Пошуковий запит: <.>S=психологія вищої школи<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Гайдукевич Г. А. Прояви агресивності у курсантів вищих військових закладів освіти на різних етапах підготовки/Г. А. Гайдукевич. - 2000
|
>2.
| Роль учебного контроля действий в успеваемости студентов колледжа: лонгитюдное полевое исследование // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N№11.-С.36-38
|
>3.
| Блінова О.Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування/О.Є. Блінова // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.97-104
|
>4.
| Хауэлл Э.Дж. Оглашение студенческих оценок преподавания: выявление и примирение точек зрения студентов и преподавателей/Э.Дж. Хауэлл, Д.Г. Симбалук // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002.- Ст.11.-С.50-51
|
>5.
| Сидоров В. Навчання практиці соціальної роботи в Україні: шлях до Європи/В. Сидоров // Соціальна політика і соціальна робота. -К.:Міжнародний благодійний фонд "Дослідницький центр соціальної політики", 2002,N N3/4 (23/24).-С.15-25
|
>6.
| Копець Л. Формування просоціальної поведінки з роботи зі студентами, котрі опановують допомогаючі професії/Л. Копець, В. Гордієнко // Соціальна політика і соціальна робота. -К.:Міжнародний благодійний фонд "Дослідницький центр соціальної політики", 2002,N N3/4 (23/24).-С.117-131
|
>7.
| Ільченко О.І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти/О.І. Ільченко // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.89-97
|
>8.
| Эвенсон Д.Г. и др. Качественное исследование шести студентов-медиков, обучающихся по проблемно ориентированной учебной программе: к созданию ситуационной модели саморегуляции/Д.Г. и др. Эвенсон // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2002,N N10.-С.54-55
|
>9.
| Поддубная Т.К. и др. Особенности проявления биоритмологического профиля в процессе профессионализации студентов вуза/Т.К. и др. Поддубная // Мир психологии. -Москва:Рос.Академия образования. Моск.психолого-социальный ин-т, 2002,N N№ 3 (31).-С.105-111
|
>10.
| Афонькина Ю. Как рождается профессиональное мастерство: Программа курса "Психолого-педагогический практикум"/Ю. Афонькина // Дошкольное воспитание. -М.:Дошкольное воспитание, 2002,N N12.-С.76-78
|
|
|