Пошуковий запит: <.>S=моніторинг в освіті<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 57
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Єльникова, Г. В. Основи адаптивного управління [Текст] / Г.В. Єльникова> // Управління школою. Бібліотека : Серія "Бібліотека журналу "Управління школою". - 2004. - NВип.3. - С. 128
ББК 74 Рубрики: управління адаптивне моніторинг в освіті Кл.слова (ненормовані): ОСВІТНІЙ МОНІТОРИНГ
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 74.2 Z99
Єльникова, г. Науково-методичний супровід організації ГАШ в Україні [Текст] / г. Єльникова, О. Марчак> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 48(грудень). - С. 7-12.
ББК 74.2 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина моніторинг в освіті Управління школою Кл.слова (ненормовані): ГРОМАДСЬКО АКТИВНА ШКОЛА
Дод.точки доступу: Марчак, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 378.146 Z99
Іванюта, Олексій Олексійович. Педагогічні умови моніторингу навчальних досягнень майбутніх землевпорядників у процесі вивчення спеціальних дисциплін [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / О. О. Іванюта ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 21 с. - Рубрики: моніторинг в освіті Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія і методика професійної освіти Кафедра педагогіки
Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) Знайти схожі
|
>4.
| 74.583 А 66
Андрюшина, Олена. Теоретично-методологічні засади використання індикаторів моніторингу якості освіти США [Текст] / О. Андрюшина> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 8. - С. 104-113
. - ISSN 1682-2366ББК 74.583 Рубрики: моніторинг в освіті вища освіта в зарубіжних країнах США--освіта вища Кл.слова (ненормовані): індикатор -- система індикаторів -- якість освіти -- моніторинг якості освіти
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти [Текст] / С. Бабінець> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N3/4. - С. 34-36.
. - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта в Україні моніторинг в освіті
Є примірники у відділах:
всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2)
Знайти схожі
|
>6.
|
Бродський, Я. Управління якістю математичної освіти на основі моніторингових досліджень [Текст] / Я. Бродський, О. Павлов> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2007. - Том10, N3/4. - С. 19-34
Рубрики: освіта математична моніторинг в освіті
Дод.точки доступу: Павлов, О. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах
Знайти схожі
|
>7.
| 28 В 19
Василашко, І. Ефективність упровадження курсу "Основи здоров’я": результати моніторингу [Текст] / І. Василашко> // Управління освітою : Часопис для керівників освітньої галузі. - 2010. - N 12 (червень). - С. 6-16.
ББК 28 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина моніторинг в освіті Викладання медицини в школі Анотація: Читайте у статті про новий інтегрований предмет "Основи здоров’я", про результати опитування керівників шкіл, учителів і батьків восьмикласників.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 24р10 В 23
Ващенко, Лідія. Про оцінювання метапредметних результатів навчання учнів [Текст] / Л. Ващенко> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 4. - С. 13-16.
ББК 24р10 Рубрики: моніторинг в освіті Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- оцінювання рівня навчальних досягнень -- моніторинг рівнів досягнень компетентностей
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 74.2 В 58
Власенко, Володимир. Моніторинг якості освіти в школах як передумова якісного набору абітурієнтів / В. Власенко, В. Гриценко, В. Єфіменко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 45-47. - Бібліогр.: 6 назв.
. - ISSN 0131-6788ББК 74.2 Рубрики: Якість освіти моніторинг в освіті Тестування комп’ютерне Кл.слова (ненормовані): моніторинг якості освіти -- педагогічні вимірювання -- тестові технології -- комп’ютерне тестування -- абітурієнти -- набір абітурієнтів -- оцінювання якості освіти -- моніторинги Анотація: У статті розглядаються проблеми діагностики й оцінювання знань учнів. Аналізуються результати моніторингового дослідження рівня навчальних досягнень учнів, яке проводилося у вигляді комп’терного тестування через мережу Інтернет на основі програмного забезпечення, створеного на кафедрі автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій ННІ фізики, математики та комп’ютерно-інформаційних систем.
Дод.точки доступу: Гриценко, Валерій; Єфіменко, Володимир; \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)
Знайти схожі
|
>10.
| 74 Г 85
Гриневич, Л. М. Основи побудови національних систем моніторингу якості освіти / Л. М. Гриневич> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 80-89. - Бібліогр.: 12 назв.
ББК 74 Рубрики: Якість освіти моніторинг в освіті Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): моніторинг якості освіти -- форми моніторингу освіти -- система моніторингу освіти -- система управління освітою -- додана освітня вартість Анотація: Виокремлено спільні основи побудови національних систем моніторингу якості освіти зарубіжних країн, а саме: встановлення державних стандартів; вироблення системи освітніх показників; збір інформації з різних джерел даних за допомогою відповідних форм проведення моніторингу; багаторівнева структура; збереження та інтеграція даних в інформаційній системі управління освітою; відповідне інституційне забезпечення. Виявлено відмінності в підходах до національного оцінювання навчальних досягнень. Розглянуто застосування державних іспитів для моніторингу. Підкреслено, що створення й розвиток національної системи моніторингу якості освіти на перелічених засадах в Україні дає змогу сповна використати існуючі форми моніторингу; активно запроваджувати нові, поєднувати і аналізувати інформацію з різних джерел для відстеження стану системи середньої освіти і ухвалення управлінських рішень про її розвиток.
Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
|
|