Пошуковий запит: <.>S=наочність на уроках<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Желіба О. В. Методичні засади використання умовно-графічної наочності у процесі навчання всесвітньої історії в 10-11 класах/О. В. Желіба. - 2003
|
>2.
| Десятов Д. Роль і функції наочності в структурі пізнавальної задачі з історії/Д. Десятов // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2009,N N 11/12.-С.38-42
|
>3.
| Десятов Д. Л. Використання наочності як основи створення проблемної ситуації на уроці історії/Д. Л. Десятов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010,N N 6.-С.4-7.
|
>4.
| Трейтяк В. Ілюстровані засоби навчання на уроках історії України/В. Трейтяк // Історія України. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 37(жовтень).-С.16-17.
|
>5.
| Мережко З. В. Формування просторової компетенції на уроках/З. В. Мережко // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010,N N 26.-С.2-6.
|
>6.
| Використайте на уроці // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах. -К.:Педагогічна преса, 2011,N № 3.-С.2-га с. обкл.
|
>7.
| Мороз П. Підручник Історії Стародавнього світу: методика розвитку в школярів уміння бачити проблеми засобами ілюстрацій/П. Мороз // Історія в школі. -К.:Етносфера, 2011,N N 5/6.-С.33-38
|
>8.
| Вашуленко О. П. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках геометрії за допомогою електронної наочності/О. П. Вашуленко // Комп’ютер у школі та сім’ї. -К.:Фенікс, 2012,N N 1.-С.44-46
|
|