Пошуковий запит: <.>S=психологія педагогічна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/І. Авдєєва // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N1.-С.127-129
|
>2.
| Адамська З. М. Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності майбутніх психологів /З. М. Адамська. - 2010
|
>3.
| Антонець М.О. Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків/М.О. Антонець. - 2002
|
>4.
| Баева И. Экспертиза психологической безопасности образовательной среды/И. Баева, Е. Лактионова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N2.-С.273-276.
|
>5.
| Белошистая А. В. О преемственности между дошкольным и начальным звеньями системы образования/А. В. Белошистая // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N6.-С.39-45.
|
>6.
| Бех І. Виховний процес з глибинним психозануренням/І. Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N11.-С.7-9
|
>7.
| Братчикова Ю. В. Успешность младшего школьника в учении/Ю. В. Братчикова // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2008,N N2.-С.8-14
|
>8.
| Васецька Т. М. Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів/Т. М. Васецька. - 2000
|
>9.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
>10.
| Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N1.-С.151-157
|
>11.
| Говор Т. Оценка психологического качества урока/Т. Говор // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 1.-С.19-30
|
>12.
| Горбунова В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту/В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 5.-С.76-80.
|
>13.
| Гуськова А.В. Роль "модели психического" при решении мыслительных задач/А.В. Гуськова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N1.-С.26-35
|
>14.
| Данилова М. О. Особистісні детермінанти формування материнського ставлення жінки до дитини в пренатальний період/М. О. Данилова. - 2011
|
>15.
| Дубровина И. В. Педагогическая психология: от теории к практике/И. В. Дубровина, С. В. Недбаева // Педагогика. -М.:Педагогика, 2008,N N2.-С.61-69
|
>16.
| Карпінська Т. Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки/Т. Карпінська // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2010,N N 4.-С.104-110
|
>17.
| Кашкорова Г.П. Формирование навыков целеполагания в процессе работы студентов над учебной программой/Г.П. Кашкорова // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N4.-С.64-73
|
>18.
| Квітко В. Психологічна підготовка до ЗНО/В. Квітко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 9(березень).-С.13-17
|
>19.
| Коротаева Е. В. "Озадаченная" педагогика/Е. В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N1.-С.17-22
|
>20.
| Кривцова С. Если дисциплина - проблема.../С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N9.-С.243-249
|
|
|