Пошуковий запит: <.>S=психологія поведінки<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 100
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Кошова І. В. Психологія девіантної поведінки/І. В. Кошова, О. Д. Кресан. - 2009
|
>2.
| Ромек В. Бихевиоральная психодрама. Использование техник психодрамы в поведенческом тренинге/В. Ромек // Психологі(и)я. -Донецк:Элис- Телеком, 2002,N N10.-С.19-20
|
>3.
| Антонець М. О. Особливості міжособистісних стосунків у діадах погодків/М.О. Антонець, М.Є. Зюков // Педагогіка і психологія. -К.:Педагогічна думка, 2002,N N1-2.-С.141-147
|
>4.
| Кривцова С. Учитель і проблеми дисципліни, або Як реагувати на неадекватну поведінку учнів/С. Кривцова, К. Мухаматулліна // Шкільний світ, 2003,N N5(лютий).-С.4-5
|
>5.
| Піроженко Т. Життя - це шанс: Гармонізація особистісних стосунків дитини як фактор збереження психічного здоров’я/Т. Піроженко // Дитячий садок. -К.:Шкільний світ, 2003,N N5 (лютий).-С.вкладка
|
>6.
| Максименко К. Агресивність підлітків: Експериментальне вивчення/К. Максименко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N6 (лютий).-С.10-12
|
>7.
| Кривцова С. Жизненные навыки/С. Кривцова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. -Київ:"Плеяди", 2003,N N1.-С.39-44
|
>8.
| Кривцова С. Учитель и проблемы дисциплины, или как приемлемо отвечать на неприемлемое поведение учеников/С. Кривцова, Е. Мухаматуллина // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.48-55
|
>9.
| Хмелик Н. Теория и практика детской лжи/Н. Хмелик // Лучшие страницы педагогической прессы. -М.:Издательская фирма "Сентябрь", 2002,N N6.-С.62-65
|
>10.
| Хант Р.Х. Научение при выполнении заданий на последовательные реакции: индивидуальные особенности доступа к отдельным статистическим признакам/Р.Х. Хант, Р.Н. Эслин // Психология обучения. -М.:НОУСГИ, 2003,N N1.-С.56-57
|
>11.
| Селевко Г. Подросток: сделай себя сам: Поведение: от самооценки к поступку/Г. Селевко, Н. Тихомирова, О. Левина // Домашнее воспитание. -М.:ООО "Щербинская типография", 2003,N N2.-С.37-39.
|
>12.
| Цыбур Е.Н. Сравнительный анализ феноменов инфантильной и зрелой зависимости в эмоциональных отношениях (в концептуальном пространстве психологии объектных отношений)/Е.Н. Цыбур // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N4.-С.28-33
|
>13.
| Мізерна О.О. Корекційна тренінгова програма "самовдосконалення" для подолання агресивних проявів серед підлітків/О.О. Мізерна // Практична психологія та соціальна робота. -К.:Компанія "СОЦИС", 2003,N N4.-С.37-43
|
>14.
| Жулев В. Лидеры и изгои (Откровения бывших школяров)/В. Жулев // Журнал прикладной психологии. -М.:Издательский дом "ЭКО", 2002,N N4/5.-С.66-68
|
>15.
| Якубов А. та ін. Програма морально-статевого виховання/А. та ін. Якубов // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N36 (вересень).-С.21-24
|
>16.
| Васютинський В. Чи справді ми різні і наскільки?: Особливості чоловічого і жіночого характеру і поведінки/В. Васютинський // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N37 (жовтень).-С.2-5.
|
>17.
| Кочерга О. Початок життя - становлення особистості/О. Кочерга // Дитячий садок. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.3-15
|
>18.
| Баб’як Т. Групи взаємодопомоги в сучасній школі - міф чи реальність?: Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини/Т. Баб"як, І. Корнієнко // Психолог. -К.:Шкільний світ, 2003,N N38 (жовтень).-С.вкладка
|
>19.
| Колмановский А.Э. Не ругайте лоботряса/А.Э. Колмановский // Наука и жизнь. -М.:Наука и жизнь, 2003,N N7.-С.22-26
|
>20.
| Суртаева Н.Н. Конфликтное взаимодействие - основная причина дезадаптации учащихся/Н.Н. Суртаева, Н.Г. Милованова, О.А. Иванова // Химия в школе. -М.:Центрхимпресс, 2003,N N6.-С.2-6
|
|
|