі формування мовної компетентності школярів/Т. Гнаткович // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах. -київ:Редакція журналу "Дивослово", 2010,N N 6.-С.13-19
|
>4.
| Ткачук О. В. Використання спадщини І. І. Срезневського в сучасній лінгводидактиці/О. В. Ткачук. - 1994
|
>5.
| Коць Т. А. Розвиток української дериватології і динаміка словотвірної норми/Т. А. Коць // Мовознавство. -К.:Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні НАН України, 2011,N N 1.-С.55-66
|
>6.
| Симоненко Т. Технологічний підхід до формування лінгвокультурологічної компетенції учнів на уроках рідної мови/Т. Симоненко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 10.-С.39-41
|
>7.
| Каліш В. А. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи/В. А. Каліш // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 4:Шості Бугайківські читання.-С.20-25
|
|