Пошуковий запит: <.>S=психологія педагогічна<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Бех І. Виховний процес з глибинним психозануренням/І. Бех // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2008,N N11.-С.7-9
|
>2.
| Пєтухова І.О. Внесок українських педагогів в розвиок методу тестів в 20-30-рр. XX ст./І. О. Пєтухова // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2010,N N 3.-С.67- 75
|
>3.
| Пугачевский О.О. Восприятие педагогами информационной компетентности/О. О. Пугачевский // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2010,N N 6.-С.43-51
|
>4.
| Субботский Е. В. Диалогическое общение в образовании: мифы и реальность/Чеснокова О. Б. Субботский Е. В. // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N6.-С.151-161.
|
>5.
| Кривцова С. Если дисциплина - проблема.../С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Народное образование. -М.:Народное образование, 2008,N N9.-С.243-249
|
>6.
| Локалова Н. П. Когнитивное развитие детей как условие преемственности дошкольного и начального школьного образования/Н. П. Локалова // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2009,N N 6.-С.109-118.
|
>7.
| Вильчинский С. С. Коммуникативное воздействие в образовательном процессе/С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика. -М.:Педагогика, 2013,N № 8.-С.67-71
|
>8.
| Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/І. Авдєєва // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2008,N N1.-С.127-129
|
>9.
| Янковська Л. М. Модель психологічної лабораторії "Успішний вчитель - успішний учень"/Л. М. Янковська // Обдарована дитина. -К.:СОЦИС, 2014,N N 7.-С.46-52.
|
>10.
| Соловьева Н.В. Научное взаимодействие как особая форма общения руководителя и аспиранта/Н.В. Соловьева // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2008,N N1.-С.71-77
|
>11.
| Белошистая А. В. О преемственности между дошкольным и начальным звеньями системы образования/А. В. Белошистая // Вопросы психологии. -М.:ООО " Вопросы психологии", 2008,N N6.-С.39-45.
|
>12.
| Фельдштейн Д.И. О состоянии и путях повышения качества диссертационных исследований по педагогике и психологии/Д.И. Фельдштейн // Мир психологии. -Москва ; Воронеж:Рос. Академия образования. Моск. психолого-социальный ин-т, 2008,N N1.-С.163-175
|
>13.
| Рибалка В. В. О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження/В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2008,N N7.-С.1-12
|
>14.
| Коротаева Е. В. "Озадаченная" педагогика/Е. В. Коротаева // Русский язык в школе. -М.:ООО "Наш язык", 2008,N N1.-С.17-22
|
>15.
| Карпінська Т. Основні методи та прийоми попередження і контролю агресивної поведінки/Т. Карпінська // Психологія і суспільство. -Тернопіль:ТНЕУ, 2010,N N 4.-С.104-110
|
>16.
| Данилова М. О. Особистісні детермінанти формування материнського ставлення жінки до дитини в пренатальний період/М. О. Данилова. - 2011
|
>17.
| Антонець М.О. Особливості формування самосвідомості у дітей-погодків/М.О. Антонець. - 2002
|
>18.
| Розенбаум М. Д. Оценка качества педагогического труда преподавателями и учащимися/М. Д. Розенбаум, Л. М. Греченкова, С. В. Греченков // Практична психологія та соціальна робота. -К.:компанія "Социс", 2009,N N7.-С.11-19.
|
>19.
| Говор Т. Оценка психологического качества урока/Т. Говор // Школьный психолог. -Москва:Издательский дом "Первое сентября", 2010,N N 1.-С.19-30
|
>20.
| Лисянська Т. М. Педагогічна психологія/Т. М. Лисянська ; ред. Н. І. Станкевич. - 2009
|
|
|