Пошуковий запит: <.>S=психологія педагогічна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
|
Бех, І. Виховний процес з глибинним психозануренням [Текст] / І. Бех> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 7-9
. - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа психологія педагогічна психологія виховання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>2.
| 88 П 11
Пєтухова, І. О. Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. [Текст] / І. О. Пєтухова> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 67- 75
ББК 88 Рубрики: Психологія--історія психології психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології Кафедра психології
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>3.
| 88 П 88
Пугачевский, О. О. Восприятие педагогами информационной компетентности [Текст] / О. О. Пугачевский> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 6. - С. 43-51
. - ISSN 0042-8841ББК 88 Рубрики: психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Субботский , Е. В. Диалогическое общение в образовании: мифы и реальность [Текст] / Чеснокова О. Б. Субботский Е. В.> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 151-161.
. - ISSN 0042-8841 Рубрики: психологія педагогічна спілкування вчителя і учня Росія--психологія США--психологія Кл.слова (ненормовані): дошкольники -- диалогическое общение
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Кривцова, С. Если дисциплина - проблема... [Текст] / С. Кривцова, Е. Мухаматуллина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N9. - С. 243-249
Рубрики: психологія педагогічна дисциплина учнів
Дод.точки доступу: Мухаматуллина, Е. Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>6.
| 88.840 Л 73
Локалова, Н. П. Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118.
. - ISSN 0042-8841ББК 88.840 Рубрики: психологія педагогічна Кафедра загальної та практичної психології Кафедра дошкільної освіти Дошкільна освіта Дошкільна освіта--наступність у навчанні Мотивація - навчальна Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>7.
| 88.4 В 46
Вильчинский, С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв.
. - ISSN 0869-561XББК 88.4 + 81.2р Рубрики: психологія педагогічна навчання--мотивація Кл.слова (ненормовані): педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні. Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.
Дод.точки доступу: Шленская, Н. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Знайти схожі
|
>8.
|
Авдєєва, І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти [Текст] / І. Авдєєва> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 127-129
. - ISSN 1810-2131 Рубрики: вчитель--професійна майстерність психологія педагогічна освіта педагогічна
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>9.
| 88.840 Я 62
Янковська, Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 46-52.
ББК 88.840 Рубрики: психологія педагогічна Виховання--методи--форми Кл.слова (ненормовані): творчо обдаровані діти -- учень-дослідник -- психологічний супровід учня
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
>10.
|
Соловьева, Н. В. Научное взаимодействие как особая форма общения руководителя и аспиранта [Текст] / Н.В. Соловьева> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 71-77
Рубрики: психологія соціальна психологія педагогічна
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1)
Знайти схожі
|
|
|