Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>S=психологія педагогічна<.>
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-45 
1.

Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/І. Авдєєва // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N1.-С.127-129
2.

Адамська З. М. Психолого-педагогічні засади розвитку суб’єктності майбутніх психологів /З. М. Адамська. - 2010
3.

Антонець М.О. Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків/М.О. Антонець. - 2002
4.

Баева И. Экспертиза психологической безопасности образовательной среды/И. Баева, Е. Лактионова // Народное образование. -М.:Народное образование, 2009,N N2.-С.273-276.
5.

Белошистая А. В. О преемственности между дошкольным и начальным звеньями системы образования/А. В. Белошистая // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N6.-С.39-45.
6.

Бех І. Виховний процес з глибинним психозануренням/І. Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N11.-С.7-9
7.

Братчикова Ю. В. Успешность младшего школьника в учении/Ю. В. Братчикова // Журнал практического психолога. -М.:"Фолиум" и Лидерс А. Г., 2008,N N2.-С.8-14
8.

Васецька Т. М. Психологічні особливості впливу темпераменту на формування індивідуального стилю учбової діяльності молодших школярів/Т. М. Васецька. - 2000
9.

Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
10.

Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/А. Гірняк // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N1.-С.151-157
11.

Говор Т. Оценка психологического качества урока/Т. Говор // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 1.-С.19-30
12.

Горбунова В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту/В. В. Горбунова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2012,N N 5.-С.76-80.
13.

Гуськова А.В. Роль "модели психического" при решении мыслительных задач/А.В. Гуськова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N1.-С.26-35
14.

Данилова М. О. Особистісні детермінанти формування материнського ставлення жінки до дитини в пренатальний період/М. О. Данилова. - 2011
15.

Дубровина И. В. Педагогическая психология: от теории к практике/И. В. Дубровина, С. В. Недбаева // Педагогика. -М.:Педагогика, 2008,N N2.-С.61-69
16.

Карпінська Т. Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки/Т. Карпінська // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2010,N N 4.-С.104-110
17.

Кашкорова Г.П. Формирование навыков целеполагания в процессе работы студентов над учебной программой/Г.П. Кашкорова // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование. -М.:Издательство Московского университета, 2008,N N4.-С.64-73
18.

Квітко В. Психологічна підготовка до ЗНО/В. Квітко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2010,N N 9(березень).-С.13-17
19.

Коротаева Е. В. "Озадаченная" педагогика/Е. В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N1.-С.17-22
20.

Кривцова С. Если дисциплина - проблема.../С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N9.-С.243-249
 1-20    21-40   41-45 
 
Статистика
за 30.07.2024
Кількість запитів 3284
Кількість відвідувачів 287
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя