Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психологія педагогічна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
1.


    Бех, І.
    Виховний процес з глибинним психозануренням [Текст] / І. Бех // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 7-9 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа
   психологія педагогічна

   психологія виховання



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

2.
88
П 11


    Пєтухова, І. О.
    Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст. [Текст] / І. О. Пєтухова // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 3. - С. 67- 75
ББК 88
Рубрики: Психологія--історія психології
   психологія педагогічна

   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

3.
88
П 88


    Пугачевский, О. О.
    Восприятие педагогами информационной компетентности [Текст] / О. О. Пугачевский // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2010. - N 6. - С. 43-51 . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

4.


    Субботский , Е. В.
    Диалогическое общение в образовании: мифы и реальность [Текст] / Чеснокова О. Б. Субботский Е. В. // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2008. - N6. - С. 151-161. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: психологія педагогічна
   спілкування вчителя і учня

   Росія--психологія
    США--психологія

Кл.слова (ненормовані):
дошкольники -- диалогическое общение


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

5.


    Кривцова, С.
    Если дисциплина - проблема... [Текст] / С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2008. - N9. - С. 243-249
Рубрики: психологія педагогічна
   дисциплина учнів



Дод.точки доступу:
Мухаматуллина, Е.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

6.
88.840
Л 73


    Локалова, Н. П.
    Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования [Текст] / Н. П. Локалова // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2009. - N 6. - С. 109-118. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Кафедра загальної та практичної психології

   Кафедра дошкільної освіти

   Дошкільна освіта

   Дошкільна освіта--наступність у навчанні

   Мотивація - навчальна

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті -- дошкільна освіта -- початкова освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

7.
88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)

Знайти схожі

8.


    Авдєєва, І.
    Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти [Текст] / І. Авдєєва // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N1. - С. 127-129 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: вчитель--професійна майстерність
   психологія педагогічна

   освіта педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

9.
88.840
Я 62


    Янковська, Л. М.
    Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень" [Текст] / Л. М. Янковська // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2014. - N 7. - С. 46-52.
ББК 88.840
Рубрики: психологія педагогічна
   Виховання--методи--форми

Кл.слова (ненормовані):
творчо обдаровані діти -- учень-дослідник -- психологічний супровід учня


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

10.


    Соловьева, Н. В.
    Научное взаимодействие как особая форма общения руководителя и аспиранта [Текст] / Н.В. Соловьева // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2008. - N1. - С. 71-77
Рубрики: психологія соціальна
   психологія педагогічна



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-45 
 
Статистика
за 13.06.2024
Кількість запитів 71625
Кількість відвідувачів 1579
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя