Пошуковий запит: <.>S=освіта інноваційна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гірняк А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника/А. Гірняк; С. Сівак // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.217-241
|
>2.
| Бамбурак Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції/Н. Бамбурак // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2002,N N3/4.-С.124-141
|
>3.
| Лазарук А. Етико-психологічні контури інноваційної освіти /А. Лазарук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N4.-С.37-45
|
>4.
| Ткачук С. Психологічний аналіз самотворення позитивної Я-концепції/С. Ткачук // Психологія і суспільство. -Тернопіль:Інститут експериментальних систем освіти, 2003,N N3.-С.107-113
|
>5.
| Олійник О. Болонські домовленості як правове й організаційне підгрунтя інноваційного розвитку освіти/О. Олійник // Вища освіта України. -К.:Педагогічна преса, 2006,N N4.-С.14-20
|
>6.
| Инновационная деятельность вузов : принципы и механизмы организации // Высшее образование сегодня. -М.:"Роспечать", 2006,N N5.-С.4-9
|
>7.
| Аліфанова І. Модернізація змісту освіти/І. Аліфанова // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2007,N N10.-С.32-39
|
>8.
| Ващенко Л. Рівні управління інноваційними процесами/Л. Ващенко // Директор школи. Україна. -К.:Видавництво "Плеяди", 2007,N N8.-С.6-28
|
>9.
| Онищук Л. Експертиза гуманістичних систем/Л. Онищук // Підручник для Директора. -київ:Плеяди, 2007,N N2.-С.14-20
|
>10.
| Сумнительный К. Инновации в образовании: мифы и реальность/К. Сумнительный // Народное образование. -М.:Народное образование, 2007,N N4.-С.89-99
|
|
|