Пошуковий запит: <.>S=музичне виховання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу/за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко. - 2005
|
>2.
| Деркач О.О. Активізація пізнавальної діяльності школярів на початковому етапі навчання гри на струнно-смичкових інструментах/О.О. Деркач. - 2003
|
>3.
| Вісник/Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова Вип. 2. - 2002
|
>4.
| Лобова О. Виховуємо у співі/О. Лобова // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2012,N N 2.-С.33-35.
|
>5.
| Фаусек Ю. И. Детский сад Монтессори/Ю. И. Фаусек; сост.: С. И. Сумнительная, К. Е. Сумнительный. - 2007
|
>6.
| Естетичне виховання школярів. - 2009
|
>7.
| Хмелюк Я. В. Музично-драматична діяльність як засіб формування творчої індивідуальності/Я. В. Хмелюк // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2017,N № 1:I мистецько-педагогічні читання пам’яті професора О. Я. Ростовського "Актуальні проблеми мистецької освіти".-С.121-125
|
>8.
| Наш український дім/Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою № 2/2015. - 2015
|
>9.
| Турчин Т. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі/Т. Турчин // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2011,N № 6.-С.69-73
|
>10.
| Кьон Н. Г. Про питання про подолання виконавсько-психологічного бар’єру в магістрантів у процесі їх підготовки до вокально-фахової діяльності/Н. Г. Кьон, Чжу Юньжуй // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки. -Ніжин:НДУ ім. М. Гоголя, 2018,N № 3.-С.174-181
|
|
|