Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 32
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-32 
1.
74
Б 72


    Бобух, Людмила.
    Інформаційний проект "Навчання" [Текст] / Л. Бобух, М. Моргун // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 2. - С. 40-47. . - ISSN 1682-2366
ББК 74
Рубрики: Навчання
   Інформаційні системи

   інформаційні процеси



Дод.точки доступу:
Моргун, Марина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
37.026
В67


    Вольська, Наталя Геннадіївна.
    Формування організованості старшокласників академічного ліцею у навчально-пізнавальній діяльності [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / Н. Г. Вольська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: педагогічні умови
   навчання

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія навчання

Кл.слова (ненормовані):
самоконтроль -- самокорекція -- рецептивно-осмислювальна діяльність -- ТВОРЧА ДІЯЛЬНІСТЬ


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ібв (1)
Свободны: ібв (1)
Знайти схожі

3.


    Галайда, Б.
    Навчати цікаво-це навчати незвично [Текст] / Б. Галайда // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N9. - С. 79-86
Рубрики: Навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Грущинська, І.
    Реалізація українознавчого принципу у процесі навчання [Текст] / І. Грущинська // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 28-33 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74
Рубрики: Навчання
   українознавство



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Донець, З.
    Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні [Текст] / З. Донець // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 29-31. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: виховання засобами мистецтва
   Навчання

Кл.слова (ненормовані):
архітектурна культурна спадщина


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)

Знайти схожі

6.
37
Д 92


    Д’юї, Джон.
    Демократія і освіта [Текст] / Д. Д’юї; пер. з англ. І. Босак, М. Олійник, Г. Пехник. - Львів : Літопис, 2003. - 294 с. - (Освіта). - Покажчик імен: с.289. - ISBN 966-7007-67-6 (в пер.) : 12.00 грн., 20.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74
РУБ 37
Рубрики: Освіта
   Навчання

   Мислення

   Виховання

   Філософія освіти

   Зміст навчання

   Інтелектуальне і навчання

   Практичне навчання

   Знання--теорія

   Етика--теорія

Анотація: Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. На думку автора, основне призначення освіти - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів. Книга давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів.


Дод.точки доступу:
Босак, Ірина \пер.\; Олійник, Мирослава \пер.\; Пехник, Галина \пер.\
Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Знайти схожі

7.
88
З-17


    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 88
Рубрики: Навчання
   Навчальний процес

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
стратегії навчання -- пояснювально-перетворювальна стратегія навчання -- діяльнісний підхід -- компетентісний підіхід -- інтегрований підхід -- розвиток особистості
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентісного, інтегрованого. Синтез цих підходів забезпечить повноцінний розвиток особистості.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.
37.015.3 + 159.922.7
К66


    Кормило, Оксана Михайлівна.
    Емоційно-ціннісні чинники учіння молодших школярів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / О. М. Кормило ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202 + 88.840
Рубрики: психологія молодшого школяра
   психологія навчання

   навчання

   дидактика

   мотивація

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- ціннісні орієнтації -- інтегральна суб’єктність -- образ Я


Дод.точки доступу:
Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

9.


    Лемешева, Ю. В.
    Анализ особенностей подхода учителей математики к процессу обучения [Текст] / Ю.В. Лемешева; И.П. Каменева // Соционика, ментология и психология личности : Международный научный журнал. - 2003. - N1. - С. 52-55 . - ISSN 1680-4325
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання
   функція інформаційного метаболізма

Кл.слова (ненормовані):
Соционика -- Педагогика -- Логика


Дод.точки доступу:
,

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)

Знайти схожі

10.
74
Л 73


    Локшина, О.
    До питання про сутнісні характеристики шкільного курикулуму [Текст] / О. Локшина // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 4. - С. 17-20.
ББК 74
Рубрики: Навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
КУРИКУЛУМ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

11.


    Мишура, Н. П.
    Игра как средство формирования положительной мотивации к самостоятельному изучению иностранного языка [Текст] / Н.П. Мишура, // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N9. - С. 48-51 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Ігрові методи навчання
   мотивація

   Навчання

   психологія навчання іноземним мовам



Дод.точки доступу:
,

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

12.
37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. в.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Зміст:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ДРНТІ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)
Знайти схожі

13.
371(4Укр)
П 24


    Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - .
   Т. 3 : Загальна середня освіта / ред. кол.: О. І. Ляшенко, О. Я. Савченко, Н. М. Бібік. - 2012. - 432 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-215-7 : 133.00 грн.
ББК 74.00я43 + 88я43 + 74.2я43
РУБ 371(4Укр)
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Наука в Україні

   Середня освіта в Україні

   Теорія навчання

   методика навчання

   Навчання

   Інформаційні технології в освіті

   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
загальна середня освіта


Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Ляшенко, О. І. \ред.\; Савченко, О. Я. \ред.\; Бібік, Н. М. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України
Примірників всього: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)
Знайти схожі

14.
74
Р 17


    Разумовский, В. Г.
    Научный метод познания и его образовательный потенциал [Текст] / В. Г. Разумовский // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 2. - С. 15-24. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Навчання
   Пізнання

   мотивація навчальна

Кл.слова (ненормовані):
науковий метод пізнання -- наукова грамотність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

15.
15(075.3)
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - Корот. термінолог. словник: с. 460-502. - ISBN 966-8226-07-0 : 22.00 грн., 27.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88я73 + 74я73
РУБ 15(075.3) + 371(075.3)
Рубрики: Особистість
   Діяльність пізнавальна

   Групи

   Колектив

   Увага

   Відчуття

   Сприймання

   Пам’ять

   Мислення

   Уява

   Емоції

   Почуття

   Воля

   Темперамент

   Характер

   Здібності

   Навчання

   Виховання--окремі напрямки

   Сім’я--відносини

   Школа

   Церква

   Дидактика



Дод.точки доступу:
Фіцула, Михайло Миколайович
Примірників всього: 31
аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22)
Свободны: аб (6), фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (22)
Знайти схожі

16.
15(075.3)
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-ге вид., доп. - К. : Академвидав, 2006. - 528 с. - (Альма-матер). - термінолог. словник: с. 481-519. - ISBN 966-8226-07-0 : 64.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3я73 + 74я73
РУБ 15(075.3) + 371(075.3)
Рубрики: Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

   Відчуття

   Сприймання

   Пам’ять

   Мислення

   Уява

   Емоції

   Почуття

   Воля

   Темперамент

   Характер

   Здібності

   Навчання

   Виховання--окремі напрямки

   Сім’я--відносини

   Школа

   Церква

   Дидактика

   Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра психології

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Фіцула, Михайло Миколайович
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

17.
15(075.3)
С 79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Основи психології і педагогіки [Текст] : Посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 3-є вид., доп. - К. : Академвидав, 2012. - 528 с. - (Альма-матер). - Л-ра: С.484-486 ; термінолог. словник: с. 487-526. - ISBN 978-617-572-041-7 : 64.00 грн.
ДРНТІ
ББК 88.3я73 + 74я73
РУБ 15(075.3) + 371(075.3)
Рубрики: Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту
   Діяльність пізнавальна

   Групи

   Колектив

   Увага

   Відчуття

   Сприймання

   Пам’ять

   Мислення

   Уява

   Емоції

   Почуття

   Воля

   Темперамент

   Характер

   Здібності

   Навчання

   Виховання--окремі напрямки

   Сім’я--відносини

   Школа

   Церква

   Дидактика

   Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--основи психології

   Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ

   Кафедра психології

   Кафедра загальної та практичної психології



Дод.точки доступу:
Фіцула, Михайло Миколайович
Примірників всього: 2
Ч.З.№2 (1), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1)
Знайти схожі

18.
74
Т48


    Ткаченко, Олена Львівна.
    Дидактичні умови організації навчального діалогу в процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів у старшій школі [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / О. Л. Ткаченко ; Інститут педагогіки АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74
Рубрики: навчання
   методи і засоби навчання

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навчальний діалог -- рівні якості


Дод.точки доступу:
Інститут педагогіки АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

19.
811.161.2(07)+81'373.2
Т61


    Торчинська , Тамара Анатоліївна.
    Розвиток навчально-пізнавальної активності молодших школярів на уроках рідної мови засобами ономастичного матеріалу [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук / Т. А. Торчинська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202 + 81.411.1
Рубрики: Викладання української мови в початковій школі
   ономастика

   Молодші школярі

   навчання

   пізнавальна активність

   автореферати дисертацій--українська мова

Кл.слова (ненормовані):
навчально-пізнавальна активність -- пізнавальний інтерес -- ономастичний матеріал


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)
Знайти схожі

20.
9(М=Укр)
У 45


   
    Український вимір [Текст] : Міжнародний збірник інформаційних, освітніх, наукових, методичних статей і матеріалів з України та діаспори. Вип. 4. Кн. ІІ / Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Ніжинського університету ; Відп. ред. С. Б. Пономаревський. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 262 с. - (До 200-ліття Ніжинської вищої школи). - укр. і англ. мовами. - 4.00 грн.
ДРНТІ
ББК 63.3(0=Укр) + 74.58
РУБ 9(М=Укр)
Рубрики: Діаспора українська--зарубіжні країни
   Навчання

   освіта в зарубіжних країнах

   зарубіжна література

   Кирило-Мефодіївське товариство

   Геральдика--Слобожанщина

   Канада--література (критика)
    Канада--Освіта. Педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
українська мова як іноземна


Дод.точки доступу:
Пономаревський, С. Б. (канд. філол. наук, директор центру гуманітарної співпраці з українською діаспорою) \ред.\; Луцький, Юрій Остапович \о нем\; Бурлюк, Давид \о нем\; Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою
Примірників всього: 3
аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: аб (1), фб (1), Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі

 1-20    21-32 
 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 10209
Кількість відвідувачів 631
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя