Пошуковий запит: <.>S=освіта в Україні -- державна політика<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу/Європейський університет. - 2004
|
>2.
| Красняков Є. Державна політика в галузі освіти України в контексті реалізації освіти для демократичного громадянства і прав людини/Є. Красняков // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2011,N N 13.-С.23-25.
|
>3.
| Красняков Є. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/Є. Красняков // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2011,N N 20.-С.21-24.
|
>4.
| Пора збирати розумне, добре, вічне // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2012,N N 13 (26 березня).-С.2-3
|
>5.
| Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації // Педагогічна газета. -К.:"Педагогічна преса", 2012,N N 4 (квітень).-С.1-3
|
>6.
| Красняков Є. Державна політика в галузі освіти й науки та національної безпеки України/Є. Красняков // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2012,N N 24.-С.8-9.
|
>7.
| Суліма Є. Інноваційні виклики сучасності й динаміка модернізації національної освіти/Є. Суліма // Вища школа. -К.:Знання, 2013,N N 7.-С.7-12
|
>8.
| Славинський М. Бровко Микола: "Я - за навчання безкоштовне, демократичне, творче"/М. Славинський // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2013,N N 19.-С.44-46
|
>9.
| Квіт Спільна робота МОН і НАПН сприятиме розвитку освіти в Україні/Сергій Квіт // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.6.
|
>10.
| Гриневич Л. Стабільність держави багато в чому залежить від освіти/Л. Гриневич // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2014,N № 4/5.-С.7.
|
>11.
| Війна і діти // Освіта. -К.:ЗАТ "Видавництво Київська правда", 2015,N N 30/31 (15-22 липня).-С.1-7
|
>12.
| Андрущенко В. П. Освітня політика: (огляд порядку денного)/В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - 2010
|
>13.
| Андрущенко В. П. Образовательная политика: (обзор повестки дня)/В. П. Андрущенко, В. Л. Савельев. - 2010
|
>14.
| Галата С. Сергій Квіт: В освіті не повинно бути вертикалі влади, замість неї потрібне саморегулювання/С. Галата, М. Короденко // Освіта України. -Київ:МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України., 2016,N N 3 (25 січня).-С.4-5
|
>15.
| Беккер І. Сіль на освітянські рани/І. Беккер // Віче. -К.:Верховна Рада України, 2016,N N 3/4.-С.20-21
|
>16.
| Про проведення 1 вересня 2016 року Першого уроку (лист Міністерства освіти і науки України від 20. 07. 2016 р. № 1/9-385) // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 22/23.-С.16.
|
>17.
| Татаринов М. В. Місія, завдання та виклики Першого уроку за темою "Від проголошення незалежності до нової України"/М. В. Татаринов // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2016,N N 22/23.-С.17-25
|
>18.
| Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти: від теорії до практики // Вихователю ГПД. Усе для роботи. -Харків:"Основа", 2016,N N 9.-С.44-47.
|
>19.
| Набок М. В. Інтеграція освіти і науки України як проблема державної політики у сфері науки і технологій/М. В. Набок // Педагогіка і психологія. -київ:Державне видавництво " Педагогічна преса", 2016,N N 3.-С.26-33.
|
>20.
| Линовицька О. Державна політика в галузі освіти/О. Линовицька // Вища освіта України. -К.:"Педагогічна преса", 2016,N N 4.-С.15-20.
|
|