Пошуковий запит: <.>S=навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: Теорія і практика/Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти Ч. 1. - 2001
|
>2.
| Степанов О. М. Основи психології і педагогіки/О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2003
|
>3.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2003
|
>4.
| Д’юї Д. Демократія і освіта/Д. Д’юї; пер. з англ. І. Босак, М. Олійник, Г. Пехник. - 2003
|
>5.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2004
|
>6.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2006
|
>7.
| Український вимір/Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Ніжинського університету Вип. 4 Кн. ІІ. - 2005
|
>8.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2007
|
>9.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула. - 2005
|
>10.
| Мишура Н.П. Игра как средство формирования положительной мотивации к самостоятельному изучению иностранного языка /Н.П. Мишура, // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N9.-С.48-51
|
>11.
| Лемешева Ю.В. Анализ особенностей подхода учителей математики к процессу обучения/Ю.В. Лемешева; И.П. Каменева // Соционика, ментология и психология личности, 2003,N N1.-С.52-55
|
>12.
| Грущинська І. Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання/І. Грущинська // Початкова школа. -К.:Преса України, 2004,N N1.-С.28-33
|
>13.
| Донець З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні/З. Донець // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N3.-С.29-31.
|
>14.
| Галайда Б. Навчати цікаво-це навчати незвично/Б. Галайда // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2007,N N9.-С.79-86
|
>15.
| Вольська Н. Г. Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності/Н. Г. Вольська. - 2004
|
>16.
| Кормило О. М. Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів/О. М. Кормило. - 2004
|
>17.
| Торчинська Т. А. Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобами ономастичного матеріалу/Т. А. Торчинська . - 2005
|
>18.
| Ткаченко О. Л. Дидактичні умови організації навчального діалогу в процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі/О. Л. Ткаченко. - 2007
|
>19.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула: Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки. - 1997
|
>20.
| Фіцула М. М. Педагогіка/М. М. Фіцула: Загальні засади педагогіки. Теорія освіти і навчання (дидактика). Теорія виховання. Школознавство. З історії педагогіки. - 2000
|
|
|