Пошуковий запит: <.>S=методи навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 80
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Ягупов В. В. Педагогіка/В. В. Ягупов. - 2002
|
>2.
| Народна педагогіка: Світовий досвід/Укл. А. І. Кузьмінський, В. Л. Омеляненко. - 2003
|
>3.
| Галузяк В. М. Педагогіка/В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2003
|
>4.
| Максимюк С. П. Педагогіка/С. П. Максимюк. - 2005
|
>5.
| Власова О. І. Педагогічна психологія/О. І. Власова. - 2005
|
>6.
| Гришина Т. В. Освітня технологія як об’єкт методичної роботи/Т. В. Гришина. - 2003
|
>7.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2006
|
>8.
| Мойсеюк Н. Є. Педагогіка/Н. Є. Мойсеюк. - 2007
|
>9.
| Лозова В. І. Теоретичні основи виховання і навчання/В. І. Лозова, Г. В. Троцко. - 2002
|
>10.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2007
|
>11.
| Мойсеюк Н. Є. Педагогіка/Н. Є. Мойсеюк. - 2007
|
>12.
| Подласый, Иван Павлович Педагогика: Новый курс. Кн. 1:Общие основы. Процесс обучения. - 2003
|
>13.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2005
|
>14.
| Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи/Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш: Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром. - 2007
|
>15.
| Вєтохов О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі /О. М. Вєтохов // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2005,N N2.-С.89-97.
|
>16.
| Активное обучение: инструментарий и методы // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2005,N N11.-С.42-56.(Продолжение следует)
|
>17.
| Софій Н. Сто і один метод активного навчання/Н. Софій, В. Кузьменко // Підручник для Директора. -київ:Плеяди, 2006,N N2.-С.27 - 50
|
>18.
| Мартиненко С. Методи навчання та їх класифікація/С. Мартиненко, Л. Хоружа // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2006,N N1.-С.3 - 13
|
>19.
| Александров В. "Конструктор уроків" в інтегрованому навчально-атестаційному комплексі "Основи економіки"/В. Александров, Ю. Бицюра // Географія та основи економіки в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N2.-С.7-14
|
>20.
| Сурмін Ю. Метод аналізу ситуацій (case studi) та його навчальні можливості/Ю. Сурмін // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2006. т.Том9,N N1.-С.32-50
|
>21.
| Бугайова І. Словникова робота як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках літератури/І. Бугайова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.41-44
|
>22.
| Комар О. Навчання школярів за інтерактивними методами/О. Комар // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N5.-С.57-60.
|
>23.
| Шавровська В. Метод "занурення" - сучасна модель навчання й виховання у різновікових групах/В. Шавровська // Палітра педагога. -К.:Видавництво "Світич", 2006,N N2.-С.14-18.
|
>24.
| Санина С. П. Моделирование и модельный метод обучения/С. П. Санина // Педагогические технологии. -М.:НИИ школьных технологий, 2006,N N3.-С.19-23.
|
>25.
| Кушнир А. М. Возможна ли "домашняя" экспертиза средств и методов обучения/А. М. Кушнир // Педагогическая диагностика. -М.:Народное образование, 2006,N N4.-С.39-45
|
>26.
| Петунин О. Дискуссия как метод обучения в профильных классах/О. Петунин // Народное образование. -М.:Народное образование, 2006,N N7.-С.142-145
|
>27.
| Коршевнюк Т. Молекулярні основи життя як наукова категорія і складова навчального предмета "Біологія"/Т. Коршевнюк // Біологія і хімія в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N6.-С.10-13.
|
>28.
| Хохлова Т. Навчальні ігри з біології/Т. Хохлова // Біологія і хімія в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N6.-С.33-35.
|
>29.
| Бабійчук Т. Інтерактивні форми роботи за відеофрагментами (міні-екранізаціями)/Т. Бабійчук // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. -київ, 2007,N N5.-С.21-23
|
>30.
| Топузов О. Методи проблемного навчання в процесі викладання географії/О. Топузов // Географія та основи економіки в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N4.-С.35-39
|
|
|