Пошуковий запит: <.>S=освіта в зарубіжних країнах<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 355
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Левченко Т. І. Розвиток освіти та особистості в різних педагогічних системах/Т. І. Левченко. - 2002
|
>2.
| Максимюк С. П. Педагогіка/С. П. Максимюк. - 2005
|
>3.
| Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки/Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя № 6. - 2005
|
>4.
| Український вимір/Центр гуманітарної співпраці з українською діаспорою Ніжинського університету Вип. 4 Кн. ІІ. - 2005
|
>5.
| Різниченко С. Т. Розвиток системи підготовки науково-педагогічних кадрів в США (історико-педагогічний аспект)/С. Т. Різниченко; За ред. М. Б. Євтуха. - 1999
|
>6.
| Тімар Т. Б. Як домогтися досконалости в освіті/Т. Б. Тімар, Д. Л. Кірп; пер. з англ. А. Кам’янець, наук. ред. П. Хобзей. - 2004
|
>7.
| Василюк А. В. Реформи шкільної освіти в Польщі: історія й сучасність/А. В. Василюк. - 2007
|
>8.
| Антонюк Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку/Л. Антонюк, К. Корсак // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2002. т.Том5,N N3.-С.188-196.
|
>9.
| Положение о проведении единого государственного экзамена // Образование в современной школе. -М.:НОУ "Школа "Полярная Звезда", 2003,N N12.-С.7-9
|
>10.
| Быкасова Л.В. Внешкольные учреждения художественного образования в Германии/Л.В. Быкасова // Образование в современной школе. -М.:НОУ "Школа "Полярная Звезда", 2003,N N12.-С.53-58
|
>11.
| Пассоу Гарри А. Обучение одаренных детей (к истории вопроса) : За рубежом/Гарри А. Пассоу // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2004,N N2.-С.47-52.
|
>12.
| Малых С. Б. Психологическая служба в системе образования Германии/С. Б. Малых, А. Н. Шапкина // Вопросы психологии. -М.:ООО "Вопросы психологии", 2004,N N5.-С.127-140.
|
>13.
| Данильченко В.М. Диагностика и новые направления обучения детей "группы риска" в США/В.М. Данильченко // Психологическая наука и образование. -М.:Московский городской психолого-педагогический ун-т. Психологический ин-тут Рос. академии образования. Международный образовательный и психологический колледж, 2004,N N1.-С.83-90
|
>14.
| Сухарев А.В. Некоторые аспекты этнофункционального подхода к проблеме образования в России/А.В. Сухарев, // Психологический журнал. -М.:Наука, 2005. т.Том26,N N2.-С.91-101.
|
>15.
| Волинець Л. Мистецька складова освіти в ліцеях Франції/Л. Волинець // Мистецтво та освіта. -К.:"Педагогічна думка", 2006,N N1.-С.20-25
|
>16.
| Сбруєва А. Уроки сучасних освітніх реформ розвинутих англомовних країн: визначення цілей та розробка стратегій/А. Сбруєва // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N1.-С.78-80
|
>17.
| Быкасова Л. В. О преподавании "Искусства" в немецких школах/Л. В. Быкасова // Искусство и образование. -М., 2006,N N1.-С.52-58
|
>18.
| Журавльова С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх/С. Журавльова // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N3.-С.71-80.
|
>19.
| Сбруєва А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах/А. Сбруєва // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N3.-С.74-76.
|
>20.
| Марен Е. Журналу "Життя школи" - 60!/Е. Марен // Рідна школа. -київ:Преса України, 2006,N N4.-С.74-76
|
|
|