Пошуковий запит: <.>S=навчальна діяльність<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 31
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Власова О. І. Педагогічна психологія/О. І. Власова. - 2005
|
>2.
| Подоляк Л. Основи вікової психології/Л. Подоляк. - 2006
|
>3.
| Шпак М. Інтелектуальні почуття та їх роль у підвищенні результативності навчальної діяльності молодших школярів/М. Шпак // Рідна школа. -К.:Преса України, 2003,N N9.-С.23-26
|
>4.
| Меньшиков П.В. Исследование прогностического компонента обучающей деятельности методом опроса/П.В. Меньшиков // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2003,N N4.-С.44-51
|
>5.
| Турчин А.С. Психологические условия организации процесса восприятия и понимания учебных текстов/А.С. Турчин // Психологический журнал. -М.:Наука, 2004. т.Том25,N N4.-С.14-19
|
>6.
| Волочков А. Опитувальник навчальної активності/А. Волочков // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2005,N N18(травень).-С.Вкладка
|
>7.
| Галузінська М.Г. Самостійна навчальна діяльність учнів - перший крок до творчості/М.Г. Галузінська // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2005,N N10.-С.2-13
|
>8.
| Новикова Т. С. Значение игры для формирования учебной деятельности/Т. С. Новикова // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2005,N N6.-С.65-76
|
>9.
| Бохорский Е. М. Технология формирования самостоятельности у младшего школьника в учебной деятельности/Е. М. Бохорский // Психология и школа. -М.; Обнинск:Технограф, 2005,N N4.-С.9-13
|
>10.
| Любашенко О. Навчання української мови як співдіяльність/О. Любашенко // Українська мова і література в школі. -К.:Інститут педагогіки АПН України, 2006,N N2.-С.4-8
|
>11.
| Левдер А. До проблеми технологізації навчальної діяльності школярів на уроках історії/А. Левдер // Історія в школах України. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N5.-С.24-28
|
>12.
| Свешникова Е. М. Влияние действий контроля и оценки в учебной деятельности на формирование волевой сферы младших школьников/Е. М. Свешникова // Психология обучения. -М.:Издательство СГУ, 2007,N N9.-С.82-86
|
>13.
| Репкин В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения/В. В. Репкин, Н. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N1.-С.1-6
|
>14.
| Кайнова В. Організація роботи з учнями, які мають високу мотивацію до навчально-пізнавальної активності: З досвіду роботи гімназії "Ерудит" м. Києва/В. Кайнова // Рідна школа. -К.:Фенікс, 2009,N N7.-С.23-28
|
>15.
| Шилкунова З. І. Педагогічні умови формування конструктивного ставлення до себе у молодших школярів у процесі навчальної діяльності/З. І. Шилкунова . - 2005
|
>16.
| Формування в учнів уявлень про об’єкти та явища навколишньої дійсності в навчально-пізнавальній діяльності загальноосвітньої школи/О. М. Трегубенко. - 2005
|
>17.
| Філіпенко І. І. Комплексний контроль і корекція навчальної діяльності студентів вищих технічних навчальних закладів у процесі вивчення загальної фізики/І. І. Філіпенко. - 2007
|
>18.
| Хоменко П. В. Формування функціональних знань старшокласників з органічної хімії в загальноосвітніх навчальних закладах/П. В. Хоменко. - 2007
|
>19.
| Кузьміна О.В. Диференційоване навчання в умовах групової форми навчальної діяльності учнів початкової школи/О.В. Кузьміна. - 2002
|
>20.
| Артюшина М. В. Взаємозв’язок соціально-психологічних та дидактичних умов групової навчальної діяльності студентів/М. В. Артюшина. - 2000
|
>21.
| Донченко Т. К. Організація навчальної діяльності учнів на уроках рідної (української) мови/Т. К. Донченко. - 1999
|
>22.
| Яценко Т. М. Управління навчальною діяльністю учнів з використанням персональних комп’ютерів (на матеріалі вивчення фізичної оптики)/Т. М. Яценко. - 1998
|
>23.
| Максименко А. П. Основні принципи організації навчального процесу в загальноосвітньому та технологічному ліцеях Франції (1945-1995 рр.)/А. П. Максименко. - 1997
|
>24.
| Ермакова И. В. Поиск новых средств решения учебных задач в начальной и основной школе/И. В. Ермакова, Г. А. Цукерман // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.13-22.
|
>25.
| Дубова А. В. Інтенсифікація контролюючої та діагностико-коригуючої функцій навчання/А. В. Дубова // Вивчаємо українську мову та літературу. -Харків:"Основа", 2010,N N 30.-С.2-6
|
>26.
| Стратегії навчання // Завуч. -К.:Благодійний фонд "Перше вересня", 2010,N N 35(грудень).-С.9-11.
|
>27.
| Медведев А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности/А. М. Медведев // Вопросы психологии. -Москва:Вопросы психологии, 2011,N № 2.-С.72-81
|
>28.
| Дружинина А. Е. Формирование толерантных отношений в образовательном пространстве/А. Е. Дружинина // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2011,N N 6.-С.15-18.
|
>29.
| Байлов А. Організація навчальної діяльності як складова у виправленні засуджених до позбавлення волі/А. Байлов, О. Северин // Право України. -К.:Міністерство юстиції України, 2011,N N 7.-С.218-224.
|
>30.
| Перепечина Н. М. Психологічна характеристика адаптації першокурсників до навчання у ВНЗ/Н. М. Перепечина // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 8.-С.61-65.
|
|
|