Пошуковий запит: <.>S=освіта математична<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Пекконен Е. Порявняльні дослідження поглядів учнів на навчання математики у Фінляндії та Україні/Е. Пекконен, С. Раков, Н. Русанова // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N5.-С.2-11
|
>2.
| Швець В. До питання про якість шкільної математичної освіти/В. Швець // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N4.-С.22-25
|
>3.
| Белошистая А. В. О возможности влияния математического образования на личностное развитие ребенка дошкольного и младшего школьного возраста/А. В. Белошистая // Педагогические технологии. -М.:НИИ школьных технологий, 2007,N N1.-С.16-22
|
>4.
| Рамський Ю. Про роль математики і деякі тенденції розвитку математичної освіти в інформаційному суспільстві/Ю. Рамський // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N7.-С.36-40
|
>5.
| Охрименко Н. TIMSS: перші уроки/Н. Охрименко, В. Панкіна, Н. Пастухова // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2007,N N9.-С.52-55
|
>6.
| Бродський Я. Управління якістю математичної освіти на основі моніторингових досліджень /Я. Бродський, О. Павлов // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2007. т.Том10,N N3/4.-С.19-34
|
>7.
| Асланов Р. М. Психолого-педагогические основы прикладной направленности обучения математике в школе/Р. М. Асланов, О. В. Соловьева // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N6.-С.35-37
|
>8.
| Бродський Я. Шляхи оновлення змісту шкільної математичної освіти/Я. Бродський, О. Павлов // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N1.-С.24-29 (далі буде)
|
>9.
| Токарева Л. И. Содержание современного школьного математического образования/Л. И. Токарева // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N3.-С.45-53
|
>10.
| Семенець С. Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти : розвивально-задачний метод навчання/С. Семенець // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N11/12.-С.26-30
|
|
|