Пошуковий запит: <.>S=навчання -- технології навчання<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Манзюк, С. Підготувати до реального самостійного життя. Розробляємо технологію осмислювально-концентрованого навчання [Текст] / С. Манзюк> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. - 2007. - N1. - С. 18-24
Рубрики: Навчання--технології навчання Навчання--інноваційні технології Кл.слова (ненормовані): осмислювально-концентроване навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>2.
|
Гузеев, В. Усвоение знаний и освоение умений : сходство и различие процессов [Текст] / В. Гузеев> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2009. - N4. - С. 131-138
ББК 74.2 Рубрики: навчання--технології навчання Кл.слова (ненормовані): ВМІННЯ -- засвоєння знань
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 81.411.2 Г 96
Гусева, Е. Ю. Дальтон-план в современной школе (Лабораторные занятия в VIII классе) [Текст] / Е. Ю. Гусева> // Русский язык в школе : Научно-методический журнал. - 2009. - N 6. - С. 29-33.
. - ISSN 0131-6141ББК 81.411.2 + 74 Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина викладання російської мови навчання--технології навчання Педагогічні технології Кл.слова (ненормовані): Дальтон-план
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>4.
| 74 С 48
Слобожанинов, Ю. В. О евроPISAции школьного урока и педагогическом оптимизме [Текст] / Ю. В. Слобожанинов> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 6. - С. 198-202.
ББК 74 Рубрики: оцінювання,тестування у педагогіці навчання--технології навчання Кл.слова (ненормовані): PISA (Международная программа оценки образовательных достижений учащихся) -- Международная программа оценки образовательных достижений учащихся (PISA) -- дизайн теста
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
| 74.202 П 34
Писанський, Олег. Альтернатива офісній фактологічній педагогіці - є! [Текст] : материалы о Школе / О. Писанський> // Освіта. - 2011. - 27 квітня-4 травня. - С. 5.
ББК 74.202 Рубрики: навчання--технології навчання Освітні технології Кл.слова (ненормовані): НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ -- ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ -- освітня технологія "Довкілля"
Знайти схожі
|
>6.
| 74.202.245 Б 74
Богосвятська, А. Акмеологія: вищий ступінь індивідуального розвитку [Текст] / А. Богосвятська> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : наук.-метод. журн. - 2013. - N 3. - С. 14-19. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: навчання--технології навчання Педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): акме -- акмеїчна особистість -- професіограма -- аксіологія -- педагогічна акмеологія -- новітні технології навчання -- індивідуальний розвиток вчителів
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 74.202.245 Б 19
Бак, Мирослав. Неперервність інформаційного супроводу освіти / Бак Мирослав> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 3. - С. 50-57. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.202.245 Рубрики: Навчання--технології навчання Навчання--інформаційно-комунікаційні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- інформаційний простір -- інформаційний супровід учнів -- інформаційна взаємодія -- ІКТ-компетентність педагога Анотація: Аналізується природа та завдання інформаційного супроводу освіти, прослідковується його спадкоємність на всіх стадіях освітнього процесу; підкреслюється, що інформаційний супровід має ґрунтуватися на розмаїтих інформаційно-комунікаційних технологіях, ефективність застосування яких значною мірою залежить від інформаційної компетентності педагога та наявних технічних можливостей; інформаційний супровід освіти передбачає не тільки використання зазначених технологій у навчальному процесі, але й розробку необхідних навчально-методичних матеріалів, створення особливої взаємодії освітнього призначення. Остання, зокрема, спрямована на збір, обробку, застосування і передачу інформації та здійснюється суб'єктами освітнього процесу з огляду на мету і зміст інформаційного супроводу освіти. Доведено, що інформаційний супровід має бути процесом неперервним і спадкоємним.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>8.
| 74.202.245 С 43
Склярова, Ірина Олександрівна. Вплив інформатизації освіти на проектування технологій навчання [Текст] / І. О. Склярова> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 7. - С. 3-6.
ББК 74.202.245 Рубрики: Навчання--інноваційні технології Навчання--технології навчання Навчання--засоби навчання--електронні Освіта в Україні--інформатизація освіти Кл.слова (ненормовані): інформатизація освіти -- технології навчання -- електронні засоби навчання -- інноваційна педагогічна технологія Анотація: Мета статті полягає в дослідженні впливу інформатизації освіти на розкиток інноваційної педагогічної технології.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку Навчання--технології навчання Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів
Дод.точки доступу: Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1)
Знайти схожі
|
>10.
| 37.091.31(477) К 67
Корнинський метод – погляд крізь століття / автори-укладачі: А. Г. Стельмах, Г. Й. Опанасюк, Л. В. Мигловець, О. В. Гаврилко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 25/27. - С. 1–124. - Бібліогр.: 18 назв.
Рубрики: Навчання--технології навчання Початкова школа--навчання--технології навчання Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кафедра хімії Кафедра біології Кл.слова (ненормовані): розробки уроків -- робота в парах -- колективне навчання -- парна робота -- молодші школярі -- діалогічний підхід -- корнинський метод -- уроки хімії -- уроки біології -- уроки фізики Анотація: Подано матеріали з історії виникнення та практичного використання в освітньому процесі Корнинського методу.
Дод.точки доступу: Рівін, Олександр Григорович (педагог-новатор ; 1877–1944) \о нем\; Дяченко, Віталій Кузьмич (учений-педагог ; 1923-2008) \о нем\ Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|