Пошуковий запит: <.>S=психологія дитяча<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Арсентиева С. Н. Детские конфликты в образовательных учреждениях: сущность, причины и пути урегулирования/С. Н. Арсентиева // Воспитание школьников. -М.:Школьная пресса, 2013,N N 8.-С.57-62.
|
>2.
| Базарова С. Есть ли детство у наших детей?/С. Базарова // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 6.-С.36-37
|
>3.
| Бойко О. М. Суицидальное поведение несовершеннолетних: как его предотвратить и минимизировать последствия?/О. М. Бойко // Социальная работа. -М.:ООО "ССПиР", 2009,N N3.-С.55-60
|
>4.
| Бурлакова Н. С. Детский психоанализ: Школа Анны Фрейд/Н. С. Бурлакова, В. И. Олешкевич. - 2005
|
>5.
| Ваганова Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації/Н. А. Ваганова; Ю. А. Гулько // Обдарована дитина. -К.:"Социс", 2009,N N3.-С.52-57
|
>6.
| Докторович М. Арт-терапія в діяльності психолога та соціального педагога/М. Докторович, Г. Рурик, І. Хозраткулова // Бібліотека "Шкільного світу". Психолог. Бібліотека. -К.:Редакції загальнопедагогічних газет, 2014,N N 2.-С.1-105.
|
>7.
| Дольто Ф. Рисунок дома (Представление бессознательного образа тела у детей)/Ф. Дольто // Московский психотерапевтический журнал. -М.:МГППУ, 2008,N N2.-С.57-63
|
>8.
| Дубовик С. В. Тренінгове заняття з дітьми з родин вимушених переселенців/С. В. Дубовик // Історія та правознавство. -Х.:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2015,N N 12.-С.Вкладка "Актуальні діалоги" № 13.- С. 6-8.
|
>9.
| Калошин В. Ф. Як ми використовуємо у вихованні базисний закон мотивації?/В. Ф. Калошин // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 7.-С.56-61.
|
>10.
| Кочерга О. Дівчатка: які вони? (Психофізіологічні особливості)/О. Кочерга // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2009,N N7.-С.3-7
|
|
|