Пошуковий запит: <.>S=освіта математична<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 27
Показані документи с 1 за 27 |
>1.
| Пекконен Е. Порявняльні дослідження поглядів учнів на навчання математики у Фінляндії та Україні/Е. Пекконен, С. Раков, Н. Русанова // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N5.-С.2-11
|
>2.
| Швець В. До питання про якість шкільної математичної освіти/В. Швець // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2006,N N4.-С.22-25
|
>3.
| Белошистая А. В. О возможности влияния математического образования на личностное развитие ребенка дошкольного и младшего школьного возраста/А. В. Белошистая // Педагогические технологии. -М.:НИИ школьных технологий, 2007,N N1.-С.16-22
|
>4.
| Рамський Ю. Про роль математики і деякі тенденції розвитку математичної освіти в інформаційному суспільстві/Ю. Рамський // Математика в школі. -К.:"Педагогічна преса", 2007,N N7.-С.36-40
|
>5.
| Охрименко Н. TIMSS: перші уроки/Н. Охрименко, В. Панкіна, Н. Пастухова // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2007,N N9.-С.52-55
|
>6.
| Бродський Я. Управління якістю математичної освіти на основі моніторингових досліджень /Я. Бродський, О. Павлов // Освіта і управління. -К.:Освіта і управління, 2007. т.Том10,N N3/4.-С.19-34
|
>7.
| Асланов Р. М. Психолого-педагогические основы прикладной направленности обучения математике в школе/Р. М. Асланов, О. В. Соловьева // Педагогическое образование и наука. -М.:Издательство " Ремдер", 2007,N N6.-С.35-37
|
>8.
| Бродський Я. Шляхи оновлення змісту шкільної математичної освіти/Я. Бродський, О. Павлов // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N1.-С.24-29 (далі буде)
|
>9.
| Токарева Л. И. Содержание современного школьного математического образования/Л. И. Токарева // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N3.-С.45-53
|
>10.
| Семенець С. Особистісно розвивальний підхід до математичної освіти : розвивально-задачний метод навчання/С. Семенець // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2008,N N11/12.-С.26-30
|
>11.
| Краснянская К. PISA-2006: оценка математической грамотности 15-летних учащихся/К. Краснянская // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N9.-С.169-179
|
>12.
| Про затвердження Плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки: Наказ Міністерства освіти і науки України // Інформаційний збірник Міністерства освіти і науки України. -К.:Педагогічна преса, 2009,N N1/2/3.-С.8-16.
|
>13.
| Вакарчук І. Сучасна фізико-математична освіта і наука: тенденції та перспективи/І. Вакарчук // Вища школа. -К.:Товариство " Знання" України, КОО, 2009,N N1.-С.3-22
|
>14.
| Концепція державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року // Фізика в школах України. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2010,N N 19.-С.6-7
|
>15.
| Богомолова І. Досвід організації статистичної освіти у вітчизняній і закордонній школі/І. Богомолова // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N №1/2.-С.45-51
|
>16.
| Николаев М. Е. Математическое образование в школах России/М. Е. Николаев // Педагогика. -М.:Педагогика, 2010,N N 9.-С.58-61
|
>17.
| Концепція Державної цільової соціальної програми підвищення якості шкільної природничо-математичної освіти на період до 2015 року // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 11.-С.3-4.
|
>18.
| Школьний О. Про завдання математики на перевірку здібностей/О. Школьний, Ю. Захарійченко // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2010,N N 11.-С.5-12.
|
>19.
| Аронов А. М. О понятии "математическая компетентность"/А. М. Аронов, О. В. Знаменская // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2010,N N 4.-С.31-43.
|
>20.
| Пайсон Б. Д. Образовательная область "математика" с позиций системно-деятельностного подхода/Б. Д. Пайсон // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 2.-С.47-53.
|
>21.
| Клепиков В. Н. Ценностно-смысловое освоение математических понятий в учебно-познавательной деятельности учащихся/В. Н. Клепиков // Педагогика. -М.:Педагогика, 2011,N N 3.-С.31-37
|
>22.
| Перестюк М. Математичні наукові школи Київського національного університету імені Тараса Шевченка/М. Перестюк, І. Парасюк // Освіта і управління. -Київ:ЗАТ "ВІПОЛ", 2011. т.Том 14,N N 1.-С.132-140.
|
>23.
| Шаран О. Ідея профілізації в системі шкільної математичної освіти/О. Шаран // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 5.-С.37-40
|
>24.
| Шноль Д. Э. Сколько стоит углубленное изучение математики?/Д. Э. Шноль // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. -М.:Издательство Московского университета, 2011,N N 2.-С.94-101.
|
>25.
| Глобін О. Компетентнісний підхід у навчанні та стандарт шкільної математичної освіти/О. Глобін // Математика в школі. -К.:Педагогічна преса, 2011,N N 11/12.-С.2-5.
|
>26.
| Стрілецька Н. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні/Наталія Стрілецька // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 8/9.-С.64-71
|
>27.
| Семененко А. Дослідження якості математичної освіти учнів 9-х класів/Аліна Семененко // Рідна школа. -Київ:Рідна школа, 2012,N № 10.-С.31-34.
|
|